پوشاک, مقالات

راهنمای خرید ست لباس مردانه

راهنمای خرید ست لباس مردانه

راهنمای خرید ست لباس مردانه

راهنمای خرید ست لباس مردانه: تحقیقات به طور قطعی نشان داده است که چگونه لباس شما بر خودتان و دیگران تاثیر میگذارد بنابراین داشتن استراتژی خرید ست لباس مردانه مهم است، هنگام خرید لباس مردانه خود دو حالت خواهید داشت.

راهنمای خرید لباس مردانه

1- لباسی که میخرید برای انتقال شخصیت خود و احساس عمومی است که این خرید بسیار آسان خواهد بود.

2- لباس های خود را به صورت استراتژیک انتخاب می کنید تا اثر خاصی ایجاد کنید تا بتوانید مزیت خاصی به دست آورید. یکی از آن زمان ها زمانی است که شما می خواهید “قدرت” خود را نشان دهید – هنگامی که شما در موقعیتی قرار میگیرید که در آن شما نیاز به اعتماد به نفس، قدرت و شایستگی دارید لباس در ایجاد این قدرت تاثیر دارد.

نوع لباسی که میپوشید حاوی پیام های زیادی است:    

  • شما مسئول هستید
  • برای انجام کار خاصی در یک مکان هستید
  • لاز نیست خود را به دیگران ثابت کنید

برای خرید اینترنتی لباس ست مردانه کلیک کنید.

چه لباسی بخریم تا اعتماد بنفس مان بالا برود

کت و شلوار پوشیدن تاثیری بالقوه و ماندگار بر مخاطب شما دارد. اگر شما با کمبود اعتماد بنفس مواجه‌اید، بهتر است از پوشیدن کت و شلوار شروع کنید. کت و شلوار می‌گوید: “من آماده انجام کسب و کار بصورت جدی هستم.”

در واقع کت و شلوار هر چه شک و تردید باشد را از بین می‌برد و اعتماد به‌نفس مردان را بشدت بالا میبرد. نشان میدهد که شخص بسیار مرتب و منظم است. البته در حین پوشیدن کت و شلوار حتما به جزئیات دقت کنید.

انواع کت و شلوار مردانه در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد، انواع کت و شلوار را متناسب با قد و اندام خود انتخاب کنید، کت و شلوار را با پیراهن سفید، کفش چرمی و یک کمر بند خوب ست کنید، دقت داشته باشید که کراوات شما اگر در رنگ های عمیق آبی، سبز یا بنفش باشد نشان دهنده ی مسئولیت پذیری است.

لباس هایی که میخرید نشانه ی ویژگی های درونی شماست

اگر دقت کرده باشید افرادی که خیلی شاد هستند دائما لباس های رنگ تیره و کسل کننده نمیپوشند، بلکه رنگ های بسیار جذاب و پر انرژی میپوشند، همچنین کسی که دائما رنگ های تیره و دلگیر میپوشد از چیزی رنجیده خاطر است، جالب است بدانید که در گذشته با رنگها افراد را درمان میکردند، که امروزه نیز از آن استفاده میشود، بعنوان مثال رنگ قرمز برای افراد کم خون و افسرده توصیه میشود، رنگ آبی آرامش بخش است، رنگ بنفش رنگ سلطنتی است و… .

 استاندارد های خرید لباس مردانه

برای خرید لباس مردانه همانطور که گفتیم باید دقت داشته باشید تا سبب افزایش اعتماد بنفس، راحتی کار، افزایش مسئولیت پذیری و… شود.

به برند خود وفادار باشید

در هنگام خرید لباس به برند آن توجه کنید، اگر یک برند خاص مد نظرتان است و به آن وفادار هستید دنبال تولیدات همان برند باشید زیرا کیفیت آن تضمین شده است.

جنس پارچه را در نظر بگیرید

به بافت پارچه دقت کنید، لباسی که میخرید باید از پارچه های مرغوب تهیه شده باشد تا با پوشیدن آن خجالت زده نشوید، برخی لباس ها بخاطر کیفیت پایین آن هنگام پوشیدن، بسیار کهنه بنظر میرسند.

کیفیت را فدای کمیت نکنید!

کیفیت لباسی که میخرید بسیار مهم است، نه تنها کیفیت در پارچه بلکه کیفیت در دوخت و بسته بندی نسز مهم است، لباس را بردارید و با دقت وارسی کنید، محل دوخت را کمی بکشید تا مطمئن شوید دوخت آن محکم و با دوام است.

اگر لباسی میخرید که آستری دارد، حتما دقت کنید که از پارچه ی آستری با دوامی استفاده شده باشد و تنها با یکبار پوشیدن آستری آن پاره نشود. دوخت یقه، آستین و پایین دامن لباس را چک کنید.

ابتدا لباس اصلی را بخرید

اگر میخواهید یک ست لباس کامل داشته باشید ابتدا لباس اصلی را بخرید بعد به سراغ خرید کفش و دیگر ملزومات بروید.

دیگر نکاتی که باید در نظر بگیرید

  • رنگ لباس را متناسب با فصل، اندام و روحیاتتان انتخاب کنید، در فصل های سرد لباس های تیره تر بپوشید زیرا جذب نور بالاتری دارند و در فصول سرد بالعکس.
  • حتما لباس ها را پرو کنید، لباس خود را پرو کنید، زیرا سایز استاندارد شرکت های مختلف باهم متفاوت است.
  • هنگام خرید لباس، به تطابق رنگ پوست و لباس دقت کنید، رنگ لباسی که میپوشید باید با شما همخوانی داشته باشد.
  • برای پوشش خود یک سبک مشخص داشته باشید و متناسب با آن سبک لباس خرید کنید.
  • ساده پوشیدن و ساده خریدن یکی از استراتژی های مردان موفق در لباس پوشیدن است، به جرئت میتوانم بگویم لباس های ساده تر جذابیت بالاتری دارند و بسیار شیک و متفاوت هستند.
  • برچسب لباس را مطالعه کنید، این برچسب معمولا متریال پارچه  ای که استفاده شده را دارا میباشد.

در پایان

ما استراتژی خرید ست لباس مردانه را بیان کردیم و همانطور که گفتیم لباس های شما تاثیر زیادی بر روحیه ی خود و دیگران دارد، لباس ها سبب افزایش و یا کاهش اعتماد بنفس میشوند، بنابراین همواره سعی کنید تا لباس های مناسب و با کفیت بالا بخرید، همچنین اگر شما عمده فروشی پوشاک مردانه داشته باشید برای خرید عمده ی لباس مردانه بسیار دقت داشته باشید و نیاز های مشتریان خود را بسنجید، اینکه در محله ی شما مردان عموما چه سبکی میپوشند و… میتواند به شما در خرید عمده لباس کمک کند.

همچنین اگر قصد خرید لباس اسپرت مردانه و خرید لباس راحتی مردانه و… را دارید فروشگاه پوشاک مردانه اندیشه را توصیه میکنیم.

مطالب مرتبط