پوشاک, مقالات

تیشرت های جام جهانی

تیشرت های جام جهانی

تیشرت های جام جهانی

تیشرت های جام جهانی

تیشرت های جام جهانی

پیراهن های جام جهانی برای کشورهایی که در بزرگترین تورنمنت فوتبال این تابستان شرکت می کنند رونمایی شد. رنگ و طرح پیراهن رسمی جام جهانی کاملاً متفاوت است. امیدواریم بسیاری از آنها تابستان امسال رنگ و لعاب زیادی به مسابقات اضافه کنند.
عمده فروشی پوشاک مشهد ، برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت با چندین دهه فعالیت موفق ، تولید کننده ی انواع تیشرت شلوار مردانه و زنانه ، تاپ شلوارک مردانه و زنانه ، انواع ست های خانوادگی ، لباس خواب ، لباس راحتی مردانه و زنانه ، لباس ورزشی و … همانند سایر تولید کنندگان ، ایده ها و طرح هایی بروز برای عرضه به بازار ارائه نموده و در چرخه ی تولید فعال باشد .

پیراهن جام جهانی آرژانتین

این پیراهن در سال 2018 با دو رنگ سفید و آبی و به صورت راه راهی رو نمایی شد ، نمادی که این پیراهن را از هم جدا میکند الگوی محو شده ای است که تقلید از لوچ های نشان فدراسیون است.
طراحی جدید بزرگداشت 125 سالگی آرژانتین و برنده شدن در سال 1991 کوپا آمریكا است. در قسمت سرشانه ی تیشرت سه نوار مشکی دوخته شده و علاوه بر مارک جام جهانی مارک آدیداس هم نصب شده است.

 

طراحی دیگری نیز از پیراهن جام جهانی استرالیا که دارای رنگ تیره ( مشکی ) با چاپ گرافیکی سفید – آبی بود رو نمایی شد ، دارای دو ستاره و دو مارک نصب شده روی تیشرت بود ، که هر کدام اهدافی را دنبال می کند.

 پیراهن جام جهانی استرالیا

 پیراهن جام جهانی استرالیا

پیراهن جام جهانی استرالیا

تیشرت جام جهانی استرالیا از جنس: 100٪ پلی استر ،با دو مارک دوخته شده و رنگ طلایی رونمایی شد.
آدیداس برای ایجاد محصولات به روش هایی که تأثیر محیطی آنها را به حداقل می رساند اختصاص داده شده است. این پیراهن با استفاده از پلی استر بازیافت شده برای صرفه جویی در منابع و کاهش انتشار تولید می شود.

 

نمونه ی دیگری از تیشرت جام جهانی استرالیا ، دارای مارک سبز رنگ نایک است که بازی ها برای اولین بار در تلویزیون پخش شد و سالی که برزیل سومین جام جهانی خود را بدست آورد.روی ابن تیشرت نوارهایی ظریف و زیبا طراحی و دوخته شده است.

پیراهن جام جهانی بلژیک

پیراهن جام جهانی بلژیک

پیراهن جام جهانی بلژیک

این پیراهن با نشانگر رنگ های پرچم بلژیک ، یک نشان بافته روی سینه خود دارد. آدیداس برای ایجاد محصولات به روش هایی که تأثیر محیطی آنها را به حداقل می رساند اختصاص داده شده است. این پیراهن با استفاده از پلی استر بازیافت شده برای صرفه جویی در منابع و کاهش انتشار تولید می شود.

تیشرت جام جهانی برزیل

تیشرت جام جهانی برزیل

تیشرت جام جهانی برزیل

برای پیراهن خانگی جدید ، نایک دقیقاً با رنگ زرد مورد استفاده در سال 1970 ، سالی که بازی ها برای اولین بار در تلویزیون پخش شد و سالی که برزیل در جام جهانی سوم خود پیروز شد ، مطابقت داشت. لقب “Samba Gold” ، رنگ جسورانه با سبک بازی جسورانه مطابقت دارد.

پیراهن جام جهانی کلمبیا

پیراهن جام جهانی کلمبیا

پیراهن جام جهانی کلمبیا

مطالب مرتبط