پوشاک, مقالات

تیشرت تبلیغاتی گلدوزی

تیشرت تبلیغاتی گلدوزی

تیشرت تبلیغاتی گلدوزی

تیشرت های تبلیغاتی  گلدوزی شده امروزه یکی از اساسی ترین فرایند های جذب مشتری را تشکیل می دهند.  هر نفر که یک تیشرت با تبلیغ یک شرکت خاص را میپوشد ، در واقع بعنوان یک بازاریاب زنده عمل میکند ، هرچه کیفیت تیشرت بهتر باشد و چاپ آن زنده تر ، باعث میشود تا جذب مشتری بسوی شرکت هدف افزایش یابد .

تیشرت تبلیغاتی گلدوزی - تیشرت تبلیغاتی در مشهد - تیشرت تبلیغاتی مشهد

امروزه چاپ تیشرت های تبلیغاتی بسیار محبوب و بازارشان گرم است. من در این پست قصد دارم تا شما را با ایده های جدید تبلیغاتی آشنا کنم ، بله درست است ، شما میتوانید به جای چاپ از گلدوزی استفاده کنید ، گلدوزی یک طرح روی لباس ، به لباس روح میبخشد . پوشاک سنتی هیچوقت از مد نمیروند .

تولیدی تیشرت تبلیغاتی در مشهد

تیشرت تبلیغاتی مشهد

تبلیغ با تیشرت گلدوزی شده

اگر شما تصمیم گرفته اید که کار تبلیغات خود را با تیشرت انجام دهید ، ما تولید پوشاک مشهد اندیشه را به شما معرفی میکنیم ، شما میتوانید ، تیشرت های خود را سفارش دهید ، پوشاک اندیشه همواره از بهترین و باکیفیت ترین پارچه ها برای تولید انواع پوشاک اعم از تیشرت ، تیشرت شلوار مردانه و زنانه ، سویشرت شلوار مردانه و رنانه ، ست کاپشن شلوار مردانه و زنانه ، هودی و شلوار مردانه و زنانه و … استفاده کرده است .

بنابراین شما میتوانید یک تیشرت باکیفیت برای چاپ یا گلدوزی طرح مورد نظر خود یا تیشرت ست زنانه و مردانه سفارش دهید .

مزایای تیشرت تبلیغاتی برای شرکت های نو بنیاد

استراتژی های سنتی تبلیغاتی و بازاریابی از طریق تبلیغات تلویزیونی ، رادیویی و روزنامه ای و همچنین بیلبوردهای تبلیغاتی غالباً گران هستند ، بنابراین ، تبلیغ نام تجاری با یک تی شرت راهی عملی برای تبلیغات است.

رسانه های بازاریابی برای استارتاپ ها و شرکت های کوچک با بودجه متوسط ​​بسیار مناسب نیستند. اینجا جایی است که طرح های تی شرت تبلیغاتی برای تبلیغ برند وارد می شوند.

نکته اصلی این است که شما یک تی شرت تولید می کنید که مشتریان شما واقعاً دوست دارند از آن در فضای باز استفاده کنند. بنابراین ، چاپ و پارچه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

تی شرت های تبلیغاتی یک روش عالی برای جذب محبوبیت برند شما در منطقه شما است. این باعث جلب توجه و ایجاد مشتری می شود .

تبلیغات با تیشرت را از کارمندان خود شروع کنید. علاوه بر این ، هنگامی که در نمایشگاه هستید ، می توانید تی شرت های سفارشی خود را به مشتریان یا شرکت کنندگان هدیه دهید . اما مهمترین عامل در این کمپین طراحی و کیفیت تی شرت است؛ مطمئن شوید که مورد توجه مشتریان شما قرار گرفته است.

تیشرت تبلیغاتی گلدوزی - تیشرت گلدوزی تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی گلدوزی

همچنین ببینید  : تیشرت سفارشی

چرا از تیشرت برای تبلیغات خود استفاده کنیم ؟

اجازه دهید ما بیشتر به این موضوع بپردازیم که تی شرت های تبلیغاتی چگونه می توانند به شما در تبلیغ برندتان کمک کنند.

تیشرت تبلیغاتی گلدوزی - تیشرت تبلیغاتی در مشهد

تیشرت تبلیغاتی گلدوزی

1- تی شرت همیشه مورد تقاضا است:

تی شرت ها بهترین کالای تبلیغاتی به عنوان لباس هستند . آنها هرگز از مد نمی افتند و یک کالای تبلیغاتی با ماندگاری طولانی می باشند .
نکته خوب در مورد تی شرت این است که شما می توانید طرح های ارزشمند و منحصر به فردی را روی تی شرت ها ایجاد کنید بدون اینکه ترس از دمده شدن داشته باشید.

2- تبلیغات زنده :

تی شرت های تبلیغاتی  ، مقرون به صرفه است و کسانی که آنها را می پوشند و به سفیران مارک در هرجای جامعه تبدیل می شوند.
به این ترتیب ، مردم برند شما را می بینند و آشنا می شوند ، در نتیجه با هزینه کمتری دید بالایی ایجاد می کنند.
بعلاوه ، اگر به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام راه پیدا کند ، بلافاصله تعداد زیادی فالوور و طرفدار ، هم به صورت آنلاین و هم در همسایگان خود خواهید یافت.

3- تیشرت تبلیغاتی یک تبلیغ ارزان است

سفارشی سازی محصول بهترین راه حل برای انتقال یک هدف شخصی است. و تی شرت های سفارشی می توانند بهترین گزینه برای برجسته سازی برند شما باشند .
برای شرکت های نوپا ، سفارشی سازی تی شرت در طولانی مدت راه حل مقرون به صرفه بازاریابی است.
علاوه بر این ، برای به دست آوردن مزایای شخصی سازی ، باید تی شرت ها را با استفاده از یک نرم افزار طراحی تی شرت با گرافیک های ساده و قابل مشاهده ، شخصی سازی کنید . برای مقرون به صرفه کردن ، سطح چاپ را با اندازه گرافیک کوچکتر کاهش دهید.
به یاد داشته باشید ، بیش از سه رنگ برای طراحی استفاده نکنید ، در غیر این صورت بیشتر به هزینه های شما می افزاید.

