پوشاک, مقالات

خرید لباس بهاری

خرید لباس بهاری

خرید لباس بهاری

با فرارسیدن فصل بهار معمولا برنامه ریزی ها برای لباس پوشیدن تغییر میکند، روزها کمی طولانی تر میشوند و هوا رو به گرمی میرود، استایل بهاری و لباس های بهاری در این فصل به سوی پارچه های سبک تر، رنگ های ملایم و لطیف، لباس های راحت تر و بطور کلی هر چیزی غیر از ژاکت های پشم گرم و کت های پفی در این فصل روی کار می آید.
برای کمک به استایل و سبک بهار، لیستی از لباس های بهاری که خانم ها دوست دارند را ارائه می دهیم.
استایل بهاری و لباس های بهاری

خرید لباس بهاری

1- پیراهن بهاری طرح دار

لباس هایی مانند این برای فصل بهار بسیار جذاب و زیبا هستند، این مدل لباس ها به اندازه ی کافی جذاب و متفاوت هستند، شما با انتخاب هوشمندانه رنگ هایی که به پوستتان بیشتر می آید را انتخاب کنید.

لباس های گلدار نشان امید و سرزندگی است، پارچه هایی که برای تولید این لباس ها بکار میرود معمولا الیافی هستند که بدن شما را سرد نگه میدارد.

2- تیشرت و تاپ بهاری زنانه

در آب و هوای گرم انواع سبک ها و مدل های تاپ و تیشرت وجود دارد که بعنوان پوشاک بهاره بسیار محبوب هستند، برخی تاپ و تیشرت ها را با شلوار جین بپوشید یا کتان که خنک تر است بپوشید، ولی اگر میخواهید تاپ یا تیشرت دخترانه گلدار بپوشید، دقت کنید که پوشیدن دامن و صندل برای این استایل بسیار بهتر و جالب تر است.

3- ژاکت جین یا سویشرت بهاری

اگر فصل بهار آنقدر ها هم گرم نشده یا شب های سردی را پشت سر میگذارید، بفکر ژاکت و سویشرت مناسب فصل بهار هم باشید.

یک سویشرت یا ژاکت جین رنگ روشن بپوشید و آن را با شلوار جین مشکی و کفش های بهاری خود را بپوشید و از روز خود لذت ببرید.

4- کتانی طرحدار و گلدار را امتحان کنید.

کفش های کتانی یکی دیگر از لوازم آب و هوای گرم هستند. جوانان معمولا این مدل ها را بسیار میپسندند. انواع طرح های جالب و سرگرم کننده ای برای کتانی وجود دارد.

5-شلوار جین سفید دکمه دار

شلوار جین سفید یک شلوار خوب برای هوای گرم است، خوبی این شلوار ها اینست که با تقریبا تمام سبک ها میتوانند آن را بپوشند، تاپ شلوار، بلوز شلوار، مانتو و یا هر چیزی که میخواهید بپوشید را به راحتی میتوانید با آن ست کنید، همچنین میتوانید آنرا با صندل، کتانی یا کفش های پاشنه بلند بپوشید.

6-شومیز حریر

انواع شومیز های حریر با رنگ ها، طرح ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد، طرح لباس خود را انتخاب کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید، شومیز شما میتواند ساده یا طرحدار باشد همچنین کوتاه یا بلند باشد، سعی کنید شومیز را با شلوار جین رنگی مخصوصا جین سفید بپوشید.

7-شلوار جین رنگی

شلوار های جین رنگی برای فصل تابستان و بهار بهترین گزینه هستند، علاوه بر اینکه به انعکاس نور خورشید کمک میکنند، زیبایی و درخشش خاصی دارند، میتوانید با این شلوارها شومیز های طرحدار، تیشرت یا تاپ بپشید.

8-انتخاب صندل

بهار یک فرصت مناسب برای پوشیدن صندل های سنتی یا مدرن است. چند جفت صندل داشته باشید تا براحتی با استایل تان هماهنگ شود.  اگر بفکر اضافه کردن یک کفش جدید به کفش های تابستای خود هستید حتما برای صندل برنامه ریزی کنید.

9-بلوز آستین بلند

فصل بهار، فصل نوسانات آب و هوایی است، بنابراین همراه داشتن یک بلوز آستین بلند یا سویشرت برای این فصل الزامی است. این لباس را میتوانید با دامن گلدار بپوشید تا زیبایی آن چند برابر شود.

10 – کت رنگ روشن زنانه

کمد لباس شما در فصل بهار داشتن یک کت رنگ روشن را کم دارد، رنگ های روشن مانند، سفید، لیمویی، آبی آسمانی، سبز روشن و… تم رنگ هایی است که میتوانید این روز ها بیشتر استفاده کنید. کت بهاری یکی از ملزوماتی است که برای مهمانی های خانوادگی، جشن ها یا عروسی میتوانید در روز های بهاری بپوشید و لذت ببرید.

خرید عمده پوشاک بهاره

لباس راحتی بهاره | خرید لباس بهاری | خرد سرهمی بهاری زنانه | خرید عمده پوشاک بهاره | خرید عمده لباس بهاری

با تغییر فصل زمستان به بهار، شور و نشاط در بین همه ی اقشار جامعه دو چندان می شود. تغییر و تحول در نوع پوشش، از تغییرات دائمی است که همه ساله و دائما در حال تکرار می باشد. با ورود نوروز و آغاز بهار تحولاتی در پوشاک ایجاد شده.

لباس راحتی بهاره | خرید لباس بهاری | خرید بلوز و شلوار بهاری زنانه | خرید عمده پوشاک بهاره | خرید عمده لباس بهاری

لباس راحتی بهاره | خرید لباس بهاری | خرید بلوز بهاری زنانه | خرید عمده پوشاک بهاره | خرید عمده لباس بهاری

معرفی منبع :

مقاله خرید لباس بهاری توسط تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه گرداوری شده است، تولیدی اندیشه بزرگترین تولیدی پوشاک مشهد است که در تولید انواع پوشاک مردانه، لباس ست مردانه و زنانه، لباس راحتی مردانه، لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه، لباس خواب مردانه، بلوز شلوار مردانه، تیشرت شلوار مردانه، شلوارک کتان مردانه و… با الیاف طبیعی بعنوان تولیدی پوشاک الیاف طبیعی فعالیت میکند.

برای خرید تیشرت شلوار مردانه و زنانه بهاره، خرید بلوز شلوار مردانه و پسرانه، خرید ست خانوادگی، خرید ست کت پیژامه ی مردانه، خرید لباس راحتی مردانه و زنانه، خرید لباس خواب مردانه، خرید لباس ورزشی مردانه و زنانه، سارافون زنانه، خرید تاپ شلوارک زنانه و مردانه و… کلیک کنید.

فروش عمده لباس بهاره در مشهد

مطالب مرتبط