پوشاک, مقالات

خرید لباس زمستانی بچگانه

خرید لباس زمستانی بچگانه

خرید لباس زمستانی بچگانه

خرید لباس زمستانی بچگانه: بهترین لباس زمستانی برای کودکان در طول فصل زمستان و یا در هوای سرد، استفاده از لباس های گرم و عایق حرارتی بالا است، به این دلیل که در بسیاری از مناطق، آب و هوا در طول زمستان بسیار سرد و خشک می شود. ویژگی های عمومی لباس زمستانی کودکان چیست؟

قبل از خروج، همیشه  یک لایه حرارتی زیر لباس کودک خود بپوشانید، این ترفند بدن را در هوای سرد، گرم نگه می دارد و همچنین موجب گرم شدن بدن در همه افراد از ابتلا به سرما می شود، اگر شما به دنبال لباس گرم برای بچه ها هستید، به راحتی می توانید، لباس ها را بر اساس شکل و اندازه با توجه به گروه سنی آنها که متعلق به آنها هستند، پیدا کنید.

به چه نکاتی در هنگام خرید لباس زمستانی کودکان دقت میکنید ؟

بهترین لباس های گرم برای محافظت از بدن کودک خود در طول زمستان معمولا این است که از مواد پلاستیکی خوب ساخته شده باشند، انواع مختلفی از لباس های گرم وجود دارد که از مواد پنبه یا اکریلیک ساخته شده اند و بسیار ارزان تر از پشم های خوب است.

اگر پوست کودک شما حساس است و نسبت به برخی مواد آلرژی دارد، بهتر است از پشم خوب استفاده کنید. همچنین می توانید لباس گرم ساخته شده از پنبه را بخصوص برای بچه ها انتخاب کنید، زیرا نرم است و باعث تحریکات آلرژی نمی شود.

مزیت نسبی لباس های زمستانی ساخته شده از پشم این است که می تواند رطوبت بیش از حد را جذب کند. وقتی کودکان در خارج از خانه بازی می کنند یا در فضای باز بازی میکنند مشکلی ایجاد نمی کنند.

اما حفاظت از لباس های پشمی نسبت به مواد دیگر کمی دشوار است. این لباس ها باید با دقت و با مواد شستشوی خاصی شسته شود که فقط برای لباس های پشمی تهیه شده است. در غير اين صورت، ممکن است به آن آسیب برسد و از بين برود.

بهتر است لباس زمستانی کودک در مچ آستین و مچ پای شلوار از کشباف استفاده شده باشد تا هیچ هوای سردی وارد لباس نشود. کودکان بسیار حساس هستند و با کمترین سرمایی که وارد لباس شود ، زود سرما میخورند

در انتخاب لباس زمستانی خوب برای کودکان دقت کنید زیرا لباس گرم یک محافظ بزرگ برای بچه ها در زمستان است.

انواع لباس زمستانی بچگانه

والدین همیشه در تلاشند تا لباسی را انتخاب کنند که علاوه بر زیبایی به عنوان پوششی کامل برای کودک و نوجوان محسوب شود. با فرا رسیدن فصل سرما نمی توان کودکان را در خانه نگه داشته و از تحرک و فعالیت منع نمود. بهترین راه کسب اطلاعات در مورد انواع لباس زمستانی بچگانه و انتخاب لباس های گرم و مناسب است.

معرفی انواع لباس زمستانی بچگانه

  1. کاپشن و کاپشن شلوار
  2. سوئیشرت و سوئیشرت شلوار بچگانه
  3. دستکش
  4. کت یا پلیور
  5.  کلاه بچگانه
  6. سرهمی بچگانه
  7. شلوار جوراب دار

کاپشن شلوار بچگانه

برای کودکان، مدل های متنوع کاپشن های زیبا، گرم و رنگارنگ در بازار موجود است. کاپشن بچگانه دارای جیب، دکمه، کلاه، زیپ و… می باشد. برخی کاپشن شلوار های بچگانه نیز دارای کلاه جدا هستند که با زیپ یا دکمه به کاپشن وصل می شوند.

سویشرت و سویشرت شلوار بچگانه

سوئیشرت شلوار بچگانه معمولا سبک وزن و از جنس پنبه و پشم تولید شده و برای دو فصل پاییز و زمستان مناسب هستند.

در روز های سرد سال می توان با پوشیدن سویشرت، کاپشن، کت و… کودک را گرم نگه داشت اما قسمت هایی مانند: صورت، گردن، دست ها و پا ها در معرض سرما هستند. برای گرم نگه داشتن دست ها از دستکش استفاذه نمایید.

