مقالات, نکاتی پیرامون رنگ لباس

تم رنگ و پارچه در طراحی مد

تم رنگ و پارچه در طراحی مد

تم رنگ و پارچه در طراحی مد: نکات بازاریابی مد توسط جسیکا ایمی مارشال اگر چه صنعت مد غیر قابل پیش بینی است. طراحان باید مجموعه ی مد نظر را با جزئیات دقیق درک کنند. برای طراحانی که زن مدرن را هدف قرار می دهند، تصمیم گیری در مورد مجموعه ی پارچه و رنگ بسیار مهم است.

تم رنگ و پارچه در طراحی مد

تم رنگ و پارچه در طراحی مد

بعضی از طراحان طراح لباس مانند Jean-Paul Gaultier و Alexander McQueen دارای تم هایی هستند که به زیبایی و مفهوم پوشاک کمک می کند. در راستای همین تم ها پوشاک مختلفی را برای مشتریان خود طراحی کنند.

طراحان مدرن، رنگ ها و پارچه های مختلفی را که در میان هر گروه از مردم مرسوم است ، استفاده میکنند .

برای تم رنگ و پارچه 3 فرایند زیر را دنبال کنید

1- الهام بخشی

برای طراحی لباس همواره نیاز نیست تا از ابزارهای تجسمی بهره برد یک طراح لباس باید با الهام گیری از طبیعت ، درختان ، خطاطی ها ، موزه ها و تمام اشیا و اجسامی که اطراف اوست یک طراحی لباس جدید را ایجاد کند .
بنابراین داشتن ایده و ایجاد خلاقیت یکی از مهم ترین ابزار بخش هنری است که سبب طراحی یک مد و لباس جدید می گردد. ایده و خلاقیت در ذهن تمامی انسان ها وجود دارد و تنها کافی است بر روی مسئله مورد نظر تمرکز داشته باشند.
علاوه بر طرح رنگ نیز مورد تاکید ماست ،اهمیت رنگ در طراحی لباس بسیار بالا است و یکی از بخش های مهم در طراحی لباس محسوب میشود .

2- منابع پارچه ای را بررسی کنید:

سرمایه گذاری در یک فروشگاه پارچه و انتخاب پارچه های مد نظرتان مفید است ، گاهی اوقات شما چاپ، و ترکیب رنگی که قبلا مد نظر قرار داده اید را پیدا نمیکنید. این امر ممکن است شما را به سوی یک گروه جدید پارچه ای که شما را در برند خود وفادار باقی می گذارد سوق دهد. نمونه های پارچه ای نیز یک ابزار ایده آل برای بازسازی طرحی که روی پارچه ایجاد کرده اید میباشد.

اغلب طراحان در نمایشگاه های پارچه شرکت میکنند و پارچه های خود را تهیه و نمونه دوزی میکنند .

3- پیش بینی روند مد

در حالی که برخی از طراحان توجه زیادی به روند فعلی ندارند، طراحان دیگر بر روند آنها تاکید می کنند. بنابراین توصیه شده تا بیندیشید و ببینید مردم در سال جدید یا فصل جدید ، دنبال چه چیزی هستند ، با آن ها همسو و همگام باشد و بهترین طرح را برای آن ها خلق کنید .

معرفی منبع :

این مطلب (تم رنگ و پارچه در طراحی مد ) توسط تولید پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک مردانه و زنانه ، بزرگترین تولید کننده ی لباس ست مردانه ، لباس ورزشی مردانه و زنانه ، سویشرت شلوار مردانه ورزشی ، کاپشن شلوار مردانه و زنانه تهیه شده است .

مطالب مرتبط