پوشاک, مقالات

بهترین شلوار های مسافرتی

بهترین شلوار های مسافرتی

داشتن لباس مناسب برای سفر از ضروریات است، بهترین شلوار های مسافرتی و پوشاک برای استفاده ی روزانه یا شبانه آنهایی هستند که علاوه بر فراهم کردن آسایش و راحتی فرد شیک و لاکچری باشد.
شلوارهایی از جنس لاکرا، پلی استر، ترویرا، پنبه ترویرا، پنبه پلی استر ( و ترکیبات از این دست ) که خاصیت کشسانی بالایی دارند بهترین آیتم برای مسافرت محسوب می شوند زیرا علاوه بر استفاده ی معمولی و روزانه از آن برای انجام تمرینات ورزشی نیز کاربرد دارند و احساس آمادگی برای انجام هر نوع تمرین ورزشی را فراهم می آورد.

شلوار مشکی زنانه

  • شلوار مشکی زنانه
  • مدل: ثمره
  • کد: 50512
  • کیفیت: ویسکوز
  • سایز بندی

شلوار جیب دار

شلوارهای جیب دار ( جیب بزرگ و مطمئن ) برای سفر بسیار مناسب هستند نگه داری پول، گوشی و وسیله های قابل حمل کوچک در جیبی که سر آن زیپ داشته باشد برای آسایش در سفر توصیه می شود.

شلوار جیب دار

شلوار جیب دار

ست ورزشی زنانه

اگر لباس ورزشی بپوشید، در واقع این لباس ها هوا یا تنفس به منافذ پوست شما می رسانند که در نتیجه باعث می شود که شما لباس کمتری بپوشید و بدن شما را خنک تر نگه دارد.

هودی شلوار زنانه مدل ایده | ست هودی شلوار زنانه | خرید ست هودی شلوار زنانه | خرید اینترنتی ست هودی شلوار زنانه | فروش عمده ی هودی شلوار زنانه | پوشاک زنانه

عملکرد مناسب ورزشی برای افراد علاقمند به ورزش در مسافرت نیز بسیار اهمیت دارد به همین دلیل شلوار مدل بالا، طوری طراحی شده است که در قسمت پشت زانوی شلوار، کشبافت دوخته شده و امکان تحرک آزادانه را افزایش می دهد.

ساق زنانه

ساق نیز در زمره ی لباس های شیکی قرار دارد که علاوه بر راحتی از تنوع بسیار بالای رنگ برخوردار است پر استفاده ترین رنگ های ساق زنانه که برای مسافرت نیز ایده ای فوق العاده به حساب می آیند عبارتند از: مشکی، سورمه ای، سبز فرمی، زرشکی و کرم که پر طرفدارترین رنگ مشکی معرفی شده است.

ساق زنانه شرکت پوشاک اندیشه

شلوار راحتی زنانه

از بهترین شلوار های مسافرتی، شلوار های راحتی زنانه هستند که هنگام استراحت با پوشیدنشان خستگی پاها و زانوان کمتر حس شود و احساس آسایش و راحتی به فرد ببخشد.

دامن شلواری مشکی زنانه

دامن شلواری مشکی زنانه

دامن شلواری مشکی زنانه
مدل: پالازو
کیفیت: ویسکوز لاکرا
کد: 50519
رنگبندی: دو رنگ
سایز بندی: دو سایز

شلوار راحتی زنانه برند اندیشه

شلوار راحتی زنانه برند اندیشه

شلوار ورزشی زنانه برند اندیشه
مدل: نادیا
کد: 50515
کیفیت: پلی استر لاکرا
سایز بندی
رنگبندی

 مقالات مرتبط با موضوع:

ویژگی های لباس مسافرتی

موضوعات بررسی شده:
انواع لباس های مناسب مسافرت
رنگ های خنثی
مقاومت در برابر چین و چروک
ظرافت لباس
حفاظت در برابر نور خورشید
حفاظت در برابر نیش حشرات
اهمیت جیب لباس مسافرتی
پارچه ی مناسب مسافرت
نایلون و پلی استر
پلینیوس
ابریشم
پارچه های پنبه
ترکیبی از پنبه / پلی استر

معرفی منبع:

عمده فروشی پوشاک اندیشه مشهد، تولید کننده ی پوشاکی از پارچه های پلی استر، پنبه، تریکو، کتان و ارائه دهنده ی محصولاتی مانند: تاپ ساده، حلقه ای و بندی زنانه، تاپ شلوارک زنانه و مردانه، بلوز شلوار زنانه و مردانه، انواع ست های خانوادگی، لباس خواب مردانه، لباس ورزشی مردانه و زنانه، شلوارک کتان مردانه و… آماده گی خود را برای تولید انواع تیشرت خام مردانه و زنانه اعلام می نماید.

مطالب مرتبط