پوشاک, مقالات

شیک ترین مدل های تیشرت اسپرت مردانه

شیک ترین مدل های تیشرت اسپرت مردانه

شیک ترین مدل های تیشرت اسپرت مردانه

کدام پارچه ها برای تیشرت مردانه بهتر هستند ؟

 ترکیب دو یا چند پارچه باعث می شود بهترین کیفیت ها ظاهر شوند و بهترین تی شرت هایی را که احساس خوبی دارند و برای همیشه ماندگار می شوند، تولید کنند. محبوب ترین ترکیب پنبه و پلی استر است. پنبه خنک و سبک است در حالی که پلی استر پیراهن را محکم و مقاوم در برابر چین و چروک می کند.

پلی / پنبه در یک لباس باعث ایجاد قابلیت تنفس و در عین حال نرم است، ثابت شده است که این نوع پارچه از محبوبیت بسیار خوبی در بین مشتریان برخوردار است زیرا بسیار نرم است اما اغلب ارزانتر از 100٪ پنبه است. مخلوط های پلی اتیلن و پنبه نیز نسبت به سایر پارچه ها شکل خود را به خوبی حفظ می کنند

در تمام ترکیبات برای تهیه تیشرت، تیشرت پنبه از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا بیشترین تنفس، بادوام و راحت ترین این سه را دارد. همچنین ، استحکام الیاف پنبه باعث می شود پارچه نسبت به انواع سبکهای بافتی و تعداد شمشها قابل توجه باشد.

اگر می خواهید پیراهنی نرم، راحت، قابل تنفس، ملایم روی پوست و بدون چسبندگی داشته باشید، دنبال تیشرت پنبه 100٪ بروید. به خاطر داشته باشید: آنها ممکن است کمی آب بروند و کوچک شوند، لکه دار شوند، چروک شوند و در هوای مرطوب گرایش به جذب رطوبت و نگه داشتن آن داشته باشند، به جای اینکه اجازه دهد سریع تبخیر شود.

مدل های تیشرت اسپرت برند اندیشه

مدل های تیشرت اسپرت برند اندیشه

شیک ترین مدل های تیشرت اسپرت مردانه

تیشرت چاپی

بهترین رنگ ها برای تیشرت مردانه

رنگ تیشرت نیز بسار مهم است، مسلما برای فصل های گرم سال باید از رنگ های تیره دوری کنیم و با رنگ های روشن همراه شویم بهترین رنگ برای این لباس تابستان مردانه تیشرت مردانه سفید، لیمویی، صورتی و دیگر رنگ های روشن است. همچنین اگر علم رنگ درمانی را نیز بدانیم میتوانیم لباسی بخریم که در درمان بیماری ها نیز به یاری ما بیاید.
اما برخی از کارشناسان مد بر این عقیده اند که سه رنگ خنثی سفید، مشکی و طوسی بهترین رنگ ها برای تیشرت میباشند.
سفید: این رنگ با هر تن پوستی به زیبایی ست می شود. تی شرت های سفید حالتی کلاسیک دارند که به سادگی می توانید آن را با دیگر مدل های لباس تان ست کنید.
طوسی: طوسی رنگی خنثی ست که به سادگی با هر رنگ لباسی ست می شود. علاوه بر آن، این رنگ اندام شما را خوش هیکل تر نشان خواهد داد. البته مراقب عرق تن تان باشید، زیرا در مقابل این رنگ به سادگی به چشم می آید.
مشکی: شما می توانید مشکی را با هر رنگ لباسی که دوست دارید، به تن کنید و نگران ست کردن آن نباشید.

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط