پوشاک, مقالات

تیشرت دخترانه اورسایز

تیشرت اورسایز دخترانه,تیشرت دخترانه,تیشرت اورسایز,تیشرت

تیشرت دخترانه اورسایز

تیشرت دخترانه اورسایز هم مثل هر استایل دیگری در دنیای مد و لباس تاریخچه خاص خودش را دارد و فراز و نشیب‌های زیادی طی کرده است.

از آنجایی که این استایل هیچ وقت از دور خارج نشده و هر چند سال یک بار دوباره جای خودش را در طراحی‌های طراحان مطرح مد و لباس باز می‌کند، تصمیم گرفتیم درباره چطور پوشیدن اورسایز ، تعریف این سبک و تاریخچه آن مقاله‌ای تهیه کنیم.

وقتی صحبت از استایل اورسایز  می‌شود، خیلی‌ها به اشتباه آن را با پلاس سایز اشتباه می‌گیرند. اما برای روشن شدن تفاوت این دو تعریفی از استایل اورسایز و پلاس سایز ارائه خواهیم نمود .

استایل اورسایز

لباس‌های اورسایز برای افراد لاغر و به اصطلاح  Skinny هم مناسب است و سبک خاصی را برایشان ایجاد می‌کند.
استایل اورسایز معمولا با ویژگی‌هایی مثل مردانه بودن، آزاد بودن و نشان ندادن ویژگی‌های زنانه از طریق لباس شناخته می‌شود. در مورد استایل پلاس سایز ویژگی اول و سوم کارکردی ندارد.
اگر زمانی این استایل خودش را فقط به شکل پوشیدن هودی، شلوار بگی و تی‌شرت آزاد نشان می‌داد، این روزها لباس‌های باکسی که شبیه یک جعبه بدن مدل را در برمی‌گیرد، تعریف جدیدتری از اورسایز ارائه داده‌اند .

پلاس سایز

استایل پلاس سایز برای افراد سایز بزرگ مناسب است و به طور خاص برای آن‌ها طراحی می‌شود.

ویژگی های تیشرت دخترانه اورسایز

  1. حداقل یک سایز بزرگتر: استایل اورسایز معمولا شامل لباس‌هایی می‌شود که دو سایز بزرگتر از شما هستند. این میزان در کمترین حد به یک سایز و در بیشترین حد به چهار سایز بزرگتر می‌رسد.
  2. پوشیدن لباس‌های مردانه: استفاده از پیراهن مردانه برای زنان به عنوان یک لباس مینی یا کوچک و همچنین تی‌شرت‌های گشاد مردانه به عنوان لباس راحتی، یکی از ترندهای مورد علاقه کسانی است که اورسایزها را به عنوان سبک لباس پوشیدنشان انتخاب می‌کنند.
  3. توجه به جنس لباس: بعضی‌ها معتقدند لباس اورسایز باید رها روی تن بایستد، به همین دلیل الیاف لَخت را مناسب برای این سبک می‌دانند. در حالی که قانونی قطعی وجود ندارد و بسیاری از این لباس‌ها اصطلاحا شق و رق هستند.
  4. سادگی لباس: بهتر است لباس اورسایز شما پارچه تک رنگ و ساده داشته باشد تا استایل شیک‌تری برایتان به ارمغان بیاورد.

    چطور اورسایز بپوشیم؟

    1. به خاطر داشته باشید استایل اورسایز برای افرادی که اندام متناسبی دارند بسیار بهتر از کسانی عمل می‌کند که پلاس سایز هستند یا به اصطلاح اضافه وزن دارند. افرادی که اضافه وزن دارند بهتر است از استایل پلاس سایز کمک بگیرند.
    2. پوشیدن تاپ یا تی شرت فیت زنانه به همراه پانچوی اورسایز یا سوئی شرت سایز بزرگ یکی از ترکیب‌های محبوب این روزهای دنیای مد و لباس است.
    3. می‌توانید با بستن یک کمربند روی پیراهن یا تی‌شرت مردانه‌ای که از آن به عنوان لباس جدیدتان استفاده می‌کنید، زیبایی بیشتری خلق کنید.
    4. بهتر است تنها یکی از لباس‌هایتان را اورسایز انتخاب کنید و بقیه فیت باشند.
      البته این قانون قطعیتی ندارد و کاملا سلیقه‌ای است؛ اما رعایت کردن آن به کار کسانی می‌آید که دوست دارند بیشتر از روحیه آزاد، شیک بودنشان را نشان دهند.
    5. استفاده از اکسسوری‌های بزرگ در استایل اورسایز مجاز است؛ برای مثال می‌توانید از گردنبندهای بلند با آویزهای نسبتا بزرگ روی پلیور اورسایزتان استفاده کنید.
      اگر فکر می‌کنید این ترکیب را دوست ندارید سراغ اکسسوری نروید یا نهایتا به یک جفت گوشواره ریز ساده اکتفا کنید.
به همین خاطر است که استایل اُورسایز رواج پیدا کرده است. این روز ها خانم ها هم مانند آقایان دوست دارند لباس های آزاد تر و راحت تری بپوشند. لباس هایی که مانند پیژامه راحت باشند! استایل اورسایز بهترین انتخاب برای فصل پاییز است
پوشاک مشهد ، بزرگترین عمده فروشی تیشرت شلوار مردانه و زنانه ، لباس راحتی مردانه و زنانه ، انواع ست های خانوادگی ، لباس خواب مردانه و زنانه ، انواع بلوز بچگانه ، لباس ورزشی و اسپرت مردانه و زنانه و … مطالبی در مورد تیشرت دخترانه اورسایز تهیه و تدوین نمود.
برای بازدید از انواع تیشرت های دخترانه ما به لینک زیر مراجعه کنید.

مطالب مرتبط