پوشاک, مقالات

جدیدترین مدل های لباس اسپرت زنانه

جدیدترین مدل های لباس اسپرت زنانه | لباس اسپرت زنانه 1401 | لباس اسپرت زنانه مدل جدید

جدیدترین مدل های لباس اسپرت زنانه

جالب است بدانید زنان امروزی 3 برابر بیشتر از نسل های پیشین به پوشیدن استایل اسپرت تمایل دارند. باتوجه به تمایل بانوان به لباس‌های اسپرت و ورزشی مهم است که متناسب با نیاز آنها لباس‌های باکیفیت تولید شود. ما در این مطلب جدیدترین مدل های لباس اسپرت زنانه برند اندیشه را معرفی می کنیم.

تناسب اندام بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان ها و مخصوصا بانوان است. لباس های اسپرت حس نشاط و شادابی را القا می کند. علاوه بر این باعث می شود اندام لاغرتر و متناسب تر نشان داده شود.

استایل اسپرت زنانه

طبق تحقیقات آماری، 45 درصد از زنان اظهار داشتند که فکر می‌کنند لباس‌های اسپرت «مناسب فرم بدنشان است» و 18 درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که لباس‌های ورزشی به آنها احساس جذابیت می‌دهد. یکی از پاسخ دهندگان به طور خاص تأکید کرد: “لباس اسپرت زنانه باعث میشود تا من از ظاهر بدنم بیشتر خوشم بیاید و سخت تلاش می‌کنم تا فرم بدنم را نگه دارم. ”

باتوجه به تحقیقات صورت گرفته، امروزه جایگاه لباس های اسپرت تغییر کرده است.

این استایل گاهی میخواهد ورزشکار بودن و سلامت بودن و گاهی راحتی و دوری از کلیشه ها و تجملات را بازتاب دهد.

بسیاری از دختران و زنان جوان استایل اسپرت را برای مکان های عمومی انتخاب میکنند، دقیقا به همین دلیل زمان آن فرا رسیده است که برندهای لباس ورزشی بیشتر بر ظرفیت تولید لباس ورزشی زنانه تمرکز کنند.

با این حال، نکته کلیدی در اینجا تنوع این است که زنان حق انتخاب لباس ورزشی تنگ‌تر یا گشادتر، خاص یا ساده را داشته باشند، و لباس های اسپرت انحصاری باشند و الگو برداری از دیگر برند ها نباشد.

مدل لباس اسپرت و شیک زنانه – لباس اسپرت زنانه 1401

جالب است بدانید 3 درصد از زنان بیان می کنند که استایل اسپرت عاملی است که آنها را به سمت ورزش سوق داده است. لباسهای راحتی و اسپرت امروزه بخش زیادی از استایل لباس پوشیدن ما را تشکیل داده است. انتخاب استایل اسپرت در محیط اجتماعی علاوه بر راحتی و حس خوبی که منتقل می کند امروزه بخشی از مد روز هم هستند. مزرهای لباس بیرون و درون خانه امروزه روز به روز کمرنگ تر می شود.

با این حال تعداد زیاد پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که زنان لباس‌های ورزشی می‌پوشند تا جنبه‌های سالم بودن و ارزشمندی خود را نشان دهند. پس بطور کلی لباس های اسپرت مشوق های خوبی برای ورزش می باشند.

1- ست هودی و شلوار زنانه اسپرت برند اندیشه

در تولید این محصول از نوعی از پارچه غواصی استفاده شده است که با تکنولوژی جدیدی بافته شده است. به گونه ای که لایه بیرونی غواصی و لایه داخلی پنبه است. دورو بودن پارچه ضخامت و لطافت در بافت پارچه ایجاده کرده است و مناسب استفاده برای فصل سرما می باشد.

