پوشاک, مقالات

عجیب ترین مدل های لباس جوانان

عجیب ترین مدل های لباس جوانان

عجیب ترین مدل های لباس جوانان

عجیب‌ ترین مدل های لباس جوانان! دوره ی جوانی فصل جدیدی از زندگی انسان آغاز میشود فصلی که هرکس دنبال ساختن هویت و شخصیت جدید خود دنبال پوشش مناسب با شخصیت خود هستند. اما گاهی این مد گرایی و مدل های عجیب و غریب ضربات بزرگی به شخصیت واقعی و هویت فرد وارد میکند. جوانان معمولا دنبال خاص بودن هستند اینکه وقتی راه میروند از نظر همه متفاوت و خاص باشند برایشان بسیار جذاب است.

امروزه عموما مد های متفاوتی که در ماهواره میبینیم جوانان را به شدت به سمت خود میکشاند، انواع مارک هایی که حتی نمیدانیم چه چیزی میگویند و برایمان هم مهم نیست ،میگوییم زیبا بنظر برسم کافی است.

عجیب‌ترین مدل‌های لباس جوانان

عجیب ترین لباس های سال

عجیب ترین مدل های لباس جوانان

 واردات مد های عجیب جدید

بخش عظیمی از لباس ها با مدل های جدید از ترکیه وارد میشوند، کالاهایی که با طرح های مد نظرشان طراحی میشوند و با قیمت های سرسام آور و نجومی در اختیار جوانان قرار میگیرند.

اما مشکل اینجاست وقتی مدگرایی به سمت افراط برود. زیرا در این صورت قدرت تعقل، تصمیم گری وخودباوری از بین میرود و سبب آسیب های بزرگ اجتماعی میشود.

لباس عجیب

لباس عروس عجیب

نقش خانواده در انتخاب مد

توجه نکردن به نیاز جوانان، نیاز به امنیت و آسایش نیاز به احترام و نیاز به قدردانی در خانواده باعث می شود جوانان برای پاسخ به این نیازها به جمع های دوستانه پناه ببرند. جمع هایی که معمولا راهنماهای دلسوزی نیستند.

بنابراین وظیفه والدین که بیشترین ارتباط را با جوانان دارند، این است که با ارائه الگوهای مناسب برای فرزندان، آنها را در این بحران یاری دهند. با این حال ذکر این نکته هم ضروری به نظر می رسد که بهترین الگو برای جوانان، والدین شان هستند.

رقابت با مد های عجیب و غریب

همیشه محدودیت بزرگترین اشتباه است، جوانان را هیچوقت محدود نکنیم زیرا بیشتر به سمت آن پیش میروند. اما میتوان با بازنگری در مدل های داخلی و تولید لباس ها متناسب با شخصیت و شان یک بانو یا آقای ایرانی با کیفیت بالا و طراحی فوق العاده زیبا خود به خود جوانان را به سمت خرید تولیدات داخلی و مدل های ایرانی ترقیب کرد.

چرایی مدگرایی در بین جوانان و نوجوانان

در اين سن، نوجوان به ظاهر خود توجه بيش از حد نشان مي‌دهد. مُد و پيروي از آن از شيوه‌هاي بالندگي نوجوانان شده است، همچنين نوجوان به پوشيدن لباس‌هايي علاقه‌مند است كه در ميان همسالان خود محبوبيت دارد يا از الگوهاي زمانش كه ممكن است هنرپيشه يا يكي از افراد سرشناس جامعه خود يا كشور خارجي باشد، پيروي مي‌كند. جالب اينجاست كه با تغيير مد، علاقه‌اش نيز نسبت به مد پيشين تغيير مي‌كند.

1- خودشیفتگی :

گاهي اين‌گونه رفتارها از حالت «خودشيفتگي» نوجوان نشات مي‌گيرد كه در اين سن بشدت ظاهر مي‌شود.

2- وابستگی به گروه

وابستگي به گروه همسالان نيز از جمله عواملي است كه باعث پيروي نوجوان از مد و توجه او به ظاهرش مي‌شود. زيرا وسيله‌اي است براي هماهنگي با همسالان و مورد قبول آنان قرار گرفتن.

باید توجه داشت که پيروي از مد و پوشيدن لباس‌هاي ناهمگون، مي‌تواند نوعي واكنش ستيزه‌جويانه نوجوانان نسبت به مسائل و موضوعاتي باشد كه در جامعه مي‌گذرد و آنها با اين مسائل مخالفند و به اين ترتيب، ناخشنودي خود را نشان مي‌د‌هند.

با توجه به این مسئله مسئولان میتوانند ریشه یابی کنند و ضعف های موجود در جامعه را پیدا و آنها را رفع کنند.

3- اعتراض به شرایط موجود

نوجوان با پيروي از مد گاهي میخواهد اعلام جنگ با بزرگ‌ترها و احتمالا با اجتماع کند. نوجوان مي‌خواهد ناسازگاري خود را با محيط به نوعي ابراز كند، چون راهي نمي‌يابد، ناچار به پيروي از مد كه يكي از اين وسيله‌هاست روي مي‌آورد. برخي نوجوانان نيز به دليل مورد توجه قرار گرفتن به طرف مد مي‌روند.

4- کسب تجربه

اهميت دادن به مدل لباس و پوشاك ويژگي مهم دوره نوجواني است. يكي از دلايل اين اهميت آن است كه از اين طريق نوجوانان تجربه مي‌كنند چه كسي هستند و مي‌خواهند كه ديده شوند. البته پوشاك و مدل لباس براي هر فردي نوعي علامت هويتي تلقي مي‌شود.

پوشاک مشهد برند اندیشه

شرکت تولیدی پوشاک اندیشه با تولید لباس هایی با مدل های جذاب و جوان پسند و تولید ست لباس ورزشی مردانه و زنانه و همچنین ست لباس راحتی مردانه، ست بلوز شلوار مردانه و مدل جدید تیشرت شلوار مردانه و زنانه و… کار خود را به نحو احسنت انجام داده و نظر بخش بزرگی از جوانان و مدگرایان را به خود جلب نموده است.

برای خرید عمده پوشاک راحتی و اسپرت کلیک کنید .

گالری پوشاک اندیشه مخصوص دختران و پسران جوانان

مطالب مرتبط