پارچه شناسی, مقالات

خرید عمده ی لباس راحتی

خرید عمده ی لباس راحتی

خرید عمده ی لباس راحتی

پوشاک از آغاز خلقت بشر بوجود آمده است و قدمتی به اندازه ی طول عمر انسان دارد، شیوه و نوع پوشش از آن زمان تاکنون بسیار متفاوت بوده است، انسان های اولیه از برگ درختان و سپس از پوست حیوانات برای خود لباس تهیه میکردند، سپس جضرت ادریس اولین انسانی بود که خیاطی کرد و اما امروزه با بیشرفت صنعت نساجی و پوشاک، تولیدی های پوشاک با پارچه های جدید ( طبیعی یا مصنوعی ) پوشاک را به تولید انبوه می رسانند؛ سپس بصورت عمده یا خرده فروشی وارد بازار میکنند.

عمده فروشی های پوشاک ایران

در واقع عمده فروشی پوشاک، واسط بین تولیدی و فروشگاه های پوشاک است؛ با توجه به پیشرفت و رونق صنعت تولید پوشاک در ایران، نیاز به واسطی مانند عمده فروش بیش از پیش معنا پیدا کرده و وجود آن الزامی شده است، هرچند تلاش میشود تا واسطه ها حذف شود و فروشگاه های اینترنتی جایگزین شود، ولی در ایران هنوز این مورد جا نیفتاده و وجود عمده فروشی های پوشاک ضروری است.

همانطور که میدانید، برخی از تولیدی های پوشاک بصورت اختصاصی تنها پوشاک زنانه، مردانه یا بچه گانه را تولید میکنند و برخی دیگر از تولید کنندگان، پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه را همزمان تولید و به بازار تزریق میکنند.

علاوه بر این نوع محصولات تولیدی در هر مجموعه نیز متفاوت است، بعنوان مثال برخی از تولید کنندگان تنها تیشرت شلوار مردانه برای فصل گم و بلوز شلوار مردانه را در فصل سرد تولید میکنند، در حالی که برخی دیگر بطور در فصل گرم انواع تاپ شلوارک، تیشرت شلوار، تاپ و… و در فصل سرما انواع سویشرت شلوار مردانه، کاپشن شلوار مردانه، انواع سویشرت زنانه و… را تولید میکنند.

خرید لباس راحتی مردانه در مشهد

تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه، بزرگترین تولیدی لباس راحتی مردانه و زنانه، لباس ورزشی مردانه و زنانه، لباس ست مردانه و زنانه، لباس تابستانی مردانه، لباس پاییزه مردانه و زنانه، لباس زمستانی مردانه و زنانه می باشد.

بلوز شلوار مردانه مدل ماهور | خرید ست بلوز شلوار مردانه | خرید اینترنتی ست بلوز شلوار مردانه | بلوز شلوار مردانه | فروش عمده ی بلوز شلوار مردانه | عمده فروشی پوشاک مردانه

پوشاک راحتی مردانه و زنانه اندیشه متناسب با فصل است، در فصول گرم شما لباس های راحتی مانند:

  1. تیشرت شلوار مردانه
  2. تاپ شلوارک مردانه
  3. ست تیشرت شلوارک مردانه
  4. تیشرت و پیژامه ی مردانه
  5. انواع تاپ، تیشرت، شلوار و شلوارک خنک مردانه را می توانید تهیه کنید.

و در فصول سرد:

  1. ست بلوز شلوار مردانه راحتی
  2. بلوز و پیژامه ی مردانه
  3. کت و پیژامه ی کلاسیک مردانه
  4. انواع بلوز و شلوار گرم مردانه را تهیه کنید.

خرید لباس راحتی زنانه در مشهد

از جمله پوشاک راحتی زنانه متناسب با فصول گرم سال که تولیدی اندیشه، تولید میکند:

  • تاپ شلوارک زنانه
  • انواع تیشرت شلوارک زنانه
  • ست تیشرت شلوار زنانه
  • تاپ زنانه، تیشرت زنانه، شلوارک زنانه و…

انواع پوشاک راحتی زنانه مخصوص فصول گرم

  • بلوز شلوار زنانه
  • شلوار راحتی گرم
  • بلوز یقه اسکی زنانه

خرید عمده ی پوشاک راحتی در سراسر کشور

اگر شما هم قصد خرید پوشاک راحتی اندیشه را دارید، در هر نقطه ای از کشور که هستید میتوانید در مراکز استان و یا در شهرستانتان از عمده فروشی های پوشاک محصولات اندیشه را در خواست کنید.

اگر در هر صورتی موفق به پیدا کردن نمایندگی فروش پوشاک اندیشه در محل زندگی خود نشده باشید میتوانید، با فروش گاه پوشاک اندیشه در مشهد تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را درخواست کنید.

خرید عمده ی لباس راحتی،لباس منزل،ست لباس راحتی زنانه،لباس ست راحتی

اطلاعات تماس

عمده فروشی پوشاک در مشهد

فروش عمده پوشاک در مشهد هم مانند بقیه ی شهر هاست، ولی با این تفاوت که به دلیل قرار گرفتن حرم مطهر امام رضا (ع) این شهر از جمله شهر های مقدس و زائر پذیرشده است؛ باعث رونق یافتن بازار تولید پوشاک شده است.

عمده فروشی پوشاک:

عمده فروشی پوشاک، کسب‌ وکاری است که به مقدار زیادی اجناس انواع پوشاک را خریداری کرده و آنها را به سایر کسب‌ و کارها که به دنبال خرید عمده پوشاک هستند می‌فروشد.

در واقع عمده فروش واسطه ای است بین برند های پوشاک و تولید کننده پوشاک است که میخواهد لباس خود را بفروشد .عمده فروش با خرید محصول از تولیدکننده به قیمتی پایین‌تر از سایر کسب‌وکارها، به سود می‌رسد و این کار را معمولا از طریق تخفیف‌هایی انجام می‌دهد که به‌خاطر خرید در حجم بالا دریافت می‌کند.

مزایا و معایب عمده فروشی:

ورود به حیطه‌ی عمده‌ فروشی، سرمایه‌ی زیادی لازم دارد. همچنین ارتباط‌ هایی هم باید داشته باشید تا از آن طریق بتوانید قراردادهایی ببندید که سود خوبی به عنوان واسطه به شما برسانند.

چندین دهه است که عمده فروشی تقریبا به خرده‌فروشی هم تبدیل شده است. بر این اساس شکل گرفته‌اند که کالا به مصرف‌کنندگان فروخته می‌شود و این امر فروش با قیمت پایین‌تر را برای این کسب‌وکارها امکان‌پذیر کرده است.

خرید و فروش اینترنتی:

با ظهور پدیده‌ی فروشگاه‌های اینترنتی، عمده فروش‌ها و خرده‌فروش‌های سنتی، حتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های شرکتی و سازمانی، آشکارا نگران وضعیت خود هستند. این شرایط رقابت بی‌سابقه‌ای را برای آنها رقم می‌زند. آنها اغلب با قیمت‌هایی روبرو می‌شوند که نمی‌توانند با آنها برابری کنند، مگر اینکه متحمل ضرر شوند.

مطالب مرتبط