پوشاک, مقالات

فروش عمده تیشرت شلوار

فروش عمده تیشرت شلوار

فروش عمده تیشرت شلوار

در این مقاله سعی داریم به شما یک تولیدی موفق برای فروش عمده تیشرت شلوار را معرفی کنیم. سری جدید تیشرت شلوار های مردانه اندیشه دارای کیفیت بالایی در دوخت، طراحی و متریال پارچه میباشد.

ست تیشرت شلوار اسپرت مردانه

تیشرت مردانه با شلوار اسپرت

ست تیشرت مردانه با شلوار اسپرت طرفداران زیادی دارد مخصوصا در گرمای تابستانی پوشیدن تیشرت شیک و تیشرت تابستانی مناسب این فصل بهترین انتخاب است.

اگر به دنبال یک شلوار تک ساده و شلوار کشی شیک ھستید که در عین حال با تعداد زیادی از تیشرت مردانه ھا و پیراھن ھای اسپرت ھماھنگ باشد، شلوار جین خاکستری انتخاب مناسبی برای شما خواھد بود.

 ھماھنگی رنگ قرمز با رنگ خاکستری یک ست آشنا و قدیمی است که ھمیشه ھم زیبا به نظر میرسد و مد لباس و مد روز است و مطمئنا شما را سرحال تر و پر شورتر نشان خواھد داد.

تیشرت با شلوار کتان

شلوار کتان به رنگ خاکستری مهم ترین رنگ برای لباس بیرون است و بسیاری از افراد در انتخاب شلوار کتان برای ست تیشرت شلوار مردانه است. یک تیشرت آبی یا آبی فیروزه ای میتواند انتخاب خوبی برای این شلوار شما باشد و ظاھر شما را بسیار آرام نشان دھد.

ضمن اینکه انتخاب این ترکیب رنگ خنک ظاھر آرامش بخشی در طول فصل ھای گرم سال به شما خواھد داد. تیشرت مردانه های نوک مدادی و خاکستری انتخاب خیلی مناسبی برای این شلوار تک کتان است همچنین میتوانید این تیشرت را با شلوار جین نیز ست کنید.

شلوار جین

شلوار جین سرمه ای برای همه ی سنین و هر سلیقه ای انتخاب هوشنمدانه ای است زیرا با بیشتر تیشرت مردانه ها تاپ زنانه و تیشرت زنانه ست میشود، البته بهترین ست تیشرت مردانه انتخابی برای این شلوار جین تیشرت آبی یا سورمه ای است.

اگر شما فردی هستید که بسیار پر انرژی هستید ولی دوست ندارید رنگ های روشن بپوشید بهتر است از این ترکیب تیشرت شلوار سرمه ای با آبی استفاده کنید.

شلوار مشکی

این شلوار بھترین انتخاب برای ست کردن رنگ ھا و مدل ھای مختلف است. چون رنگ کاملا خنثایی دارد شما را در انتخاب رنگ ھای گرم و سرد، با طرحھای مختلف محدود نخواھد کرد.

گاهی اوقات خوب است که چند ایده را در ذهنتان مرور کنید به خصوص در فصل بهار و تابستان که هوا رو به گرم شدن می رود. تیشرت شلوارهای اسپرت مردانه می توانند گزینه های خوبی در این فصل برایتان باشند.

ست تیشرت شلوار ورزشی مردانه

تیشرت شلوارهای اسپرت مردانه برای بسیاری از مردانی که ترجیح می دهند ازلباس هاس راحت تری نسبت به کت و شوار های رسمی استفاده کنند اولین گزینه ای است که شاید به ذهنشان برسد.

این تیشرت ها به این دلیل که هم رسمی به نظر می رسند و هم غیر رسمی طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. تیشرت شلوار های اسپرت مردانه را می توانید به راحتی با لباس های دیگرتان ست کنید.

سایز تیشرت شلوار اسپرت مردانه

تیشرت شلوار های اسپرت در هر رنگ و طرحی ظاهر زیبایی را دارند که می توانند در خوش تیپ شدن شما موثر باشند. اما نکته ای باید به آن دقت داشت سایز آن است برای تیشرت شلوار های اسپرت  نیز همین موضوع صدق می کند.

  • تنگ و چسبان
  • متناسب با اندام
  • سایز بزرگ و گشاد

پیشنهاد می‌کنیم از انتخاب تیشرت های اسپرت، تیشرت شلوار، لباس استراحت، لباس ورشی تنگ و چسبان دوری کنید. چراکه نواقص بالاتنه‌ی شما را کاملا برجسته می‌کند و ممکن است این موضوع، توی ذوق بزند، البته اگر هیکل یک دستی دارید می توانید به راحتی از این تیشرت ها استفاده کنید.

پس متناسب با فیزیک بدنتان می‌توانید یکی از سایز‌های راحت و متناسب اندامتان را انتخاب کنید. اگر شکم دارید بهتر است سایز راحت را انتخاب کنید. این سایز کمک می‌کند شکم خود را بپوشانید و لاغر‌تر به نظر برسید. اما اگر هیکل ورزشکاری و عضله‌ای داریدتیشرت شلوار اسپرت برایتان عالی هستند.

لباس ست مردانه مدل آریاس

طراحی این تیشرت شلوار برگرفته از روشنایی پیش از طلوع آفتاب است، که یا آور درخشش اشعه های خورشید میباشد. برش های بکار رفته در تیشرت و استفاده همزمان از رنگ های متضاد نگاه بیننده را به سمت بالا و سرشانه سوق میدهد و مردانگی و امید را به نمایش میگذارد.

پوشیدن این ست لباس مردانه حس امیدواری و اعتماد را به مخاطب القا میکند

کیفیت پارچه

الیاف بکار رفته در تولید این تیشرت شلوار 100% پنبه است، که ضد حساسیت میباشد و مناسب برای فصل گرماست و بهترین انتخاب بعنوان لباس ورزشی مردانه است.

همانطور که میدانید الیاف پنبه ای ویژگی هایی همچون، سبک، نرم، راحت، قابل تنفس، جاذب خوب رطوبت و ضد آلرژی است. در سراسر جهان بعنوان بهترین پارچه شناخته شده است و دوستداران محیط زیست و کسانی به بهداشت شخصی خود اهمیت میدهند از این پارچه بسیار استقبال میکنند.

تیشرت شلوار بامداد بدلیل به دلیل استفاده از متریال کاملا طبیعی و ارگانیک برای استفاده در محیط های ورزشی، زمان استراحت، ورزش و فعالیت های روزمره است.

کاربرد تیشرت شلوار بامداد بعنوان لباس ست و لباس ورزشی مردانه

این تیشرت شلوار به علت طراحی منحصر بفرد و استفاده از متریال کاملا طبیعی و ارگانیک برای استفاده در محیط های ورزشی، زمان استراحت، ورزش و فعالیت های روزمره مناسب است.

تیشرت شلوار ورزشی مردانه

 

فروش عمده تیشرت شلوار در مشهد

برای خرید عمده ی تیشرت شلوار مردانه، بلوز شلوار مردانه، لباس ست مردانه، لباس راحتی مردانه و… کلیک کنید.

مطالب مرتبط