پوشاک, مقالات

خرید لباس پنبه

خرید لباس پنبه

خرید لباس پنبه

خرید لباس پنبه: در جهان بیش از هر نوع الیاف طبیعی دیگر از پنبه استفاده می شود و در درجه اول آن را می کارند و برای تولید پارچه استفاده می کنند. شورای ملی پنبه آمریکا اظهار میدارد که، از سایر قسمتهای گیاه پنبه استفاده خوبی می شود و در تولید مواد غذایی، پلاستیک و محصولات کاغذی استفاده می شود.

چرا لباس های پنبه ای بخریم؟

از آنجا که پنبه یک محصول طبیعی است و به دلیل نحوه طراحی و تولید آن به عنوان لباس، دارای مزایای بسیاری است، از جمله توانایی کنترل رطوبت، عایق بندی، ایجاد راحتی و همچنین ضد حساسیت و پارچه ای بادوام است.

1- پارچه ی پنبه رطوبت را کنترل میکند

پارچه پنبه ای قابل تنفس است و رطوبت را از بدن منتقل می کند و جاذب است و مانند حوله رطوبت پوست را از بین می برد. پنبه به شما این امکان را می دهد که هنگام ورزش راحت بمانید، و باعث می شود رطوبت بین پوست و لباس شما جمع نشود.
در مجمع بین المللی ارتقاع پنبه اظهار شده است که پنبه قبل از مرطوب شدن می تواند تا یک پنجم وزن خود را در آب بگیرد.

2- لباس پنبه ای عایق است

عایق کاری لباس پنبه ای با ایجاد عایق حرارتی در تابستان و زمستان از گرما و سرما محافظت می کند زیرا پارچه پنبه هوا را بین الیاف پارچه به دام می اندازد. الیاف پنبه موجود در لباس باعث می شود هوای بیشتری بین پوست و پارچه به دام بیفتد که به عایق و راحتی کمک می کند.

3- لباس های پنبه ای ضد حساسیت هستند

پارچه پنبه به ندرت باعث واکنش های آلرژیک می شود و پوشیدن پنبه اغلب به کسانی که آلرژی پوستی دارند توصیه می شود. از آنجا که پنبه ضد آلرژی است و باعث تحریک پوست نمی شود، در محصولات پزشکی مانند بانداژ و گاز استفاده می شود و در مورد لباس کودک پارچه انتخابی است.

4- لباس های پنبه ای ضد آب هستند

 پارچه های پنبه ای را می توان در فرایند تولید پارچه به پارچه های مقاوم در برابر آب تولید کرد. به عنوان مثال، می توان پنبه را به یک پارچه با بافت تنگ و متراکم با سطح ضد آب  تبدیل کرد تا لباس مقاوم در برابر آب باشد، با این وجود پارچه نخی راحتی و تنفس خود را حفظ می کند.

5- لباس های پنبه ای راحت هستند

 لباس های نخی نرم است و به راحتی کش می آید، و این لباس را برای پوشیدن راحت می کند به نقل از مجمع بین المللی ارتقاع پنبه، به دلیل نرمی و راحتی آن اغلب در لباس زیر و زیر پیراهنی استفاده می شود.

6- لباس های پنبه ماندگاری بالایی دارند

پنبه از مقاومت کششی بالایی برخوردار است، باعث می شود محکم، با دوام باشد و کمتر پاره شود. در صورت خیس بودن، 30 درصد تقویت می شود.

مدل های لباس پنبه ای برند اندیشه

1- خرید تیشرت پنبه ای زنانه مدل نرگس

خرید لباس پنبه | خرید پوشاک الیاف طبیعی | تیشرت پنبه | لباس تابستانی پنبه

خرید تکی تیشرت پنبه  از طریق اینستاگرام
خرید عمده تیشرت پنبه زنانه

2- خرید نیم تنه ساق زنانه

خرید لباس پنبه | خرید لباس راحتی زنانه | خرید لباس ورزشی زنانه

3- خرید تیشرت شلوار مردانه مدل یوشیج

خرید تیشرت شلوار مردانه | خرید لباس پنبه | تیشرت شلوار پنبه ای مردانه

4- خرید ست تاپ شلوارک مردانه

خرید لباس پنبه - تیشرت شلوارک مردانه -خرید تیشرت شلوارک مردانه

خرید لباس پنبه ای در مشهد

لباس های پنبه ای در تولیدی های بزرگی مانند تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه به تولید انبوه میرسد، لباس های پنبه ای برند اندیشه دارای ویژگی های زیر است:

  • ست لباس های الیاف طبیعی برند اندیشه نرم و جاذب هستند پوشاک راحتی مردانه و زنانه، پوشاک ورزشی مردانه از پارچه های مرغوب و باکیفیت پنبه تولید میشوند.
  • الیاف طبیعی تا 27 درصد از وزن خود میتوانند آب نگه دارند، مگر در مواردی که مرطوب باشد.
  • پارچه پنبه نمیتواند بار الکتریکی را حفظ کنند برای همین از چسبیدن لباس به بدن جلوگیری میکند.
  •  الیاف طبیعی به علت ساختار منحصر به فرد خود تنفس طبیعی دارند.
  • لباس های الیاف طبیعی نسبت به الیاف مصنوعی که از نفت تولید میشوند پوشش بسیار راحت تری دارند.
  •  در هنگام رطوبت قوی تر هستند.
  •  پنبه در فصل گرما و تابستان هدایت خوبی از گرما دارند.

موارد استفاده از پارچه ی پنبه در صنعت نساجی:

یکی از استفاده‌های پنبه در صنعت نساجی است. استفاده‌ هایی مانند پارچه‌ های پنبه‌ای، جوراب، لباس زیر، لباس کودک، حوله‌ها، پارچه‌های مخملی، کالای خواب و… نخ مورد استفاده در قلاب‌ بافی و بافندگی نیز اغلب از جنس پنبه است.
بسیاری از پارچه‌ ها تماماً از الیاف پنبه تولید می‌شوند، همچنین می‌توان برخی دیگر از الیاف را با پنبه مخلوط کرد و به این ترتیب خواص مورد نیاز دیگری به منسوج اضافه نمود. به عنوان نمونه مخلوط ابریشم مصنوعی با پنبه یا مخلوط الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر با پنبه. همچنین می‌توان نخ پنبه‌ای را با نخ کشیده شده مخلوط کرد و پارچه‌ های کشباف مورد نیاز برای لباس‌ هایی مانند شلوار جین و لباس های کشی تولید کرد.
علاوه بر صنعت نساجی، پنبه در تورهای ماهی‌گیری، فیلتر قهوه و چای، مواد منفجره نیترو سلولز، کاغذ و صحافی… استفاده می‌شود. از پنبه‌ دانه باقیمانده نیز می‌توان برای تولید روغن پس از پالایش مانند هر روغن دیگری استفاده کرد.

مطالب مرتبط:

خواص منحصر بفرد پارچه ی پنبه
تاریخچه و کاربرد پارچه ی پنبه ای

مطالب مرتبط