پوشاک, مقالات

دامن پلیسه حریر

دامن پلیسه حریر

دامن پلیسه حریر

دامن های پلیسه حریر جزو مدل های پرطرفدار دامن در بین خانم ها خصوصا دختر خانم های جوان و خوش پوش است. این دامن ها بسیار خنک و راحت هستند و برای تابستان مناسب اند.

دامن پلیسه حریر

دامن پلیسه با چه لباسی ست می شود

اگر دامن پلیسه تان طرح دار است بهتر است بلوز یا شومیزتان کاملا ساده باشد.

نکته ای که برای پوشیدن مانتو و دامن مهم است این است که مانتویتان وقتی میخواهید با دامن مخصوصا دامن پلیسه بپوشید ، خیلی گشاد و پف دار زیادی نباشد. کمی بهتر است مانتو جمع و جورتر باشد ( اما مانتو تنگ منظور نیست)

اگر هم مانتو های بلند و مدل عبایی می پوشید بهتر است جنس پارچه اش سبک باشد. هیچ گاه دامن پلیسه را با مانتو یا شال پلیسه نپوشید.

انتخاب بلوز یا تاپی که همراه با دامن می پوشید مهم است. به یاد داشته باشید که در انتخاب جنس پارچه های بلوز و دامن دقت کنید که تا حدی همسان باشد که اگر ست نباشد هم، در کنار هم ترکیبی زیبا بیافریند

دامن یکی از بخش‌های مهم یک استایل زنانه است و انتخاب مناسب مدل و طرح آن باعث زیبایی و جلوه‌ی بیشتر شما می‌شود. یکی از محبوبترین مدل‌های دامن، مدل دامن پلیسه‌ بوده که اخیرا ترند روز شده است.
دامن‌های پلیسه‌دار دوباره به صنعت مد راه‌ یافته و محبوب خانم‌های شیک‌پوش شده است.

دامن پلیسه چیست؟

پلیسه نوعی دامن چین‌دار است که به تازگی در دنیای مد و لباس، جای خود را در انواع پوشاک مثل شال و شلوار و البته دامن باز کرده‌ است.
دامن پلیسه‌دار هم همیشه محبوب خانم‌ها بوده و امروزه با خلاقیت و ترکیب آن با انواع کتانی، کفش رسمی،‌ مانتو‌های کتی و عبایی و یا شومیز و تی‌شرت و… استایل‌های زیبا و جذابی ایجاد می‌کند.

انواع دامن پلیسه

  1.  پلیسه با پارچه‌ی براق
  2. دامن پلیسه با پارچه‌ی حریر
  3. پلیسه طرحدار
  4. مدل دامن پلیسه گلدار
  5. دامن پلیسه برای افراد درشت اندام
  6. ست دامن پلیسه و شومیز

دل‌های متنوع دامن پلیسه از کوتاه تا بلند و از ساده تا طرحدار اخیرا پرطرفدار شده و بسیاری از خانم‌ها از ترکیب این دامن‌ها با شال پلیسه‌ای در استایل روزانه‌شان با انواع مانتو‌ها استفاده می‌کنند. باهم مدل‌های مختلف و نحوه‌ی ست کردن این دامن‌ها با انواع لباس‌ها را در تیپ‌های رسمی و اسپرت دیدیم. زیبایی و سادگی این مدل دامن‌ها باعث می‌شود به راحتی و تنها با استفاده‌ از یک کفش پاشنه بلند، از آن یک تیپ رسمی و برعکس، با یک تی‌شرت یا کتانی،‌ از آن یک تیپ اسپرت و غیر رسمی بوجود بیاورید. همانطور که گفته شد، با دامن پلیسه‌ای می‌توانید تیپ رسمی نیز داشته باشید.

معرفی منبع :

 تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد ، با ارائه ی محصولات کاملا ایرانی مانند :
لباس خواب مردانه ، لباس خواب زنانه ، لباس ورزشی مردانه ، لباس ورزشی زنانه ، تی شرت چاپی  ، تیشرت تبلیغاتی ، تاپ شلوارک مردانه ، تاپ شلوارک زنانه ، شلوارک کتان مردانه ، انواع ساق های رنگی زنانه و … در نظر دارد با تولید لباس سنتی تمامی اقوام ایرانی سعی در ترویج فرهنگ اصیل کشور عزیزمان و تشویق به استفاده از لباس های سنتی زیبا دارد .

مطالب مرتبط