پوشاک

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش,شلوار اسلش چیست,شلوار دم پاکش,شلوار اسپرت,تولیدی پوشاک اندیشه

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش، شلواری است که در ابتدا قرار بود دوندهها برای ورزش از آن اسفاده کنند، اما مانند بسیاری مدلهای دیگر ورزشی به دنیای مد و فشن راه یافت و اکنون می‌توان آنها را برای بسیاری از موارد پوشید.

به طور کلی شلوارهای اسلش شلوارهای ورزشی سنتی هستند که سبک، راحت و دارای ظاهری ورزشی می‌باشند. شلوارهای اسلش در قسمت بالای پا و ران‌ها پهن‌تر هستند و در ساق پا باریک می‌شوند و در قسمت مچ پا نیز با کس پهنی جمع می‌شوند.

شلوار اسلش زنانه, شلوار دمپا کش, سلوار اسلش,خرید شلوار اسلش, تولیدی پوشاک اندیشه

تاریخچه

قبل از اینکه بگوییم شلوار اسلش چیست شاید جالب باشد که بدانید این شلوار چه زمانی به صنعت مد راه یافت. شلوار اسلش در واقع شلواری برای دویدن بود. اگرچه دویدن به عنوان یک ورزش و نوع تمرینات داوطلبانه به یونان باستان باز می‌گردد، اما تا زمان بازگشت بازی‌های المپیک مدرن در 1896 تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفت. همانطور که افراد بیشتری این ورزش را شروع کردند، مشخص شد که لباس مخصوص دویدن مورد نیاز است.

Émile Camuset  طراح لباس فرانسوی و موسس شرکت لباس های ورزشی Le Coq Sportif  خود یک دونده بود و از دویدن روزانه با لباس هایی که برای ورزش مناسب نبود اذیت بود. او شروع به آزمایش انواع مختلف شلوار کرد و پارچه ها و برش های مختلف را امتحان کرد.

در نهایت او شلوارهای کلاسیک اسلش که از آن زمان معروف شد، اختراع کرد. اگرچه شلوار اسلش دقیقاً 100 سال پیش متولد شد اما در سال 1920 از آن زمان به بعد به طور قابل توجهی به انواع سبک ها و اشکال برای مردان و زنان تبدیل شده است.

شلواری مورد پسند همه!

شلوار اسلش در انگلیسی joggers به معنی دونده است و جزء پرطرفدارترین انواع شلوارها است و حتی می‌توان گفت که رقابت سختی با شلوارهای جین دارد و در چندسال اخیر ترند بسیار محبوبی بوده است.

شلوار اسلش تیپ اسپرت و غیر رسمی است و در اصل می‌توان گفت در دسته لباس‌های راحتی قرار می‌گیرند اما این شلوار به قدری محبوبیت پیدا کرده‌ که به عنوان یک استایل کژوال و خیابانی نیز استفاده می‌شود اما همانطور که گفتیم مناسب استایل رسمی نیست.

شلوار اسلش مردانه,شلوار دمپا, شلوار اسپرت مردانه, تولیدی پوشاک اندیشه

مشخصات

شلوار اسلش اصولا کشی است و جنس انعطاف پذیری دارد. این شلورا از قسمت بالا گشاد بوده و هرچه به مچ پا نزدیک می‌شود تنگ‌تر می‌شود. در نهایت نیز در قسمت مچ با یک کش پهن جمع می‌شود.

شلوار اسلش در قسمت کمر اصولا دارای یک بند است که هم جنبه زیبایی دارد و هم با آن می‌توان اندازه را مشخص کرد.

جنس شلوار اسلش اصولا کش باف است و از پارچه‌های نخی، کتان، پلی استر است. البته می‌تواند با پارچه‌های متفاوت دیگری نیز دوخته شود.

شلوار اسلش را کجا بپوشیم؟

یادتان باشد که شلوارهای اسلش مناسب مراسم و مکان‌های رسمی نیستند بنابراین بهتر است آنها را در مهمانی و یا در محل کار استفاده نکنید. این شلوراهای بیشتر مناسب استایل خیابنی، اسپرت و راحتی هستند. در نهایت در دورهمی‌های دوستانه نیز می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

شلوار اسلش مردانه,شلوار دم پا کش, شلوار اسپرت مردانه, تولیدی پوشاک اندیشه مردانه

بیشتر بدانید⇐ پوشاک ورزشی و انواع پوشاک ورزشی مردانه

شلوار اسلش را چگونه ست کنیم؟

تیشرت

تیشرت‌ها جزء جدایی ناپذیر استایل هر فردی است. تقریبا در تمامی استایل‌ها از انواع تیشرت‌ها الخصوص تیشرت سفید و تیشرت اسپرت یا تیشرت جوددون استفاده می‌شود. شما شلوار اسلش خود را با یک تیشرت ست کنید و آماده برای یک استایل خیابانی یا کژوال شوید.

تیشرت شلوار مردانه,شلوار اسلش,شلوار دمپاکش,تولیدی پوشاک اندیشه

هودی و یا سیوشرت

هودی‌ها و سیوشرت‌ها یک استایل جذاب با شلوار اسلش برای شما درست خواهند کرد از آن غافل نشوید.

پیراهن و بلوز

شلوار اسلش خود را با پیراهن‌ و یا بلوز اسپرت ست کنید. این استایل نیز برای یک روزمرگی و یا دورهمی با دوستان مناسب است.

شلوار اسلش چیست,شلوار اسلش مردانه,شلوار اسپرت مردانه

کفش اسپرت

کفش‌های اسپرت و کتانی پای ثابت تمامی استایل‌های خیابانی، راحتی، کژوال و اسپرت است و با شلوار اسلش نیز جذابیت عالی خواهند داشت.

شلوار اسلش زنانه,شلوار دمپاکش,شلوار زنانه,شلوار اسپرت زنانه,تولیدی پوشاک اندیشه

تولیدی پوشاک اندیشه

شلوارهای اندیشه

تولیدی پوشاک اندیشه تولید کننده عمده لباس اسپرت و راحتی ایرانی است. ما در اینجا انوعی از لباس‌های اسپرت و ورزشی را هم زنانه و هم مردانه براساس جدیدترین مدل‌های روز تولید می‌کنیم.

در اینجا برای شما انواع تولیدات پرطرفدار اندیشه را معرفی خواهیم کرد:

  • شلوار اسلش مردانه
  • شلوار اسپرت مردانه
  • ست تیشرت و شلوار ورزشی
  • ست تیشرت شلوارک مردانه
  • هودی اسپرت مردانه
  • تیشرت جودون مردانه
  • بلوز شلوار مردانه
  • شلوارک ورزشی
  • شورت ورزشی
  • شلوارک مردانه
  • انواع تیشرت مردانه

مطالب مرتبط