استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟

برای اندام گلابی چه بپوشیم,اندام گلابی,لباس مناسب اندام گلابی

برای اندام گلابی چی بپوشیم؟

برای اندام گلابی چی بپوشیم؟ فرم بدن گلابی با لگن های بزرگ مشخص می شود که عرض آن از نیم تنه و شانه ها گسترده تر است. از دیگر مشخصات این فرم بدن، کمر مشخص و بازوها و شانه ها به نسبت متناسب است.

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟ / اندام گلابی / لباس برای اندام گلابی / فزم بدن گلابی

خصوصیات اندام گلابی 

شانه ها از لگن باریک‌تر هستند و ممکن است شیب داشته باشند افزایش وزن معمولاً در اطراف باسن، ران و ناحیه تحتانی شکم قابل مشاهده است.

  1. اگر نیمه بالایی بدن شما بزرگ‌تر به نظر برسد، شکل بدن شما به سمت ساعت شنی میل میکند.
  2. اگر وزن شما به طور کلی در قسمت جلوی شکم و شکم متمرکز شود، شکل اندام شما به سمت شکل سیب متمایل می شود.
  3. اگر کمرتان کاملاً مشخص نباشد، به سمت شکل مستطیل خم می شوید.
  4. اگر شانه هایتان از لگنتان بازتر باشد، به شکل یک مثلث معکوس متمایل می شوید.

خانم ها با شکل بدن گلابی چه بپوشند؟

چگونه لباس گلابی باعث ایجاد عدم تعادل در نیمه بالایی بدن می شود؟ نکته اصلی در لباس پوشیدن این فرم بدن این است که توجه خود را به سمت بالا تنه و کمر مشخص شده بکشید.

شما می خواهید در هنگام تأکید بر کمر و تأکید بر پایین تنه، توهم حجم در قسمت بالاتنه ایجاد کنید و یک شبح متعادل ایجاد کنید. قسمت بالای بدن را برجسته کنید از نظر بصری افزودن وزن بیشتر به ناحیه شانه و نیم تنه، به بالا تنه شما تأكید می ورزد و اندام را متعادل می كند.
روی شانه های خود تمرکز کنید تا خط شانه بصری ایجاد شود برای بزرگ نشان دادن سینه خود یک سوتین مناسب انتخاب کنید.

بالا تنه ی بدن خود را با رنگ های روشن بپوشید برای ایجاد تمرکز در بالاتنه از چاپها، بافتها و جزئیات چشم نواز استفاده کنید برای برجسته ساختن کمر لباس های مناسب بپوشید.

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟ / اندام گلابی / لباس برای اندام گلابی / فرم بدن گلابی

برای اندام گلابی چی بپوشیم؟

برای اندام گلابی چگونه لباس بپوشیم؟

لایه بندی لباس  روی نیمه بالایی شما علاقه بصری ایجاد می کند و چشم را به سمت بالا می کشاند، بر روی باسن و ران ها تأکید کرده و آنها را با بالاتنه متعادل کنید. پایین تنه خود را با رنگ های تیره تر بپوشید.

گردنبندها برای پهن نشان دادن شانه و نیم تنه برای شکل بدن گلابی گردن بندهای باریک و بلند معمولاً برعکس عمل می کنند. آنها به صورت عمودی قسمت فوقانی بدن را کشیده و باریک می کنند. گردنبندهای پهن را انتخاب کنید.

روش عالی دیگر برای هدایت چشم به سمت بالا و افزودن مقداری حجم به ناحیه شانه و نیم تنه افزودن تزئینات است. به عنوان مثال یقه گرد، گردن را بزرگ می کند. یقه های بزرگ، تزئینات و پارچه های توری همگی به قسمت بالاتنه شما حجم می دهند و در نتیجه با لگن پهن تراز می شوند.

 آستین مناسب برای اندام گلابی

سبک مناسب آستین برای بدنی به شکل گلابی با طول آستین متفاوت است. اگر آستین کوتاه است، سبک های پهن و تزئین شده را انتخاب کنید که به قسمت بالاتنه حجم می دهد.

گزینه های خوب آستین های سه ربع، زنگ دار و آویز دار است. اما برای آستین های بلند، عکس این موضوع صادق است: شما می خواهید دور باسن خود را به حداقل برسانید. در این حالت، بهتر است که بگذارید آستین مخروطی شود و در عین حال حجم را به ناحیه شانه اضافه کنید. این کار را می توان از طریق پد شانه، پف و… به دست آورد.

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟ / اندام گلابی / لباس برای اندام گلابی / آستین مناسب برای بدن گلابی

برای اندام گلابی چی بپوشیم؟

پیراهن، تی شرت

هنگام انتخاب تاپ ها، سبک هایی را انتخاب کنید که به تعادل پایین تنه کمک کند و در عین حال بر کمر مشخص شده بدن گلابی تأکید کنید. رنگ های روشن، نقش های برجسته، جزئیات و تزئینات اطراف نیم تنه و شانه ها باعث جلب توجه به قسمت بالاتنه می شود.

راه راه های افقی نیز یک راهکار خوب برای پهن تر نشان دادن قسمت بالای بدن است. تاپ شما نباید تا روی لگن بیاید، زیرا این امر باعث می شود لگن حتی گسترده تر شود. تاپ های کوتاه تا روی خط کمر یا تاپ هایی را که تا روی خط ران قرار دارند انتخاب کنید.

