پوشاک, مقالات

خرید لباس برای خانم های لاغر

خرید لباس برای خانم های لاغر،استایل خانم های لاغر،خانم های لاغر چگونه لباس بپوشند ؟

خرید لباس برای خانم های لاغر

قبلا برای پوشش افراد چاق صحبت کردیم اکنون وقت آنست که راه کارهای اساسی را پیش پای افراد لاغر بگذاریم، این نگرانی را که لباس هایی متناسب با اندامتان وجود ندارد را کنار بگذارید. در این مقاله به شما خواهیم گفت خرید لباس برای خانم های لاغر چگونه است.

ترفند های شیک پوشی زنان لاغر  و چند راز خوشتیپی خانم های لاغر :

انواع پوشاک راحتی واسپرت زنانه و مردانه اکنون در سایت موجود است

1- لباس هایی که شما را لاغر و ضعیف نشان میدهد نخرید

  • از پوشیدن لباس‌هایی که شما را از نظر جسمی ضعیف و لاغر تر نشان می‌دهند بپرهیزید، لباس‌های گشاد شما را از لحاظ جسمی ضعیف‌ تر نشان خواهد داد، این تصور که با پوشیدن لباس گشاد می‌توانند ضعف اندام‌ را مخفی کنید را کنار بگذارید این فکر کاملا اشتباه است.
  • لباستان نباید خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشد.
  • به شانه‌ها و آستین لباس توجه ویژه‌ای داشته باشید. باید درز شانه‌ی لباس در لبه‌ی شانه‌ تان قرار بگیرد. نباید درز شانه‌ی لباس از لبه‌ی شانه‌تان پایین‌تر بیاید.
  • آستین بیش از اندازه گشاد، لاغری بازوان‌ تان بیشتر نشان می‌دهد.
  • پوشیدن شلوارهای جین تنگ و ساق های چسبان اصلا توصیه نمیشود زیرا لاغری پاهایتان را بیشتر نشان میدهد.

مواردی بالا که در مورد تی‌شرت نیز صادق است. اگر آستین تی‌شرت گشاد باشد، بازوان‌تان خیلی لاغر به نظر می‌آیند. پس استین پیراهن و تیشرت باید مناسب باشد نه خیلی گشاد یا تنگ.

2- خرید لباس برای خانم های لاغر : پوشیدن کت اساسی است

کت اندام  را برجسته تر و عضلانی تر نشان میدهد بالشتک‌ها در قسمت شانه‌ ی کت، شانه‌ ها را سربالا و کشیده‌ تر نشان می‌دهد.

این بالشتک‌ها عرض شانه‌ تان را از هر طرف حدود ۱٫۲ سانتی‌متر افزایش می‌دهند. شاید این عدد به نظرتان چشمگیر نیاید، ولی در عمل تأثیر بسزایی در ابهت و قدرت‌تان دارد.

بالشتک شانه‌ی کت نباید خیلی بزرگ باشد. اندازه‌ی آن باید متناسب و معقول باشد.

3-چند لایه لباس بپوشید

ازیاد هر لایه لباس، شما را پُرتر نشان می‌دهد. یک لایه لباس به تنهایی تأثیر زیادی ندارد. ولی وقتی چند لایه لباس روی هم قرار بگیرد، تغییر زیادی در اندام‌ به وجود می‌آید. ولی توجه داشته باشید که چند لباس کلفت را روی هم نپوشید! این گونه اندام‌تان بزرگ‌تر دیده می‌شود، ولی جذاب و زیبا نخواهد بود.

میتوانید از لباس نازک و هم لباس‌های کلفت‌ در پوشش‌ استفاده کنید. اول لباس‌های نازک را بپوشید و بر روی آنها لباس‌های کلفت‌تر را به تن کنید.

از آنجایی که احتمالا تمام لباس‌هایی که می‌پوشید (به غیر از لباس زیر) در ظاهرتان قابل رؤیت است، هماهنگی و ترکیب رنگ لباس‌ اهمیت بالایی دارد. اگر برای ست کردن رنگ لباس‌ مطمئن نیستید، بهتر است از رنگ‌های یک خانواده و رنگ‌های خنثی در ست لباس‌تان استفاده کنید.

لباس برای خانم های لاغر،خرید لباس برای خانم های لاغر،استایل زنان لاغر،خانم های لاغر چگونه لباس بپوشند

خرید لباس برای خانم های لاغر

4- جنس لباس‌تان باید اندام‌ شما را حجیم‌تر نشان دهد

انتخاب جنس مناسب لباس راه دیگری برای افزایش ابهت‌تان است. به طور کلی هر چیزی که با لمس کردن حس ناهمواری بیشتری بدهد، برای بزرگ‌تر نشان دادن اندام‌تان بهتر است. علاوه بر بافت لباس، باید به ضخامت یا کلفتی لباس نیز توجه کنید.

