آموزش های ساده و کاربردی, دسته‌بندی نشده

شلوار جین مناسب برای هر اندام کدام است

شلوار جین مناسب برای هر اندام کدام است,انواع شلوار جین زنانه

شلوار جین مناسب برای هر اندام کدام است

تا به حال شده است که در اتاق پرو لباس، شلوارهای زیادی را به پا کرده باشید اما نتوانسته باشید شلوار مورد نظر خود را پیدا کنید؟ یا اینکه شلوار جینی را پای یکی از دوستان خود دیده‌اید اما همان شلوار در پای شما آن جلوه‌ای را که باید نداشته است. دلیلش این است که هر مدل شلوار جین مناسب اندام شما نیست و شما باید با شناسایی اندام خود شلوار جین یا شلوار مناسب خود را پیدا کنید. در اینجا همراه ما باشید تا بدانید شلوار جین مناسب برای هر اندام کدام است.

چگونه شلوار جین مناسب برای اندام خود را پیدا کنیم؟

قبل از هرچیزی لازم است که شما به خوبی با انواع شلوار جین آشنا شوید و بدانید تنوع شلوارهای جین در بازار چگونه است. با این شیوه راحت‌تر می‌توانید استایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. شلوارهای جین زنانه و یا مردانه به انواع زیر تقسیم می‌شوند:

  • جین راسته ( strainght)
  • شلوار جین راحت ( relaxed)
  •  جین گشاد ( loose)
  • بوت کات ( bootcut)
  • جین اسکینی ( skinny)
  •  مام استایل ( mom style)
  •  جین بوی فرند ( boy friend)
  • شلوار جین گرل فرند ( girl friend)
  • جین سه ربع یا قد نود (cropped jeane)
  • شلوار جین اسلش

مجموعا شلوارهایی که نام آنها را می‌بینید مدل‌های متنوع شلوارهای چین هستند که هرکدام محبوبیت خاص خود را دربین افراد دارند و همچنین هرکدام از آنها مناسب یک نوع اندام بدنی است. در ادامه به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت.

شلوار جین راسته مناسب چه اندامی است؟

شلوار جین راسته به شلوارهایی می‌گویند که از کمر به پایین عرض ثابتی دارند و به خوبی روی بدن می‌نشینند. جین‌های راسته جزء شلوارهای پرطرفدار بین آقایان است. البته این مدل شلوار در بین بانوان نیز طرفداران خاص خود را دارد. همچنین دانشجویانی که به دنبال استایل دانشجویی هستند از شلوارهای جین راسته کمک می‌گیرند.

شلوارهای جین راسته به دلیل نوع برشی که دراند مناسب برای انوع اندام بدنی هستند و همه می‌توانند از آنها استفاده کنند. اگر قد شما کوتاه است این مدل شلوار برای شما مناسب است و قد شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. همچنین در صورتی که اندام ورزشکاری دارید و یا پاهای شما تو پر هستند نیز برای شما انتخاب مناسبی است.  و اگر اندام ساعت شنی دارید نیز شلوار جین راسته انتخاب خوبی برای شماست.

شلوار جین راسته مناسب چه اندامی است,شلوار جین راسته,شلوار جین زنانه

شلوار جین راحت مناسب چه اندامی است؟

شلوارهای جین راحت یا جین ریلکس از دسته شلوارهایی است که برش‌های راسته دارند و در قسمت کمر کمی گشادتر هستند. مدل جین راخت شبیه جین‌های راسته است و نوع طراحی آن باعث راحتی فرد هستند. شلوار جین راحت مناسب افرادی با پاهای پهن و پر است البته به دلیل نوع برش افراد دیگر هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

شلوار جین ریلکس,شلوار جین رداحت مناسب چه اندامی است,شلوار جین مردانه,relaxed jeans

شلوار جین گشاد مناسب چه اندامی است؟

شلوارهای جین گشاد سایز بزرگی دارند و در قسمت ران، باسن و ساق پا گشاد هستند. اغلب طرفداران استایل هیپ هاپ از این مدل شلوارها استفاده می‌کنند. افرادی که چاق هستند و پاهای پهن و درشتی دارند می‌توانند از این شلوار استفاده کنند. اما بدانید اگر لاغر و قد کوتاه هستید شلوار جین گشاد مناسب اندام شما این شلوار نیست.

شلوار جین گشاد مناسب چه اندامی است؟

شلوار جین بوت کات یا شلوارهای دم‌پا گشاد مناسب چه اندامی است؟

شلوارهای دم‌پا گشاد یا جین‌های بوت کات جزء شلوارهای جین محبوب هستند. این روزها اقایان خیلی کمتر از جین بوت کات استفاده می‌کنند و بیشتر خانم‌ها طرفدار جین بوت کات یا دم پا گشاد هستند. این شلوارها در قسمت ران پاکمی تنگ‌تر و هرچه به سمت مچ پا می‌آیند گشادتر می‌شوند.

