پارچه شناسی, مقالات

بهترین پارچه ها برای دوخت لباس کودک

بهترین پارچه‌ها برای دوخت لباس کودک,لباس ارگانیک کودک,پارچه مناسب برای لباس کودک

بهترین پارچه ها برای دوخت لباس کودک

بهترین پارچه ها برای دوخت لباس کودک کدام است؟ هنگامی که والدین قصد دارند برای فرزندان خود لباس بخرند، انتخاب های زیادی دارند، والدین مجبورند لباس هایی را انتخاب کنند که به اندازه کافی راحت و همچنین متنوع و شیک باشد، اینجاست که مسئله انتخاب برند های لباس سازگار با محیط زیست به وجود می آید.

ست کاپشن شلوار بچگانه مدل شایان,کاپشن شلوار بچگانه,خریدکاپشن شلوار بچگانه,شرکت پوشاک اندیشه,ست لباس بچگانه,ست بچگانه,بهترین پارچه برای دوخت لباس کودک

خرید ست کاپشن و شلوار بچگانه

اکثر خانواده‌ها لباس‌هایی را می‌خرند که دیرتر فرسوده، کمتر کثیف و آلودگی کمتر روی آنها دیده شود اما این یک اشتباه بزرگ است. زیرا بهترین لباس‌ها برای کودکان پوشاک الیاف طبیعی است. این پوشاک مسلما مقاوت بالایی نسبت به لباس‌های ترمیمی با الیاف شیمایی در برابر آسیب ندارند و همچنین لباس‌های طبیعی‌تر و بدون رنگ شیمایی بوده و معمولا رنگ‌های روشن سفید و کرم دارند.

با خرید لباس ارگانیک سلامت پوست کودکتان را تضمین کنید

این سوالی است که مسلما پاسخ آن “بسیار ” است، حال بیایید درباره ی لباس هایی که بهترین عملکرد را روی پوست کودک دارند بررسی کنیم.

لباس های سبز یا به اصلاح الیاف طبیعی کمترین میزان آلرژی دارند، این لباس ها نرم، راحت، عایق حرارت و… هستند.

در ادامه ، ما لیستی از مواردی را که هنگام خرید لباس بچگانه باید به آنها توجه کنید و سؤالاتی که قبل از خرید باید از خود بپرسید را بررسی کرده ایم.

لباس های ارگانیک باکیفیت بخریم 

والدین ایرانی هنگام خرید ، معمولا به رشد و نمو کودک توجه میکنند، بنابراین به جای خرید 10 لباس باکیفیت که ممکن است قیمت بالایی داشته باشد، تعداد بیشتری لباس های ارزان قیمت تر میخرند، و در فرایند رشد کودک این عمل را تکرار میکنند.

اما آیا به سرنوشت انبوه لباس‌هایی که برای دوران نوزادی کودکتان خریده‌اید توجه کردید؟ این لباس ها دقیقا همان لباس هایی هستند که پس از آن که فرزندتان بزرگ میشود دیگر هیچ کاربردی ندارد و باید به زباله دان منتقل شود و حجم بزرگی از زباله های نساجی را تولید کرده اید.

حالا بیایید این تئوری را در نظر بگیریم که لباس‌هایی که خریده‌ایم بسیار باکیفیت باشند. این لباس‌ها پس از بزرگ شدن فرزندتان برای فرزند بعدی و یا برای فرزند دوستان و در نهایت میتوانید آنرا به کودکان نیازمند اهدا کنید، شما با این کار کمترین خسارت را به محیط وارد کرده اید و توانسته اید به دیگران کمک کنید و یک قدم بزرگ به سوی سلامت زیست محیطی و فرهنگی جامعه بردارید

لباس ارگانیک تا چه اندازه ارگانیک است

هنگام اطلاع از فواید لباس های ارگانیک؛ والدین احتمالاً به دنبال لباس های سازگار با محیط زیست برای بچه های خود هستند، و اولین شاهد برای آنها برچسب هایی است که به لباس وصل شده “ارگانیک” است.

