پوشاک, مقالات

ست لباس بچگانه پنبه ای

ست لباس بچگانه پنبه ای

ست لباس بچگانه پنبه ای

کودکان پوستی حساس و لطیف دارند، بنابراین در انتخاب لباس هایشان بسیار دقت کنید، مخصوصا نوزادان و کودکانی که پوست حساس دارند و دچار حساسیت های پوستی میشوند، باید لباس های مناسبی داشته باشند، ما در این پست چند مدل ست لباس بچگانه پنبه ای برند اندیشه را معرفی میکنیم.

ویژگی های لباس پنبه ای

لباس هایی که تنها از پنبه تولید شده باشد دارای وزنی سبک و جنسی لطیف می باشند. چنین ویژگی موجب می‌شود این پارچه برای دوخت لباس‌های سبک فصل بهار و تابستان شرایط لازم را داشته باشد.

لباس هایی که از پنبه خالص تهیه شده باشد علاوه بر اینکه وزن سبکی دارد، باعث تبادل هوا نیز می‌شود. ویژگی مثبت دیگر لباس‌های پنبه‌ای این است که آن‌ها قادر به جذب رطوبت هستند. با قرار دادن تمام این ویژگی‌ها در کنار هم متوجه می‌شویم استفاده از لباس‌های پنبه‌ای یا آن‌طور که در بازار گفته می‌شود لباس ۱۰۰٪ نخ برای سلامت ما مفیدتر هستند. پزشکان و متخصصان پوست توصیه میکنند که از لباس های پنبه‌ای برای کودکان استفاده کنیم.

این لباس‌ها با انجام تبادل هوا و همچنین جذب رطوبت بدن مانع از ایجاد بیماری‌های قارچی می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های مثبت پارچه پنبه‌ای می‌توان به گلوله نشدن (تل شدگی) آن اشاره کرد.

مزایای لباس های پنبه ای برای کودکان

بدن انسان یک سیستم زنده است که اطلاعات مربوط به محیط اطرافش را به خوبی دریافت و ثبت می‌کند. پوست کودکان در مواجهه مستقیم با دنیای بیرون قرار دارد و به همین دلیل یکی از اولین ورودی‌های دریافت اطلاعات است؛ ما پیشنهاد می‌کنیم موقع خرید لباس به پنبه‌ای بودن جنس آن اهمیت دهید؛ چون پنبه مستقیما از دل طبیعت زنده به دست آمده و کاملا طبیعی است.
زمانی که لباس پنبه‌ای به تن کودک می کنید، بدنش احساس راحتی بیشتری می‌کند، چون متوجه است که عناصر طبیعی در لباس به کار رفته است؛ نه عناصر مصنوعی.

هیچ کس نمی‌تواند پوشیدن لباس خشن با الیاف زبر را برای مدتی طولانی تحمل کند. این الیاف بلافاصله باعث ایجاد ناراحتی و خارش پوستی می‌شوند؛ درست بر عکس لباس پنبه‌ای که الیافی بسیار نرم و لطیف دارد و از این جهت می‌تواند به خصوص برای خانم‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. پارچه نرم هر لباس زنانه پنبه‌ای، مثل تاپ یا تی‌شرت به نرمی بدن را در آغوش می‌گیرد و اسباب آرامشتان را فراهم خواهد کرد.

مدل های لباس ست پنبه ای بچگانه

1- ست بلوز شلوار پسرانه مدل آرکا ( پنبه ترویرا )

ست بلوز شلوار پسرانه مدل آرکا ( پنبه ترویرا )

2- ست بلوز شلوار پسرانه مدل پویان ( پنبه )

ست بلوز شلوار پسرانه مدل پویان

3- ست تیشرت شلوار پسرانه مدل راستین ( پنبه)

ست تیشرت شلوار پسرانه مدل راستین ( پنبه)

4- ست بلوز شلوار دخترانه مدل مانا

5- پیراهن دخترانه

برای خرید انواع لباس ست بچگانه پنبه ای، لباس ورزشی پنبه ای، لباس راحتی پنبه ای، لباس خواب پنبه ای، تیشرت شلوار مردانه، بلوز شلوار مردانه، لباس ورزشی زنانه پنبه و دیگر پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه پنبه ای به تولیدی پوشاک مشهد اندیشه مراجعه کنید.

مطالب مرتبط