جین‌های بوت کات از سال 1850 رواج پیدا کردند و بیشتر در بین مزرعه‌داران و کابوها رواج داشتند چون می‌توانستند آنها را با چکمه بپوشند ولی مدل‌های امروزی آن یا همان شلوارهای جین دم پا گشاد کمتر پایین پایشان به نسبت به بوت کات‌ها گشاد است.

شلوار جین بوت کات یا دم پا گشاد مناسب افرادی است که پاهای کشیده‌ای دارند و ران پای آنها به نسبت ساق پا حجم بیشتری داشته و پر است. همچنین افرادی که اندام ساعت شنی یا اندام سیب دارند، شلوار دم پا گشاد یک انتخاب خوب برای آنهاست. اما اگر پاهای کوتاهی دارید و کوتاه قد هستید و یا اگر اندام شما مستطیلی است شلوار دم پا گشاد برای شما گزینه خوبی نیست و شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

شلوار جین بوت کات,شلوار دم پا گشاد,شلوار ین زنانه,اندام مناسب برای شلوار جین دم پا گشاد

شلوار جین اسکینی مناسب چه اندامی است؟

تا اینجا به مواردی اشاره کردیم و گفتیم شلوار مناسب هر اندام کدام است. اما همچنان شلوارهای جینی هستند که برای اندام‌های دیگر مناسب هستند. شلوارهای جین اسکینی از آن دست شلوارهایی هستند که خیلی محبوب و مورد استفاده هستند. جین‌های اسکینی کاملا شکل بدن هستند. پاچه‌های شلوار جین اسکینی از قسمت ران پا تنگ‌تر هستند و نوع طراحی آن به گونه‌ای است که قسمت پایین بدن را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد.

شلوارهای جین اسکینی بیشتر مناسب افرادی است که اندام مستطیلی دارند یا افرادی که اندام توت فرنگی ( مثلث برعکس)دارند مناسب است. همچنین اگر شما پاهای کوتاهی دارید شلوار اسکینی یک انتخاب خوب است تا پاهای شما را کشیده‌تر و زیباتر نشان دهد. کسانی که اندام ساعت شنی دارند و پاهایشان به اصطلاح خوش تراش است با شلوارهای اسکینی بسیار جذاب به نظر خواهند رسید.

اگر می‌خواهید با استایل و لباس اسلیم فیت آشنا شوید کلیک کنید

شلوار جین اسکینی, شلوار مناسب اندام شما کدام است,شلوار جین زنانه,شلوار فیت پا

شلوار جین مام استایل مناسب چه اندامی است؟

جین مام استایل این روزها یکی از ترندهای پرطرفدار بین خانوم‌های جوان است. جین مام استایل رنگ آبی روشنی دارد و برش قسمت بالایی شلوار به گونه‌ای است ه فاق بلندی داشته و باسن را خوش فرم نشان می‌دهد. همچنین قسمت میانی آنها کشیده‌تر شما را نشان می‌دهد. جین مام استایل پاچه‌های نسبتا گشادتری نسبت به جین اسکینی دارد و به دلیل نوع برش آن مناسب افراد کوتاه قد نیست. یا کسانی که پاهای کوتاهی دارند. اما اگر شما قد بلند و پاهای کشیده و خوش فرمی دارید جین مام استایل تیپ مدرنی برای شما می‌سازد.

شلوار جین مام استایل, شلوار جین مام استایل زنانه, استایل کژوال,شومیز سفید و شلوار جین مام استایل

شلوار جین بوی فرند مناسب چه اندامی است؟

از دهه شصت به بعد جین‌های بوی فرند توسط مرلین مونرو ترند شدند و تغییر بزرگی در استایل بانوان به وجود آمد. همچنین زمان که کیت هولمز با شلوار همسرش تام کروز در عرصه‌ی خیابانا‌های نیویورک حاضر شد توجه زنان را به سمت شلوارهایی که بوی فرند نام گرفت، جلب کرد.

جین بوی فرند از سایز اصلی خودتان بزرگ‌تر به نظر می‌رسند و در قسمت ران و ساق پا آزاد و گشاد هستند. همچنین فاق آنها آزاد است. درست مثل اینکه شما یک جین مردانه به پا داشته باشید به همین دلیل بازهم این شلوار برای کسانی که پاهای کوتاه، توپر و قد کوتاهی دارند مناسب نیست. اگر قد بلندی دارید و پاهای شما اندازه نرمالی دارد این شلوار را امتحان کنید.