4- ایمان و حفظ مشتری را افزایش می دهد

محصولات تبلیغاتی مانند تی شرت های تبلیغاتی ایمان مشتری را افزایش میدهند .
وقتی مشتریان احساس رضایت می كنند و از نظر احساسی خود را به یک برند متصل می كنند كه به شما كمك می كند تا در هر شغلی برای حفظ مشتری بیشترین موفقیت را کسب کنید.

5- جلوتر از رقبایتان حرکت کنید:

بهترین چیز در مورد تی شرت های شخصی این است که می توانید نام یا نشان تجاری خود را روی آن قرار دهید. این شما را از دیگران یا رقبای خود متمایز می کند.

به طراحی چاپ زیاد دقت کنید ، زیرا همه دوست دارند تی شرت جدید بپوشند و چیزی را که طراحی شده بپوشند. این باعث تأثیرگذاری بر نام تجاری شما می شود ، به این معنی که هر بار که مردم می پوشند ، شما را به یاد می آورند.
بنابراین ، تبلیغ برند تی شرت شما را از رقبا جدا می کند.

6- مکالمه:

تی شرت های مارک دار اغلب اوقات یک مکالمه را شروع می کنند ، شما می توانید با فراهم آوردن یک شروع کننده مکالمه ، از حلقه دوستان و نفوذ آنها استفاده کنید ، که در نهایت مخاطبان شما را گسترش می دهد و مشتریان بیشتری را جذب می کند.
اگر به مشتریان خود یک تی شرت مارک دار بدهید ، احساس راحتی بیشتری دارند و این پیوند باعث می شود احساس کنند بخشی از برند شما هستند. وقتی آنها در مورد نام تجاری شما احساس رضایت می کنند ، قطعاً در جمع دوستان خود در مورد آن صحبت خواهند کرد.

7- استعدادیابی:

بسیاری از استارتاپ ها شکایت می کنند که بزرگترین چالش آنها ایجاد درآمد یا استخدام استعداد است. علاوه بر اینکه برند تجاری خود را برای مشتریان خود بازاریابی می کنید ، به شما این فرصت را می دهد که آن را برای کارمندان  آینده خود بازاریابی کنید.
از کارمندان فعلی خود شروع کنید تا آنها بتوانند آن را برای دوستان خود بازاریابی کنند تا مخاطبان شما را گسترش دهند.

8- وحدت در بین مشتریان :

تی شرت تبلیغاتی همیشه هنگام گردهم آوردن گروهی از افراد برای یک هدف مشترک استفاده شده است. گروهی از افراد با همان مارک نمادی از آنها هستند.
اگر تا به حال در رویدادی شرکت کرده اید که گروه شما از تی شرت تبلیغاتی استفاده می کنند ، قطعاً مهم خواهد بود که مشتریان کوچک شما را تحت تأثیر قرار دهد ، مهم نیست که گروه کوچک یا بزرگ باشد ، بنابراین منجر به ارتقا brand نام تجاری شما می شود.
از این رو ، تی شرت های سفارشی برای ایجاد تأثیر تجاری مناسب هستند.

9- تبلیغات ماندگار:

به طور متوسط ​​، تأثیر تجاری یک تی شرت تبلیغاتی نزدیک به 6 ماه طول می کشد. این بدان معناست که شما به طور متوسط ​​6 ماه تبلیغات ، جذب نیرو ، تیم سازی و تأثیر بازاریابی دیگری با یک تی شرت مارک دار کم هزینه دارید.
توانایی ماندگاری حداکثر تا 6 ماه با سرمایه گذاری اندک برای بازاریابان یک برد آسان است.
تی شرت های تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه و فوق العاده موثر هستند که قطعاً به شما در تثبیت نام تجاری خود کمک می کنند.

10-  تی شرت سفارشی جذاب به نظر می رسد:

چه در مناسبت های خاص ، مهمانی ها ، جشنواره ها و یا دفاتر ، لباس های جذاب توسط همه مورد استقبال قرار می گیرند. همه عاشق پوشیدن تی شرت های راحت هستند و اگر به نظر جذاب می آیند ، هدف شما را جلب می کنند.
تی شرت های سفارشی را می توان برای یک دفتر به عنوان کد لباس برای هر کارمند طراحی کرد.
علاوه بر این ، تی شرت های چاپی می توانند بهترین گزینه برای جشن گرفتن یک مناسبت ، یک رویداد ورزشی یا یک عملکرد فرهنگی باشند.

نتیجه:

سرانجام ، برای هر شغلی ، بازاریابی و تبلیغات مهم هستند. بدیهی است که روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، اما تبلیغات برند تی شرت پررونق ترین و منحصر به فردترین روش ارتقا brand نام تجاری است.
تی شرت ها را می توان مطابق نیاز تجاری سفارشی کرد و بین مشتریانی که قرار گرفتن در معرض نام تجاری را برای مدت طولانی فراهم می کنند توزیع کرد

گلدوزی روی تیشرت تبلیغات

معمولا روی تیشرت های چاپی آرم و لگوی شرکت ، رستوران ، تولیدی و …چاپ میشود ، شما میتوانید همین را با گلدوزی پیاده کنید ، گلدوزی ممکن است کمی گران باشد ، اما زیبایی آنرا نمیشود نادیده گرفت .

مطالب مرتبط