پوشاک

انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه

انواع تیشرت جودون زنانه و مردانه,تیشرت جودون زنانه,تیشرت جودون مردانه,پولوشرت زنانه,پولوشرت مردانه

انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه

تیشرت‌های جودن از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین انواع تیشرت‌ها و لباس‌های اسپرت هستند. تیشرت جودون از آن دسته لباس‌هایی است که قابل استفاده در انواع استایل‌هایست و حتی به عنوان یک تیپ رسمی هم می‌توانید از آن استفاده کنید. ما در این مقاله سعی داریم شما را با انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه تولیدی پوشاک اندیشه آشنا کنیم.

تیشرت جودون زنانه,پولشرت زنانه,تیشرت زنانه,خرید تیشرت زنانه

اگر استایل و سبک لباس پوشیدنتان برایتان مهم است و خوشتیپ بودن انتخاب اول شماست پس حتما در کمد لباس خود دست کم یک تیشرت جودون دارید. شما به راحتی می‌توانید برای تمامی استایل‌های خود از لباس جودون استفاده کنید.

ویژگی جودون

قبل از معرفی انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه این نکته را یادآور شویم که تیشرت‌های جودون رنگ‌های بسیار متفاوتی دارند و به خاطر کیفیت پارچه و ژست خوب لباس همیشه پراستفاده‌ترین انواع تیشرت‌ها بوده است. اغلب پولوشرت‌ها نیز با همین پارچه جودون تولید می‌شوند.

امروزه علاوه بر تیشرت جودون مردانه، تیشرت‌های جودون زنانه نیز پرطرفدار شده‌اند و طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی از آنها عرضه می‌شود.

انواع تیشرت‌های جودون مردانه

آیا با انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه در تولیدی پوشاک اندیشه آشنا هستید؟  در اینجا تیشرت‌های جودون در انواع طرح‌های متفاوت و انواع ست‌ها تولید می‌شود. نکته مهم اکثر این تیشرت‌ها در این است که جودون‌های اندیشه با استفاده از الیاف طبیعی پنبه تولید می‌شود، بنابراین علاوه بر اینکه برای محیط زیست مفید است دارای خواص متعددی هم می‌باشد.

از جمله خواص جودون پنبه:

  • جریان هوا را از خود عبور می‌دهد و مانع تعریق زیاد می‌شود
  • به دلیل عبور جریان هوا هم در فصل تابستان و هم زمستان قابل استفاده است چرا که دمای سطح پوست را متعادل می‌کند.
  • برخلاف الیاف مصنوعی با پوست سازگار است و ضد حساسیت می‌باشد.
  • در برابرشسشتو مقاوم بوده و به راحتی تغییر رنگ نمی‌دهد.

معرفی تیشرت‌های جودون اندیشه

پولوشرت جودون ملانژ

تیشرت جودون ملانژ مردانه یکی از انواع تیشرت جودون مردانه است که  بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و مناسب فصل تابستان است. طراحی زیبای تیشرت جودون ملانژ باعث شده تا بتوانید آن را به عنوان یک لباس کامل برای بیرون رفتن از خانه، مهمانی دوستانه و خانوادگی، منزل و یا حتی محل کار استفاده کنید.

این تیشرت یک انتخاب برای ورزشکاران و بدنسازان است و ژست خوبی به بدن شما می‌بخشد. برای تهیه این تیشرت کلیک کنید.

تیشرت مردانه,تیشرت جودون مردانه,تیشرت جودون ملانژ,پولوشرت مردانه,خرید تیشرت مردانه,تولیدی پوشاک اندیشه

 تیشرت جودون مدل لیورپول

اگر از آن دسته مردانی هستید که اهل فوتبال هستید حتما طرفدار این تیشرت خواهید شد. تیشرت مدل لیورپول مدل دیگری از انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه است. یک تیشرت مردانه طرح دار براساس تیم لیورپول است. لباسی اسپرت و مناسب برنامه‌های ورزشی، سالن ورزشی و برای یک تفریح در روز تعطیل. برای خرید این تیشرت زیبا کافیست کلیک کنید. 

جنس این تیشرت جودون پنبه است که برای آشنایی بیشتر با ویژگی این پارچه می‌توانید از مقاله‌ی پارچه جودون و ویژگی آن استفاده کنید.

تیشرت جودون مردانه,تیشرت مدل لیورپول,تیشرت طرحدار,خرید تیشرت مردانه

تیشرت جودون مدل آرسنال

خب البته برخی هم طرفدار آرسنال هستند! تیشرت مدل آرسنال با همان کیفیت و جنس تیشرت مدل لیورپول یک تیشرت جذاب و دوست داشتنی است که می‌توانید هنگام ورزش از آن استفاده کنید. برای خرید کلیک کنید.

انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه, تیشرت جودون مردانه,تیشرت جودون پنبه,خرید تیشرت جودون مردانه, پولوشرت مردانه,پولوشرت جودون مردانه, خرید پولوشرت مردانه

پولوشرت مردانه جنس جودون

تقریبا تمام آقایان در کمد لباس خود پولوشرت دارند و آن یکی از انتخاب‌هایشان برای تکمیل استایل‌شان است. پولوشرت‌ها بسیار شما را خوشتیپ‌تر نشان می‌دهد و حتی در مراسمات رسمی نیز با یک کت اسپرت و یا یک کاپشن می‌توانید از آن استفاده کنید.

پولوشرت‌ها برای تمام مردان جوان و میان‌سال مناسب است و به آنها جذابیت خاصی می‌بخشد. رنگبندی متنوع این مدل از پولوشرت‌ها این امکان را به شما می‌دهد در مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید. رنگ‌های روشن برای تیپ اسپرت و مراسمات دوستانه و رنگ‌های خنثی و تیره مناسب برای تیپ رسمی و نیمه رسمی مناسب است.

انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه, تیشرت جودون مردانه,تیشرت جودون پنبه,خرید تیشرت جودون مردانه, پولوشرت مردانه,پولوشرت جودون مردانه, خرید پولوشرت مردانه

بلوز سه دکمه جودون

تولیدی پوشاک اندیشه اینبار در کنار تولید انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه، بلوز جودون نیز تولید کرده است که یک انتخاب ناسب برای فصل بهار و فصول سرد سال است.

این بلوز در رنگبندی متنوع عرضه شده و هر فردی با هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند.

انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه, تیشرت جودون مردانه,تیشرت جودون پنبه,خرید تیشرت جودون مردانه, پولوشرت مردانه,پولوشرت جودون مردانه, خرید پولوشرت مردانه,بلوز جودون مردانه, خرید بلوز جودون مردانه

 تیشرت سه دکمه جودون مردانه

 تیشرت سفید یک استایل کژوال و جذاب برای تمام سلایق است. حال تولیدی اندیشه تیشرت تک رنگ سفید جودونی را تولید کرده است که برای تمامی استایل‌ها مناسب است و رنگ متفاوت یقه و پایین آستین آن باعث شده بتوانید آن را برای تیپ‌های اسپرت و رسمی نیز استفاده کنید.

ترکیب این تیشرت با یک کت تک رنگ شما را جذاب‌تر نشان خواهد داد. الخصوص رنگ سفید این جودون دست شما را در ست کردن با انواع لباس‌ها باز می‌گذارد و به راحتی می‌توانید یک استایل کژوال زیبا با این تیشرت داشته باشید. جهت خرید این محصول کلیک کنید.

 تیشرت جودون زنانه

همانطور که گفتیم تیشرت جودون زنانه مدت‌هاست که محبوبیت زیادی بین بانوان پیدا کرده است و به عنوان تیپ اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی از انواع تیشرت جودون می‌توان به عنوان لباس راحتی نیز استفاده کرد.

در هر صورت تیشرت‌های جودون زنانه را نیز مانند تیشرت‌های مردانه به صورت‌های مختلف می‌توان استفاده کرد. و تنوع رنگ تیشرت‌های جودون متناسب با سلیقه تمامی بانوان است.

تیشرت سه دکمه جودون

این مدل از تیشرت جودون به دلیل نوع یقه و دکمه‌هایی که دارد این امکان را فراهم می‌کند که  میزان بسته و یا باز بودن یقه آن را برای خود مشخص کنید.

تیشرت جودون زنانه دوخت ظریفی دارد و اندام بدن را نیز زیبا و ظریق نشان می‌دهد. همچنین شما براساس رنگ پوست خود می‌توانید رنگ خاص خود را انتخاب کنید.

تیشرت جودون زنانه,پولشرت زنانه,تیشرت زنانه,خرید تیشرت زنانه

 

تولیدی پوشاک اندیشه با کیفیت‌ترین انواع تیشرت جودون مردانه و زنانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مدل‌های بیشتر و رنگبندی متنوع‌تر به سایت فروشگاهی تولیدی پوشاک اندیشه سبر بزنید. همچنین مدل‌های دیگری از انواع لباس راحتی و اسپرت را در آنجا خواهید دید.

برخی دیگر از محصولات تولیدی پوشاک اندیشه عبارتند از:
ست تیشرت و شلوار مردانه
ست تیشرت و شلوارک مردانه
تیشرت پنبه مردانه
تیشرت جودون ملانژ مردانه
ست تیشرت و شلوار زنانه
ست تیشرت و شلوارک زنانه
تیشرت و ساق زنانه
سرهمی زنانه
اورال زنانه
بیلرسوت زنانه
و انواعی دیگر و متنوع‌تر از محصولات که برای مشاهده و خرید می‌توانید همین حالا اقدام کنید.

برای خرید عمده محصولات ما با ما از طریق وبسایت عمده ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد خرید عمده تیشرت جودون مقاله زیر پیشنهاد ویژه ما به شماست:

خرید عمده تیشرت جودون با کیفیت 

مطالب مرتبط