شلوار جین بوی فرند,شلوار جین دخترانه,شلوار جین مناسب اندام شما

شلوار گرل فرند مناسب چه اندامی است؟

شلوارهای گرل فرند نیز شباهت زیادی به جین‌های بوی فرند دارند فقط اینکه راسته‌تر از شلوار بوی فرند بوده و فاق بلندتری دارند. اگر شلوارهای بوی فرند به پای شما نمی‌نشیند از شلوار گرل فرند به جای آن استفاده کیند.. شلوارهای گرل فرند در قسمت بالای پا تنگ‌تر هستند و در قسمت پایینی یعنی پاچه‌ها گشادتر از بالا هستند.

شلوارهای گرل فرند قد را ازحد معمول بلندتر نشان می‌دهند و تفاوتی که با مام استایل دارند این است که گشادتر هستند و فاق بلندتری دارند. بنابراین اگر می‌خواهید پاهای شما و به طور کلی پایین تنه شما بنلدتر به نظر برسد این شلوار مناسب اندام شماست.

شلوار جین گرل فرند,شلوار جین دخترانه,استایل کژوال دخترانه

شلوار جین سه ربع یا قد نود مناسب چه اندامی است؟

شلوارهای قد نود را این روزها همه دیده‌ایم و ممکن است حتی در کمد لباس خود نیز یکی دوتا شلوار جین قد نود داشته باشیم. این شلوارهای برای اندام‌هایی که قد کوتاهی دارند و پاهایشان کوتاه است یک انتخاب مناسب است؛ چراکه قد آنها را بلندتر نشان خواهد داد.

شلوار جین سه ربع,شلوار جین قد نود,شلوار جین زنانه,استایل دخترانه با شلوار جین

شلوار اسلش مناسب چه اندامی است؟

شلوارهای اسلش محبوب این روزها! شما می‌توانید شلوارهای اسلش را با جنس‌های متفاوت ببنید اما یکی از مدل‌های آن شلوار جین اسلش است. شلوارهای اسلش کمر کش هستند و یا بند دارند. این شلوارها حالت اسپرت دارند بنابراین  در قسمت ران پا آزاد و گشاد هستند و در قسمت پایین پا آزادتر می‌شوند.

اگر چاق هستید و پاهای تپلی دارید سعی کنید از شلوار اسلشی که جیب بزرگ دارد استفاده نکنید چراکه شما را از حد معمول چاق‌تر نشان می‌دهد و برعکس اگر پاهای لاغری دارید و می‌خواهید توپرتر به نظر برسید شلوار اسلش با جیب بزرگ یک انتخاب عالی است. در غیر این صورت شلوارهای اسلش ساده برای اندام‌های مختلف قابل استفاده است.

شلوار جین اسلش,شلوار جین دمپاکش,شلوار جین زنانه

نکته پایانی

یادتان باشد استفاده مداوم از شلوارهای جذب و تنگ مانند جین اسکینی توصیه نمی‌شود و از طرف دیگر بعد از یک روز کاری و خسته‌کننده و یا یک روز خوب که با دوستان داشته‌اید شما نیاز دارید تا لباس‌های رسمی و مهمانی را از تن دربیاورید و با انتخاب یک لباس راحتی مناسب به خودتان، بدن و پوست بدنتان استراحت بدهید. آیا می‌دانستید که باید در انتخاب لباس راحتی نیز دقت به خرج دهید؟

اگر به دنبال این هستید که بعد از یک روز کاری و شلوغ با یک لباس راحتی خوب و دوست داشتنی به استراحت بپردازید پس توصیه ما به شما استفاده از انواع لباس‌های راحتی تولیدی پوشاک اندیشه است. لباس‌های راحتی که علاوه بر زیبایی ظاهری جنس بادوامی دارند و با الیاف طبیعی تولید شده‌اند که احساس راحتی را به خوبی به شما منتقل می‌کند.

از جمله محصولات  لباس راحتی زنانه و مردانه تولیدی پوشاک اندیشه

  •  تیشرت و شلوار مردانه
  • انواع تیشرت و شلوار زنانه
  • مدل‌های متفاوت تیشرت و شلوارک زنانه
  • تیشرت و شلوار زنانه
  • انواع تیشرت مردانه
  • تیشرت زنانه
  •  انواع تیشرت جودون زنانه
  • تیشرت جودون مردانه
  • شلوار راحتی مردانه
  • پیژامه مردانه
  • شلوارک‌های  مردانه
  •  انواع شلوارک زنانه
  • شلوار راحتی زنانه

و…

محصولات تولیدی پوشاک اندیشه بسیار متنوع‌تر هستند و همچنین شما می‌توانید انوعی از محصولات لباس اسپرت زنانه و مردانه را در سایت فروشگاهی ببنید. برای دیدن تمامی محصولات کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *