پوشاک, مقالات

خرید عمده تیشرت مردانه و زنانه

خرید عمده تیشرت مردانه و زنانه

خرید عمده تیشرت مردانه و زنانه

لباس های گرم زمستانی با فرا رسیدن روز های گرم بهار و تابستان جای خود را به لباس های خنک و راحت میدهند، در این مطلب انواع تیشرت های جدید برند اندیشه را معرفی میکنیم. برای خرید عمده تیشرت مردانه و زنانه تا انتها مطلب را بخوانید.

محصولاتی که در ادامه معرفی می شود بخش کوچکی از دنیای مدلهای تیشرت مردانه و زنانه ماست که می توانید آنان را به صورت عمده از ما خرید و تهیه کنید.

مدل های تیشرت 1400

1- تیشرت مردانه مدل آرسنال

این تیشرت از پارچه های باکیفیت و مرغوب جودون تولید شده است که به دلیل بافت خاصی که دارد سبب گردش بیشتر هوا می شود.

از ویژگی های خوب تیشرت جودون اینست که می توان از آن در 4 فصل استفاده کرد این تیشرت در هوای گرم خنک بوده و در هوای سرد احساس گرمای لذت بخشی به فرد می دهد.

از دیگر ویژگی های تیشرت مردانه مدل جودون می توان به ضد چروک بودن و مقاومت بالای آن اشاره کرد. این کالا در رنگهای متنوعی تولید و عرضه گردیده است تیشرت دارای سه دکمه روی یقه و گلدوزی آرسنال میباشد. و همچنین طراحی مدرن و جوان پسند آن باعث شده مورد پسند بسیاری از جوانان قرار گیرد.

این تیشرت رنگ بندی متنوعی دارد، سفید قرمز، سفید نارنجی، سفید سبز، طوسی قرمز سرمه ای، طوسی قرمز فرمی، طوسی سرمه ای سفید.

خرید عمده تیشرت مردانه و زنانه | خرید تیشرت مردانه | تیشرت مردانه عمده

2- تیشرت مردانه مدل لیورپول

تیشرت مردانه مدل لیورپول، همانند تیشرت مدل آرسنال است، این تیشرت نیز از جنس مرغوب جودون تولید شده است که به دلیل بافت خاصی که دارد سبب گردش بیشتر هوا می شود. و می توان از آن در 4 فصل استفاده کرد. تیشرت دارای سه دکمه روی یقه و گلدوزی لیورپول میباشد.

این کالا در رنگهای متنوعی تولید و عرضه گردیده است، قرمز نارنجی، سفید طوسی، طوسی بنتون، قرمز سفید، بنتون سبز، فرمی قرمز؛ ترکیب رنگی های تیشرت مدل لیورپول است. برای خرید عمده تیشرت مدل لیورپول کافی است به منوی خرید عمده سایت ما مراجعه کنید.

خرید عمده تیشرت مردانه و زنانه | خرید عمده تیشرت مردانه | تیشرت مردانه عمده

3- تیشرت زنانه مدل نرگس

این تیشرت در شش رنگ تولید شده است، پارچه ی بکار رفته پنبه است، از جمله ویژگی های این تیشرت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تنفس: بر خلاف بسیاری از تیشرت های الیاف مصنوعی، تیشرت پنبه عرق بدن را جذب و آن را به هوا تبدیل میکند. مانند یک حوله کار می کند، رطوبت را از پوست دور کرده و در نتیجه نمیگذارد باکتریها و قارچها رشد کنند این ویژگی باعث شده است که بهترین پارچه برای لباس ورزش، لباس زیر و لباس خواب  باشد.

2- نرمی و لطافت: تیشرت پنبه ای نرم و راحت است.

3- عایق: پنبه درجه حرارت را مانند یک عایق کنترل میکند در تابستان سرد و در فصل زمستان گرم نگه میدارد، مناسب هر فصل سال است.

4- طبیعی: در حالی که پارچه های مصنوعی با مواد شیمیایی تولید می شوند، پارچه های پنبه، طبیعی هستند و پوست را تحریک نمی کنند، پنبه کمترین میزان آلرژی را دارد. ( درباره ی آلرژی پنبه بیشتر بدانید )

5- قوی: الیاف پنبه ای بادوام هستند. در واقع، در برابر شست و شوی زیاد مقاوم هستند و لکه آن زود از بین می رود. ( درباره ی رفع لکه از روی انواع پارچه های پنبه بیشتر بدانید )

این تیشرت برای خرید عمده در دسترس است.

خرید عمده تیشرت مردانه و زنانه | خرید تیشرت زنانه | تیشرت زنانه عمده

4- تیشرت بهاری آنالی

از بهترین گزینه هایی که میتوانید برای خرید عمده تیشرت به آن مراجعه کنید مدل آنالی می باشد. تیشرت زنانه مدل آنالی (محبت ) این تیشرت زنانه پوشینه ای راحت، سبک و خنک می باشد. جنس این تیشرت ویسکوز لاکرا است که بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد. به دلیل جنس بسیار مرغوب ماندگاری آن بسیار بالا میباشد. کیفیت دوخت این تیشرت عالی می باشد و جلوه خوبی به استایل شما می دهد.

این تیشرت را می توان به عنوان یک لباس راحتی مناسب در منزل پوشید. همچنین می توان آن را با شلوار یا دامن های اسپرت ست کرد و در مهمانی های خودمانی استفاده کرد. این تیشرت محدودیت سنی ندارد و تنوع در طرح، نقش و رنگ در این تیشرت وجود دارد. جلوی تیشرت دکمه دارد.

خرید عمده تیشرت مردانه و زنانه | خرید عمده تیشرت زنانه | تیشرت زنانه عمده

از طریق لینک زیر می توانید به دنیایی از مدلهای لباس های اسپرت و تیشرت های ما دسترسی پیدا کنید.

صفحه محصولات
جهت خرید عمده تیشرت با ما در ارتباط باشید:
تماس با ما

مطالب مرتبط