پوشاک, مقالات

خلاقیت کادو کردن لباس کودک

خلاقیت کادو کردن لباس کودک

خلاقیت کادو کردن لباس کودک

خلاقیت با کادو کردن لباس کودک: فرزندانمان دوره ی کودکی را بسرعت سپری میکنند ، بنابراین با بزرگتر شدنشان شما میمانید و انبوهی از لباس هایی که شاید هیچ برنامه ای برایشان نداشته باشید ، ما در این پست  چگونگی بازیافت لباس کودک در منزل و هنر بازیافت لباس قدیمی کودک را آموزش میدهیم .

اگر تصمیم گرفته اید لباس های قدیمی کودک خود را اهدا کنید توصیه میکنم تا از لباس ها یک سبد گل زیبا بسازید سپس آنرا هدیه بدهید ، این میتواند یک هدیه ی کاملاً برجسته برای پسران و دختران باشد .

احتمالاً این موارد را قبلاً دیده اید. اما تبدیل لباس ها به یک دسته گل زیبا در حال حاضر بسیار محبوب است ، شما میتوانید با این ترفند فرزند دوست یا همسایه تان را شگفت زده کنید .

ایده های جذاب برای کادو کردن لباس بچگانه

تزئین لباس کودک برای هدیه

خلاقیت کادو کردن لباس کودک

بازیافت لباس کودک به دسته گل

چگونه می توان لباسهای کودک را  به دسته گل تبدیل کرد ؟ کمی خلاقیت لازم است تا بتوانید از کمترین امکانات بیشترین بهره را ببرید ، با این آموزش ساده شما براحتی میتوانید یک کار خداپسندانه و زیبا را در منزل به تنهایی انجام دهید .

شاید در نگاه اول اینکار سخت و دشوار به نظر برسد ، اما تهیه دسته گل از لباس بسیار آسان است!

چگونگی بازیافت لباس کودک در منزل

لوازم مورد نیاز برای اینکار عبارتند از :

  1. لباس های قدیمی کودکتان مانند : حوله ، جوراب  و لباس کودک
  2. برگ و گلهای مصنوعی برای تزئین
  3. چوب یا هر پایه ای برای ساق گل 
  4. چسب تفنگی
  5. نوار تزئینی
  6. یک سبد
  7. قیچی
  8. طوری برای تزئین
  9. منگنه

همانطور ک هدر تصاویر مشاهده می کنید ، روند کار به راحتی جمع کردن وسایل و لباس کودک است ، طوری لباس ها را لول کنید تا جلوه گل ایجاد کند و به آرامی دسته گل خود را جمع کنید. شما در این کار راحت هستید با هر لباسی میتوانید گل زیبایی بسازید و رنگ گل ها به سلیقه ی شخصی خودتان رقم میخورد ؛ وقیت لباس را حول چوپ لول کردید آنرا به نوار تزئینی گره بزنید تا گل شما باز نشود .

از حوله ها تا بوت ها ، پالتو ها و … ، از هر نوع لباس کودک یا لوازم جانبی نرم می توان برای ساختن دسته گل استفاده کرد! پس از تبدل لباس ها به شاخه های گل آنها را در سبد بچینید و سپس سبد را تزئین کنید .

هنر بازیافت لباس قدیمی کودک

خلاقیت کادو کردن لباس کودک

چگونگی بازیافت لباس کودک در منزل

خلاقیت کادو کردن لباس کودک

چگونگی بازیافت لباس کودک در منزل

ایده ی دوم : تزئین لباس به سبک کیک و بستنی های خوشمزه

"خلاقیت کادو کردن لباس کودک,کادو کردن لباس به شیوه شکلاتی

ایده ی چهارم : کادو کردن لباس بچه مانند آبنبات چوبی

خلاقیت کادو کردن لباس کودک, کادو کردن لباس کودک به شکل آبنبات چوبی

 

تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد ، تولید کننده ی لباس ست پسرانه و دخترانه ، سویشرت شلوار پسرانه ، سویشرت شلوار دخترانه ، بلوز شلوار بچگانه و لباس های پنبه ای کودک و نوجوان می باشد .

 

مطالب مرتبط