کت یا پلیور بچگانه

هنگام خرید کاپشن، کت یا پلیور، لباس هایی را انتخاب کنید که کودک بتواند آزادانه تحرک داشته و آزار دهنده نباشد، برای کودک چند لایه پوشی فکر خوبی است زیرا با گرم شدن هوا می توان لایه ی رویی را کم کند.

کلاه بچگانه

سر و گوش های کودک آسیب پذیر است و برای مراقبت از او استفاده از کلاه گرم و نرمی که گوش ها را کاملا بپوشاند ضروری است.

سرهمی

سرهمی زمستانی لباس محبوبی است. که برای محافظت کودک در برابر سرما استفاده شده و انواع دخترانه و پسرانه آن طرفداران زیادی دارد.

شلوار های جوراب دار

شلوار جوراب دار برای حفظ پاها و انگشتان پا از سرما گزینه ی مناسبی است، در روز های خیلی سرد سال استفاده از یک جفت جوراب اضافه برای کودک به حفظ او در برابر سرما کمک می کند.

نکته: در مورد جنس پارچه‌های لباس، بهترین انتخاب لباس‌های پشمی می‌باشند که نرم و قابل انعطاف هستند.

مدل های پوشاک ست زمستانی بچگانه برند اندیشه

در این پست مدل های لباس ست پسرانه و دخترانه برند اندیشه را معرفی میکنم، تولیدی پوشاک اندیشه تولید کننده ی انواع لباس ست پسرانه، لباس ست دخترانه، لباس ست مردانه و زنانه و… می باشد.

1- ست کاپشن شلوار پسرانه و دخترانه مدل

این ست لباس پسرانه و دخترانه را در پاییز و زمستان میتوانید استفاده کنید، پارچه ی استفاده شده برای دوخت این لباس پارچه ی غواصی است. پارچه ی غواصی:

  • این نوع پارچه هرگز چروک نمی شود.
  • در مقایسه با پارچه ریون می توان گفت که پارچه غواصی ضخیم تر است به همین دلیل برای دوخت مانتو و شلوارهای خانم ها بیشتر به کار می رود.
  • پارچه ی غواصی حالت پذیری خوبی دارد.
  • قیمت مناسبی دارد.
  • خاصیت کشسانی خوبی دارد، بنابراین برای لباس ورزشی بچگانه بسیار مناسب است.
  • مقاومت آن بسیار خوب است.
  • ثبات رنگی بالایی دارد.
  • کاپشن شلوار بچگانه مدل ایلیا| خرید اینترنتی کاپشن شلوار بچگانه | ست لباس ورزشی بچگانه | خرید عمده ی ست کاپشن شلوار بچگانه

2- ست کاپشن و شلوار اسپرت دخترانه – پسرانه

ست کاپشن شلوار بچگانه مدل شایان,کاپشن شلوار بچگانه,خریدکاپشن شلوار بچگانه,شرکت پوشاک اندیشه,ست لباس بچگانه,ست بچگانه

این مدل ست لباس اسپرت بچگانه از پارچه ی فلامنت تولید شده است. همانطور که می بدانید پارچه ی فلامنت جزو الیاف مصنوعی می باشد و بصورت عادی در طبیعت موجود نیست. در زمان تولید پارچه، الیاف فلامنت با الیافی همچون پنبه و ویسکوز که جزو الیاف طبیعی هستند ترکیب می شوند.

فلامنت را به دو گروه لباس های ورزشی و فلامنت برای لباس ها طبقه بندی می کنند، الیاف فلامنت ورزشی نسبت به فلامنت لباسی درشت تر است.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی ست سویشرت شلوار بچگانه مدل صفا کلیک کنید.

 ست لباس زمستانی پسرانه و دخترانه از کجا بخریم ؟

اگر علاقه مند به مدل های ارائه شده در این ژورنال هستید، میتوانید این مدل ها را از فروشگاه های معتبر پوشاک در سراسر کشور با نام برند اندیشه خریداری کنید، کیفیت این پوشاک کاملا تضمین شده است و با قیمت مناسبی در بازار به فروش میرسد.

برای خرید عمده به عمده فروشی های پوشاک مشهد و نمایندگی های پخش پوشاک در سراسر کشور مراجعه کنید.

دیگر تولیدات پوشاک ست زمستانی برند اندیشه

  1. بلوز شلوار مردانه و زنانه
  2. لباس ورزشی مردانه و زنان
  3. سویشرت شلوار مردانه و زنانه
  4. سویشرت مردانه و مانتو زنانه
  5. هودی زنانه و مردانه و … .

مطالب مرتبط