بافت‌های زبر و کلفت چند سالی است که محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

بنابراین چند بافت کلفت در کمد لباس‌تان داشه باشید تا بتوانید در جاهای خودمانی‌تر به جای کت بپوشید. این لباس‌ها هم‌ ضخامت بیشتری دارند و هم طرح‌های برجسته دارند. بنابراین با انتخاب این لباس‌ها می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

5- کاری کنید که گردن‌تان کلفت‌تر به نظر بیاید

بسیاری وقتی که می‌خواهند هیکلی‌تر به نظر بیایند، از توجه به گردن غافل می‌شوند. بیشتر توجه افراد بر روی قفسه‌ی سینه، شکم، بازوها و پاهاست. در حالی‌که ارسطو در کارهایش در زمینه‌ی چهره‌خوانی (نحوه‌ی قضاوت دیگران از روی ظاهرشان) به این نتیجه رسیده بود که گردن کلفت‌تر نشانه‌ی شجاعت و قدرت بیشتر و گردن نازک‌تر نشانه‌ی ضعف است.

با این اوصاف شاید قلدری بعضی از بچه‌ها در دوران مدرسه و کتک زدن بچه‌هایی که گردن نازک‌تری داشتند، اتفاقی نبوده باشد.

اگر گردن‌تان دراز و باریک است، باید کاری کنید که گردنتان کمی کوتاه‌تر و کلفت‌تر به نظر بیاید. می‌توانید به کمک یقه‌ی لباستان این مشکل را حل کنید. از پلیور و ژاکت‌های استفاده کنید که یقه‌شان زیپی، ایستاده، قیفی و یا حالت شالی داشته باشد.

6- لباس های رنگ روشن بخرید

بیشتر مواردی که تاکنون به آن اشاره کردیم، برای فصول سرد سال مناسب‌اند. ولی با افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا چه باید کرد؟ قطعا نمی‌توان در فصول گرم سال چند لایه لباس پوشید! نگران نشوید. برای فصول گرم سال نیز ترفندهایی وجود دارد.

بسیاری از افراد می‌دانند که رنگ‌های تیره ما را لاغرتر نشان می‌دهد. اما چیزی که کمتر کسی از آن مطلع است، تأثیر رنگ‌های روشن در چاق‌تر و هیکلی‌ نشان دادن ماست.

شاید به همین دلیل اتاق‌های با رنگ روشن جادارتر از اتاق‌های با رنگ تیره‌ به نظر می‌آیند. بنابراین بهتر است برای اینکه اندام‌تان بزرگ‌تر به نظر بیاید، از رنگ‌های روشن مانند سفید و بژ در لباس‌تان استفاده کنید.

دلیل دیگری که باعث می‌شود رنگ‌ روشن برای‌تان مناسب باشد، توانایی این رنگ‌ها در بهتر نشان دادن عضلات‌تان است. سایه‌ها در رنگ‌های روشن بهتر مشاهده می‌شوند.

بنابراین لباس روشن بهتر برجستگی‌های بدن‌تان را نشان می‌دهد. ممکن است عضلات بزرگی نداشته باشید، ولی رنگ‌های روشن دید بهتری نسبت به عضلات کوچک بدن‌تان ایجاد می‌کنند.

تاثیر الگوها و طرح‌های لباس

پوشیدن یک تی‌شرت راه‌راه افقی، قفسه‌ی سینه‌تان را بزرگ‌تر و شانه‌هایتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. همچنین چون راه‌راه تی‌شرت روی آستین شما هم ادامه دارد، بدن‌تان بیشتر به حالت عدد ۷ در می‌آید.

در مورد پیراهن‌های چهارخانه، هر چه اندازه‌ی این خانه‌ها ریزتر باشد هیکل‌تان درشت‌تر به نظر می‌آید. بنابراین در هنگام خرید پیراهن چهارخانه آنهایی را انتخاب کنید که چهارخانه‌های کوچک یا متوسط دارند.

این مطلب (خانم های لاغر چگونه لباس بپوشند؟ )توسط تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه مردانه و زنانه تهیه شده است.

مطالب مرتبط با خانم های لاغر چگونه لباس بپوشند؟ :

5 سبک پوشش برای افراد خیلی لاغر

لباس مناسب برای افراد بلند قد و لاغر

مطالب مرتبط