برچسب ارگانیک بودن در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، از آنجا که پوست کودک می تواند تا 5 برابر نازک تر از پوست یک بزرگسال باشد، والدین توجه  زیادی به این موضوع داشته اند.

همین امر باعث شده است تا تولید کنندگان پوشاک از این مزیت استفاده کرده و محصولات خود را به عنوان ارگانیک تبلیغ کنند. اما متأسفانه، اکثر محصولاتی که با نام ارگانیک در فروشگاه ها بفروش میرسند، کاملا ارگانیک نبوده و تنها برای دریافت هزینه ی بیشتر از واژه ی ارگانیک استفاده میکنند.

چطور لباس های ارگانیک را از غیر ارگانیک تشخیص بدهیم:

ما معتقدیم که “هیچ کس نمی تواند تفاوت بین یک جفت لباس کودک معمولی و لباس کودک ارگانیک را فقط با نگاه کردن، احساس کردن یا بو کردن آن تشخیص بدهد.”

ما نحوه ی تشخیص لباس های طبیعی و غیر طبیعی را توضیح داده ایم، برای مطالعه ی بیشتر روی لینک ها کلیک کنید.

تشخیص پارچه های پنبه ای

نحوه ی تشخیص کیفیت پارچه ی کتانی

پارچه های الیاف طبیعی چگونه رنگ میشوند؟

بیشتر شرکت هایی که محصولات ارگانیک تولید میکند، در مورد روند تولید کالاهای خود چیزی برای پنهان کردن ندارند.

از آنجا که رنگهای شیمیایی و ترکیبات فلزات سنگین ممکن است. در الیاف لباسهای کودک باقی بمانند، ممکن است در هنگام عرق کردن بچه ها در منافذ باز نیز جمع شوند. توجه به این نکته که یک تولید کننده از رنگهای ارگانیک استفاده می کند. این لزوماً آن را به انتخاب بهتری تبدیل نمی کند. زیرا رنگهای ارگانیک صرفا برای ارگانیک بودن با رنگهای تجاری ترمیم نمیشوند، پس فلزات سنگین، سرب و کروم در الیاف آن باقی میماند. بنابراین با کمال تعجب رنگهای تجاری گاهی ممکن است مطمئن تر باشند.

برند اندیشه از بهترین پارچه ها برای تولید و دوخت لباس کودک استفاده میکند

از جمله پارچه هایی که برای تولید پوشاک ارگانیک استفاده میشود، ابریشم، پنبه، بامبو، کتان و… است. تولید پوشاک اندیشه برای تولید لباس ست بچگانه، ست تیشرت شلوار پسرانه و دخترانه، ست تاپ شلوارک بچگانه، ست بلوز شلوار بچگانه، انواع شلوار و شلوارک از پنبه ی باکفیت استفاده میکند. همچنین برای سلامت پوست فرزند دلبندتان در فصول سرد سال از پارچه های پنبه ی دورو و ضخیم، ست سویشرت شلوار پسرانه و دخترانه و ست گرمکن و شلوار مدرسه و… تولید نموده است.

دیگر محصولات تولیدی پوشاک مشهد – برند اندیشه

  • پوشاک مردانه و لباس ست زنانه
  •  ست خانوادگی
  • مدل لباس ورزشی مردانه و ست لباس ورزشی
  • لباس راحتی مردانه و ست لباس راحتی زنانه
  •  لباس خواب مردانه و لباس خواب زنانه
  • سویشرت شلوار مردانه و ست سویشرت شلوار زنانه
  •  بلوز شلوار مردانه و بلوز شلوار زنانه
  •  تیشرت شلوار مردانه و تیشرت شلوار زنانه
  •  کاپشن شلوار مردانه و کاپشن شلوار زنانه
  •  تیشرت پیژامه مردانه و بلوز پیژامه مردانه
  •  تیشرت و بلوز مردانه و زنانه
  • شلوار و شلوارک مردانه و زنانه
  • ست تاپ شلوارک مردانه و تاپ شلوارک زنانه

مطالب مرتبط