اخبار و فناوری های روز, مقالات

تکنیک های فروش لباس دست دو

تکنیک فروش لباس دست دوم,چگونه لباس دست دوم را بفروشیم

تکنیک های فروش لباس دست دو

تکنیک های فروش لباس دست دو چیست؟ ابتدایی ترین گام فرآیند فروش لباس های دست دو  این است که، لباس هایی بدون استفاده را از سایر لباس های کمد خود تفکیک کنید.

چگونه لباس دست دوم را بفروشیم,تکنیک فروش لباس دست دوم,لباس دست دوم,خرید لباس دست دوم

لباس های دست دو به دلیل قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد است. اگر لباس های بلا استفاده ی قدیمی در منزل دارید می توانید آن را با مقداری سود بفروشید.

پس از بررسی لباس و عیب یابی و رفع عیوب در محل های فروش لباس دست دو توسط کسی یا خودتان اقدام به فروش چهره به چهره نمایید.

انتخاب لباس بوتیک از کمد لباس

با نگاهی به کمد لباسمان می بینیم که لباس هایی آویزان هستند که ماهها و شاید سال ها از آن استفاده نکرده ایم.

اغلب اوقات، مردم برای یک مناسبت خاص یک لباس گران قیمت خریداری می کنند. به عنوان مثال، شما ممکن است برای یک مهمانی یا عروسی یک لباس مجلسی خریداری نموده کرده باشید. بهتر است با خودتان صادق باشید. آیا شما قصد دارید دوباره این لباس را بپوشید؟ اگر جواب نه است، آن را برای فروش کنار بگذارید.

نکته اخلاقی

اگر هر کدام از افرادی که از وضعیت مالی خوبی برخوردارند به زندگی اطرافیان و نزدیکان خود نگاهی محبت آمیز داشته باشد گام های بلندی برای از بین بردن فقر برداشته خواهد شد.

ساده ترین قدم برای کمک کردن این است که از کمد لباس خود شروع کنیم لباسی که به نظر هر کدام از شما بلا استفاده است، لباس ضروری برخی از خانواده هاست.

فروش لباس های دست دو باکیفیت

لباس هایی که از مواد با کیفیت تولید شده باشند حتی با چند مرتبه پوشیدن باز هم در بین خریداران لباس بوتیک طرفداران زیادی دارند.

کالا یا لباس با کیفیت، حتی اگر قیمت بالایی داشته باشند باز هم راکد نمی مانند زیرا خریداران هنگام تصمیم گیری در جستجوی بهترین مواد هستند.

نکات مهم قبل از فرآیند فروش لباس های دست دو

همه ی کسانی که به بازار مراجعه می کنند نکات مهمی مانند: تمیزی، کیفیت، رنگ و جنس لباس و… را ملاک خرید خود قرار می دهند.

  1. لباس های بلا استفاده را برای سالیان زیاد در زیر زمین یا کمد لباس ذخیره نکنید و تصمیم به فروش بگیرید.
  2. تمیز کردن پارچه ها و لباس های مصنوعی کار نسبتا دشواری است، برای اینکه خریداران را به خود جلب کند و راحتر فروش برسند قیمت پایین تری برایشان در نظر بگیرید.
  3. پارچه های با کیفیت بالاتر مانند: پشم و پنبه از فروش بالایی برخوردارند. می توانید با توجه به کیفیت آنها می توانید با قیمت بالاتر بفروشید.
  4. در لباس های انتخابی برای بوتیک به دنبال پارگی و سوراخ ها باشید. سعی کنید آنها را برطرف نموده و یا قیمت پایین تری روی آنها بگذارید.
  5. سعی کنید لکه ها و نواقص رایج زیر بغل و ساییدگی زانوان را برطرف نموده و لباس را با کمترین عیوب برای فروش ارسال نمایید.

پس از انتخاب لباس بوتیکی، رفع عیوب و قیمت گذاری آن مکان فروش را انتخاب نموده و لباس ها را برای فروش ارسال نمایید.

بهترین مکان برای فروش لباس دست دو

این روز ها فصای مجازی بهترین مکان برای خرید و فروش است، فضای مجازی یک بازار پر رونق و تقریبا قابل اعتماد است، اگر شما چند دست لباس خوب دارید و قصد فروششان را دارید، آن را به صفحات تجاری بسپارید، گرفتن عکس باکیفیت از تمام زوایا و ترجیحا تن پوش شیک لباس در تسریع روند فروش بسیار موثر است.

همچنین میتوانید لباس خود را در سایت های تبلیغاتی مانند شیپور و دیوار برای فروش به اشتراک بگذارید، توصیه میکنم عکسی که از لباس میگذارید بسیار مهم است، همانطور که خودتان را در نگاه اول عکس لباس جذب میکند، دیگران نیز همینگونه هستند، بنابراین برای گرفتن چند عکس شیک و زیبا از لباستان وقت بگذارید.

فروشگاه لباس دست دوم راه بیندازید

با تسریع روند مد، لباس های بلااستفاده و دست دوم نیز زیاد میشوند، بیشتر لباس ها در حد نو هستند. شما میتوانید از این فرصت استفاده کنید، لباس های باکیفیت و شیک را باقیمت مناسب بخرید، ایرادات جزئی آنرا برطرف کنید.

به لباس ها جانی تازه ببخشید و آنرا در فروشگاه پوشاک خود بفروشید.

لباس های دست دوم را تفکیک کنید

بافت هایی که در میان البسه ی بوتیک به چشم می خورند می توانند منبع درآمد خوبی باشند، میتوانید آنها را بخرید و باگلدوزی روی آنها، این لباس را ترمیم کنید و با قیمت مناسب بفروش برسانید.

بازار لباس های جین ترمیم شده اینروز ها حسابی داغ است، میتوانید لباس های جین را جمع آوری کنید، روی آنها انواع طرح ها، گلدوزی ها، مروارید دوزی و… را انجام دهید. در مطالب زیر ما آموزش ترمیم لباس جین را منتشر کرده ایم.

تبدیل سویشرت جین قدیمی به لباس جدید

تزئین کت جین

ساخت وسایل فانتزی با لباس های جین کهنه

معرفی منبع:

 تولیدی پوشاک مشهد، بزرگترین تولید کننده ی لباس راحتی مردانه و زنانه، تیشرت شلوار مردانه و زنانه، ست تاپ شلوارک مردانه و زنانه، بلوز شلوار مردانه، انواع ست های خانوادگی، لباس خواب مردانه، ست لباس ورزشی مردانه و زنانه، شلوارک کتان مردانه، ساق، مانتو، بلوز، تونیک و… مطلب فوق را به اشتراک گذاشته است.

مطالب مرتبط