پوشاک, مقالات

با کمترین هزینه لباس جدید بپوشیم

با کمترین هزینه لباس جدید بپوشیم

با کمترین هزینه لباس جدید بپوشیم

در این پست نحوه بروز کردن کمد لباس با کمترین بودجه را بررسی میکنیم  و خواهیم گفت چگونه با کمترین هزینه لباس جدید بپوشیم، اکثر افراد تصور میکنند برای اینکه همواره ظاهری شیک و بروز داشته باشند باید پول زیادی خرج کنند و یا اینکه لباس های ارزان اما با تنوع بیشتری خریداری کنند .

با کمترین هزینه لباس جدید بپوشیم

اما این تفکر کاملا نادرست است ، نکات و ترفندهای ارائه شده در این پست را بررسی کنید تا به شما کمک کند با کمترین هزینه لباس جدید بپوشیم .

1- کمد لباس خود را بررسی کنید

کمد لباس خود را ارزیابی کنید. کمد لباس شما باید حداقل موارد اساسی زیر را داشته باشد: مانتو ، مانتو مجلسی ، مانتو رسمی،  یک لباس مشکی  ، یک بلوز سفید ، یک ژاکت کشی رنگ خنثی ، دامن تا روی زانو ، شلوار  مشکی ، شلوار جین ، یک پیراهن و تی شرت با رنگ جامد ، یک پیراهن رنگ جامد ، یک ژاکت ، یک جفت کفش پاشنه دار ، یک جفت چکمه ، یک جفت صندل ، یک کیف دستی اصلی.
این لیست پایه و اساس هر کمد لباس خوب است. به طور معمول می توان این وسایل را مخلوط و مطابقت داد تا برای هر مناسبت لباس بدون صرف هزینه اضافی یک ترکیب شیک برای لباس خود پیدا کند ؛ بنابراین حتما این موارد را در کمد خود داشته باشید.

2- از مزایای فروش پایان فصل استفاده کنید

فروشگاه ها در پایان هر فصل چیزهایی را که برای این سال تهیه کرده اند با هزینه ی کمتر بفروش میرسانند ، مثلا در ماه اسفند شما میتوانید پوشاک زمستانی شیک و باکیفیت را از فروشگاه ها با قیمت مناسب برای زمستان سال دیگر تهیه کنید .

3- خرید و فروش و تعویض لباس

میتوانید لباس های خود را با دوستان و یا آشنایان خود تعویض کنید .

4- لوازم جانبی خود را به روز کنید

راه آسان دیگر برای به روز کردن کمد شما استفاده از لوازم جانبی مرسوم ، مد روز است. جواهرات و کفش های ارزان قیمت ، می توانند ظاهر شما را بدون اینکه بودجه شما را خراب کنند ، کاملاً تقویت کنند.

5- ترکیب و مطابقت

ترکیب و مطابقت برای ایجاد ترکیب های جدید لباس. اگر همیشه تمایل به پوشیدن لباس های یکسان دارید ، سعی کنید ، چند قطعه را برای ترکیب کردن و مطابقت با سبک عالی استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر همواره تمایل به پوشیدن مانتو شلوار ساده هستید ، اینبار میتوانید مانتو خود را جلو باز بپوشید ،یک لباس رنگ روشن زیر مانتو خود بپوشید و آنرا با شال یا روسری خود ست کنید .

به راحتی می توانید ، چند قطعه کلیدی را ترکیب و مطابقت دهید تا طیف گسترده ای از لباس های مختلف را ایجاد کنید.

6- جواهرات خود را دوباره بسازید

به عنوان مثال ، گردنبندهای بلند خود را به دو گردنبند تبدیل کنید ، یا گردنبند خود را با دیگر جواهرات ترکیب کنید و یک نمونه جدید بسازید .

تغییر جواهرات مطابق با پوشش شما را کاملا متفاوت و شیک نشان میدهد .

7- کیف دستی خود را تغییر دهید

می توانید  به نزدیکترین تعمیرگاه کیف مراجعه کرده و از آنها بخواهید بند یا دسته فعلی کیفتان را برداشته و با یک نوع دیگر جایگزین کنید. انجام این کار کمترین هزینه را خواهد داشت و یک کیف با نام تجاری جدید را برای شما فراهم می کند.

8- برای خرید سودمند سرمایه گذاری کنید

اگر مجبور به خرید یک کالای گران قیمت هستید ، با سرمایه گذاری در شکل و رنگ کلاسیک ، ارزش پول خود را حفظ کنید . به این ترتیب می توانید بیش از یک فصل لباس از آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط  :
  1. راهنمای عمومی خرید لباس با کیفیت
  2. به لباس قدیمی خود زندگی دوباره بدهید

برای خرید لباس های باکیفیت عالی ، به فروشگاه های پوشاک اندیشه در سراسر کشور مراجعه کنید ، برند اندیشه یکی از برند های پوشاک راحتی و اسپرت می باشد که پوشاکی همچون ، لباس ست مردانه ، لباس راحتی مردانه ، لباس ورزشی مردانه ، لباس راحتی زنانه ، مانتو اسپرت زنانه ، ست لباس ورزشی زنانه و .. را تولید میکند .

مطالب مرتبط