 

2- ست نیم تنه و شلوار اسپرت زنانه برند اندیشه

نیم تنه شلوار مدل آسو با کیفیت بسیار مرغوب بیلسی پشت کرک

3- ست تاپ و شلوارک زنانه برند اندیشه

تاپ شلوارک اسپرت زنانه مدل افرا با کیفیت فلامنت_لاکرا، این ست لباس ورزشی زنانه متناسب با هر فرم بدنی است، زیرا بعلت خاصیت ارتجاعی خوب با فرم اندام شما فیکس میشود.

4- ست نیم تنه و ساق زنانه برند اندیشه

تیشرت ساق زنانه انتخابی مناسب برای روز های گرم می باشد ، جنس متریال تیشرت پنبه و جنس ساق ویسکوز لاکرا می باشد.

الیاف پنبه به علت ساختاری که دارد تنفس بالایی دارد.همچنین این الیاف بار الکتریکی راحفظ میکنند. بنابراین از چسبیدن و اصطکاک لباس به بدن جلوگیری می کنند. لباس های پنبه ای نسبت به شست و شو و ایجاد لکه مقاوم هستند، به همین سبب ماندگاری بالایی دارند. و اما تیشرت کراپ! این ترند محبوب این روزها، که هر روز جای بیشتری در بین استایل های ما باز می کند جذابیت این ست را بیش از پیش می کند.  اگر میخواهید در مورد این تیشرت بیشتر بدانید داستان آن را در این مقاله بخوانید.

همچنین از خصوصیات ساق این ست می توان به نرمی و انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد که می توان از آن به عنوان راحت ترین لباس در منزل و باشگاه استفاده کرد.

مدل های لباس اسپرت زنانه بیرونی

دلایل محبوبیت لباس های اسپرت چیست :

  • جالب است بدانید، 89 درصد زنان به پوشیدن لباس های ورزشی در خارج از سالن ورزشی علاقه نشان میدهند.
  • محبوب ترین زمان برای پوشیدن لباس های ورزشی، زمان استراحت در خانه است.
  • 5 درصد از زنان برای کار و 2 درصد در پیاده روی های شبانه لباس های ورزشی می پوشند.
  • 75 درصد از زنان لباس ورزشی را به دلیل راحتی آن انتخاب می کنند.

از قضا شرکت کنندگان همچنین می گویند که لباس های ورزشی را برای مسافرت، رانندگی، خرید و کار های خانه میپوشند زیرا در هر صورت به آن راحت هستند.

1- ست لباس اسپرت بیرونی – ست مانتو ساق زنانه

از این ست میتوان در محیط های ورزشی ،باشگاه ،سفر و … استفاده کرد . جنس پارچه این ست فلامنت لاکرا غواصی می باشد که پارچه ای درجه یک برای یک استایل اسپرت می باشد.

2- ست گرمکن و شلوار زنانه اسپرت

این ست قابل استفاده برای آقایان و بانوان می باشد و به دلیل سادگی در طراحی مناسب هر سلیقه ای است و نظر همه افراد را به خود جلب میکند.

لباس اسپرت دخترانه نوجوان

دختران نوجوان بزرگترین پیشگامان مد هستند. با توجه به حساسیت سن دختران و پسران نوجوان، آنها همواره در حال تلاش برای بهتر کردن استایل خود هستند.

انواع استایل های مدرن را میتوان برای اولین بار بین نوجوانان مشاهده کرد. بر خلاف خانم های بالغ که ترکیبی از شیک بودن و راحتی را انتخاب میکنند، نوجوانان عموما مد بودن، شیک بودن و خاص بودن لباس را در نظر میگیرند.

البته باید این نکته را نیز بیان کرد هیچگاه نمیتوان از روی رنگ لباس و استایل یک نوجوان شخصیت او را حدس زد.

خرید لباس اسپرت زنانه – لباس اسپرت در مشهد

هم اکنون میتوانید برای خرید انواع لباس اسپرت زنانه اقدام کنید. برای خرید میتوانید به تولیدی ها و عمده فروشی های پوشاک راحتی و اسپرت در مشهد و شهرستانها مراجعه کنید.

خرید اینترنتی لباس اسپرت زنانه

خرید عمده لباس اسپرت زنانه در مشهد و سایر شهرستان

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *