پوشاک, مقالات

ست لباس خواب مردانه و زنانه

ست لباس خواب مردانه و زنانه

ست لباس خواب مردانه و زنانه

اگر شما هم به لباس های ست مردانه و زنانه علاقه مند هستید حتما این پست و پست های مرتبط با این موضوع را دنبال کنید ، وقتی می خوابیم ، باید تا حد امکان راحت باشیم.بنابراین لباس خواب و ملافه می تواند نقش مهمی در میزان خواب شبانه داشته باشد. ما می خواهیم به اندازه کافی راحت باشیم تا بدن ما بتواند به خواب برود ،  احتمالاً به ما گفته شده است که پارچه های سبک ، گشاد و قابل تنفس راحت ترین خواب را فراهم میکند . و شنیده ایم: پارچه های پلی استر نپوشید زیرا گردش هوا را مسدود می کند. پنبه بپوشید زیرا سبک و قابل تنفس است.

ست لباس خواب مردانه و زنانه

 

آیا میدانید بهترین پارچه برای لباس خواب چیست ؟

1- پنبه

الیاف طبیعی و نرم که از گیاه پنبه تولید می شود ، مدت طولانی است که در منسوجات استفاده می شود ،این پارچه نرم ، سبک و دارای تنفس است که گردش هوا را به پوست امکان پذیر می کند.
هزاران نوع پارچه نخی وجود دارد ، بنابراین برای لباس خواب  ،  “پنبه مصری” ، “پنبه پیما Pima cotton ” یا “پنبه آمریکایی ” مناسب هستند.

2- پشم

پشم پارچه ای است که از موی طبیعی گوسفند ، بز یا حیوان مشابه ساخته شده است. وقتی پشم را می بینید ، احتمالاً فکر می کنید “گرم” و شاید “خارش دار” باشد. برای بسیاری از انواع پشم ، این امر می تواند صحیح باشد. پشم عایق عالی است ، اما مقدار عایق مورد نظر شما به محیط خواب شما بستگی دارد ، بنابراین وزن و پارچه خود را بر اساس آن انتخاب کنید تا گرم نشوید. مراقب باشید: برخی از پشم ها می توانند کاملاً خارش دار باشند که باعث تحریک پوست در شب می شود.

3- ابریشم

ابریشم یک فیبر پروتئین طبیعی است که از پیله های کرم های ابریشم ساخته شده است. بسیار نرم ، قوی و گرم است .

4- کتانی

برخلاف ابریشم ، کتان فیبر طبیعی است که از گیاه کتان حاصل می شود. کتانی قرن هاست که وجود دارد ، اما هنوز هم محبوب است زیرا بسیار نرم و راحت است. اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید ، لباس خواب کتانی عالی است . کتانی با کیفیت بالا نرم ، بسیار قوی ، بادوام است و می تواند ده ها سال عمر کند .

5- بامبو

بامبو پارچه ای بسیار نرم و لطیف است ، پارچه ی بامبو برای لباس خواب بهترین گزینه است .

مدل های لباس خواب ست مردانه و زنانه

1- لباس خواب ست  ابریشمی

لباس خواب ست مردانه و زنانه ابریشمی

2- ست لباس خواب پنبه ای

ست لباس خواب مردانه و زنانه پنبه ای

3- ست لباس خواب پشمی

 

ست لباس خواب مردانه و زنانه پشمی 2

4- ست لباس خواب بامبو

ست لباس خواب مردانه و زنانه بامبو

5- ست زنانه و مردانه لباس خواب کتان

ست لباس خواب مردانه و زنانه کتان

 

گالری لباس راحتی مردانه و زنانه برند اندیشه

انواع لباس راحتی زنانه و مردانه ، لباس راحتی مردانه ، تیشرت شلوار مردانه ، بلوز شلوار مردانه ، تیشرت پیژامه و … را میتوانید از فروشگاه های پوشاک مشهد و فروشگاه ها و عمده فروشی های پوشاک در سراسر کشور خریداری کنید. .

مطالب مرتبط