فرو بردن پیراهن خود در شلوار به برجسته شدن فرم انحنای بدن کمک می کند. از جزئیات، تزئینات و جیب های اطراف باسن که باعث جلب توجه به این قسمت می شود، خودداری کنید.

سبک هایی که حجم بیشتری به لگن اضافه می کنند را نپوشید. یک ژاکت کوتاهتر و رنگ روشن، باعث ایجاد حجم در قسمت بالاتنه می شود و پهنای لگن را متعادل می کند. ‍ژاکت های بلند و گشاد که به اواسط ران میرسند، برای شکل بدن گلابی نیز مناسب هستند.

از نظر چاپ و الگوها، راه راههای افقی را امتحان کنید که توهم بیشتری در مکان های مناسب را ایجاد کند. راه راه ها باید روی خط گردن، شانه یا نیم تنه قرار بگیرند. 

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟ / اندام گلابی / لباس برای اندام گلابی / بلوز و تیشرت برای اندام گلابی

کت مناسب برای اندام گلابی

مشابه پیراهن ها، کت های بدن به شکل گلابی باید حجم را به قسمت های نیم تنه و شانه اضافه کنند، کت هایی که خیلی کوتاه هستند، ناحیه پهن و مفصل ران را برجسته می کنند و کتانی را که خیلی بلند است، بدن را تحت فشار قرار می دهند. بهترین طول کت در زیر باسن و اواسط ران قرار دارد. 

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟ / اندام گلابی / لباس برای اندام گلابی /کت برای اندام گلابی

انتخاب مانتو مناسب برای اندام گلابی

  مانتوهای ترانشه برای بدنی به شکل گلابی عالی عمل می کنند. کمربند تناسبی بین شانه ها و باسن ایجاد می کند و باعث می شود کمتر پر به نظر برسند. ‍از مانتوهای راسته خودداری کنید، زیرا باعث می شود سنگین و بی شکل به نظر برسید.

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟ / اندام گلابی / لباس برای اندام گلابی / مانتو مناسب برای اندام گلابی

بهترین شلوار برای اندام گلابی

شلوار های آرامی را انتخاب کنید که مستقیماً از وسیع ترین قسمت باسن پایین بیفتند. برای جلوگیری از جلب توجه به پایین تنه، رنگهای تیره، خطوط تمیز و دوخت ساده را انتخاب کنید. از جزئیاتی مانند تزئینات، چین، جیب های بزرگ، الگوها یا طرح ها در بالای شلوار اجتناب کنید. همچنین از شلوارهای متناسب و چسب که در پایین مخروطی می شوند، دوری کنید. این موارد مفصل رانهای شما را برجسته می کند.

بهترین شلوار جین برای اندام گلابی

دقیقاً مانند شلوار، شلوار جین باید هدفش آن باشد که پهن تر بودن لگن را پایین بیاورد. برای جلوگیری از جلب توجه به پایین تنه، جین تیره را انتخاب کنید. ‍از شلوارهای چسب که به باسن و ران می چسبند خودداری کنید زیرا توجه افراد را به این قسمت جلب میکند. همچنین از جیب های بزرگ و سایر تزئینات روی شلوار جین دور باشید. اینها باعث می شود تا قسمت پایین تنه شما جلب توجه کند و نیمه بالایی شما حتی کوچکتر به نظر برسد.

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟ / اندام گلابی / لباس برای اندام گلابی / شلوار مناسب برای اندام گلابی

بهترین دامن برای اندام گلابی

دامن ها یک روش عالی برای پوشاندن ران و پایین تنه ی بدن گلابی هستند. دامن هایی که کمی جمع شده اند و بدون اضافه کردن حجم بدن، بدن را لاغر می کنند انتخاب کنید. آن هایی که پایین آن پهن تر است، در ایجاد تعادل در باسن موثر است.

طول دامن مناسب برای شکل گلابی، روی زانو یا بین زانو و ران است. این طول به کشش بصری بدن کمک می کند. از دامن ها و دامن های خیلی پر با جزئیات افقی سنگین که باعث بزرگ نمایی فرم بدن شما می شود مانند دامن هایی که در قسمت کمر چین دار هستند، خودداری کنید. و حتماً سبک های دامن را انتخاب کنید که فاقد جزئیات و تزئینات باشد.

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟ / اندام گلابی / لباس برای اندام گلابی / دامن برای اندام گلابی

پیراهن مناسب برای اندام گلابی

لباس ها در حالی که پایین تنه را پنهان می کنند باید توجه را به کمر جلب می کنند. به طور کلی، لباس هایی پایین دامن پهن تر، در تعادل باسن موثرتر هستند. این به این دلیل است که لباس های تنگ ناحیه ران را برجسته می کنند در حالی که گشاد تر از آن کاملاً متناسب است.

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟ / اندام گلابی / لباس برای اندام گلابی / پیراهن مناسب برای اندام گلابی

برای اندام گلابی چی بپوشیم ؟

تولید پوشاک مشهد – اندیشه

اندیشه بزرگترین تولید کننده ی پوشاک راحتی و اسپرت می باشد، این تولیدی انواع لباس ست زنانه و مردانه، ست تیشرت شلوار ورزشی زنانه، ست نیم تنه و ساق زنانه، ست تیشرت و ساق زنانه، ست تیشرت شلوار مردانه، ست بلوز شلوار مردانه، لباس ست ورزشی مردانه و… می باشد.
برای خرید لباس راحتی و اسپرت مردانه و زنانه کلیک کنید.

مطالب مرتبط