پوشاک, مقالات

شومیز توری مجلسی

شومیز توری مجلسی

شومیز توری مجلسی

شومیز توری مجلسی معمولا از بین زیباترین جنس های پارچه انتخاب می شود. بافت بسیار زیبا و خاص تور و گیپور، قابلیت کشسانی، و ظرافت این دو پارچه می تواند انتخابی مناسب برای دوخت بلوز و شومیز است.
دو پارچه ی گیپور و تور ، در دوخت انواع لباس های مجلسی شیک و زیبا مانند : لباس عروس ، شومیز ، بلوز ، تاپ و … بیشترین کاربرد را دارند طرح هایی بسیار زیبا و چشم نواز از انواع شومیز توری مجلسی در بازار موجود است. که معمولا از اجناس از حریر ، تور ، پنبه ، ابریشم و … تهیه می شوند.

طرح این پارچه از کنار هم قرار گرفتن و تکرار یک یا چند نقش ایجاد شده و همین موضوع باعث می‌شود که اندام یا آستری های ست مناسب با گیپور از آن نمایان باشد. از آن‌جا که قیمت این پارچه نسبتا بالاتر از سایر انواع بافت ها است در میزان خریدش دقت زیادی به خرج داده می‌شود و معمولا میزان دورریز آن کم است.

گروه دنیای مد ناز وب برای اینکه شما از دیگر مصارف پارچه های گیپور آگاه شوید به صورت تیتر وار کاربرد این پارچه های بسیار شیک و با دوام را به شما معرفی می کنیم سپس نگاهی داشته باشید به شیک ترین مدل شومیز و بلوزهای زیبا با گیپور. تصاویری جهت ایده گرفتن برای دوخت یا خرید لباس زنانه و دخترانه مجلس

انواع شومیز مجلسی بر اساس طرح

شومیزها لباس هایی پر طرفدار بین بانوان می باشند. استفاده از شومیز محدودیت سنی نداشته ولی در بین جوانان محبوب تر است.

تنوع بالایی در جنس پارچه و طرح و مدل برای دوخت شومیزهای شیک وجود دارد. معمولا از پارچه های لخت و سبک مانند حریر و یا ریون و یا کرپ های نازک برای دوخت این لباس استفاده می شود. شومیزها تنوع مدل بالایی دارند و می توان ان ها را با شلوار یا دامن استفاده کرد. به دلیل چنین تنوعی می توان شومیزها را در مجالس مختلف مهمانی استفاده کرد.

  1. شومیز پیلی دار
  2. شومیز آستین کلوش
  3. شومیز دامن کوتاه
  4. شومیز بارداری
  5. شومیز کراواتی
  6. شومز یقه حلزونی
  7. شومیز پشت بلند
  8. کت شومیز دامن
  9. کت شومیز بلند
  10. شومیز رگه دوزی
  11. شومیز زیرو رو
  12. شومیز آستین پفی
  13. شومیز گلدار
  14. شومیز آستین کوتاه
شومیز توری مجلسی

شومیز توری مجلسی

شومیز تور - گلدار زنانه

شومیز تور – گلدار

شومیز تور - مروارید دوزی

شومیز تور – مروارید دوزی

شومیز تور - چین دار

شومیز تور – چین دار

 شومیز آستین پفی - بافت زنانه

شومیز آستین پفی – بافت زنانه

شومیز یقه کراواتی

شومیز یقه کراواتی

شومیز جین تور

شومیز جین تور

شومیز آستین تور

شومیز آستین تور

شومیز تور

شومیز جدید

معرفی منبع:

تولید پوشاک اندیشه بزرگترین تولیدی پوشاک راحتی و اسپرت می باشد ، این تولیدی در تولید انواع لباس راحتی مردانه ، لباس راحتی زنانه ، ست لباس ورزشی مردانه ، ست لباس ورزشی زنانه ، تیشرت شلوار مردانه ، بلوز شلوار مردانه و … از پارچه های نخی و پنبه ای استفاده می کند ، برای خرید لباس راحتی مردانه کلیک کنید .

تماس با ما

آدرس: مشهد ، بلوار امام رضا علیه السلام ، امام رضا ۱۵ ، بازار قماش
Address: Imam Reza Street, Mashhad, Imam Reza 15, ghomash Market
واتساپ : ۹۸۹۱۵۵۱۳۸۲۱۱+
تلفن : ۳۸۵۹۳۹۲۱ ۰۵۱
ایمیل : info@atpo.ir

مطالب مرتبط