آموزش های ساده و کاربردی

اندازه گیری اندام (بالاتنه بانوان)

اندازه گیری اندام بالاتنه بانوان

 اندازه گیری اندام (بالاتنه بانوان)

در ادامه آموزش اندازه گیری اصولی اندام، به مبحث اندازه گیری بالاتنه می رسیم. اندازه گیری صحیح بالاتنه بسیار حساس است و باید دقت لازم را برای آن بکار ببرید. در این مقاله نیز طبق روند مقاله پیشین در ابتدا اندازه گیری صحیح برای داشتن یک خرید اینترنتی راحت را به شما آموزش خواهیم داد و در ادامه مقاله این آموزش را برای شما تا حدی که بتوانید به راحتی خیاطی کنید، کامل می کنیم.

اندازه گیری اندام (بالاتنه بانوان)

اندازه گیری اندام (بالاتنه بانوان)

اندازه گیری بالاتنه برای خرید اینترنتی

برای یک خرید اینترنتی بی دغدغه، شما باید سایز خود را درست تشخیص دهید و برای این کار لازم است اندازه گیری اندام را بدون نقص انجام دهید. سایز بالاتنه اندام بانوان را معمولاً دور سینه تعیین می کند، مگر اینکه شما دارای مدل اندامی ویژه ای باشید، مثلاً دو کمر یا دور باسن شما بزرگ تر باشد که در این صورت لازم است این اندازه ها را هم بگیرید و با اندازه های داده شده در عرض لباس مقایسه کنید.  قد لباس و قد آستین (در صورتی که قد آستین لباس بلند باشد)، اندازه های عمودی لباس شماست که بسیار اهمیت دارد.

دور سینه

برای اندازه گیری دور سینه یکی از نکات حائز اهمیت لباس زیر شماست. در نظر داشته باشید که لباس زیر شما می تواند سایز لباس شما را اضافه یا کم کند، پس زمانی که اندازه گیری دور سینه را انجام می دهید از لباس زیری استفاده کنید که بعداً می خواهید با آن لباسی که می خواهید بدوزید یا خریداری کنید را بپوشید.

برای اندازه گیری دور سینه متر را از برجسته ترین قسمت سینه بگذرانید و دور تا دور سینه را اندازه بگیرید. برای اطمینان از درستی اندازه گیری، این اندازه گیری را یکبار از سمت جلو و یکبار از سمت پشت انجام دهید. در نظر داشته باشید اندازه گیری همیشه بدون آزادی است. پس لازم نیست متر را به اندازه آزادی که از لباس مد نظرتان است، آزاد بگیرید. سایزبندی مدل ها قطعا دارای آزادی هایی است که شما بعد از اندازه گیری می توانید نسبت به آزادی که از مدل در تصویر می بینید، آزادی لباستان را تصور کنید. اگر قصد شما خیاطی است، آزادی ها همیشه در الگو اضافه می شوند.

اندازه گیری دور سینه, یافتن سایز, شرکت تولید پوشاک اندیشه

اندازه گیری دور سینه

قد لباس

برای اندازه گیری قد لباس در ابتدا متر را در تقاطع سرشانه و گردن خود قرار دهید. سپس تا قسمتی که پایین لباس (به نسبت تصویر محصول) قرار گرفته را اندازه گیری کنید. اینگونه می توانید بفهمید قد محصول برای شما مناسب است یا خیر.

قد آستین

برای اندازه گیری قد آستین متر را در برجستگی بالای دست در قسمتی که استخوان بر آمده شانه قرار دارد، بگذارید (در جایی که معمولا قسمت بالای حلقه آستین معمولی قرار می گیرد) . سپس دست خود را کمی خم کنید و بعد قد آستین را اندازه بگیرید.

قد آستین, سایز بندی در شرکت تولید پوشاک اندیشه

اندازه گیری های کامل تر بالاتنه برای خیاطی

زمانیکه اندازه گیری اندام و بالاتنه بانوان به قصد خیاطی انجام می شود ما نیازمند اندازه های بیشتری هستیم. همانطور که در مقاله پیشین توضیح داده شد،در ابتدا بندی را دور کمر خود برای مشخص کردن خط کمر ببنیدید. سپس اندازه گیری را شروع کنید.

اندازه دور کمر، دورباسن و بلندی باسن از اندازه های بالاتنه نیز می باشد که در مقاله قبلی مفصلاً به آن پرداختیم.

کارور پشت

برای اندازه گیری کارور پشت کاملاً عادی و راحت بایستید و از بردن دست ها به سمت داخل یا بیرون خودداری کنید. برای تشخیص قسمت کارور باید بدانید که دو نقطه ای که باید متر را بر روی آنان بگذارید، نقاطی است که دست به بالاتنه شما متصل شده و معمولاً در قسمتی است که حلقه آستین شما قرار می گیرد. کارور پشت در مابین فاصله خط سینه و شانه قرار دارد. اندازه گیری کارور پشت و کارور جلو از اندازه های مهمی است که در اندازه گیری بالاتنه و اندام استفاده می شود و دقت در اندازه گیری آن در بسیاری از متدها مهم است. اما در بعضی از متد ها این اندازه از طریق فرمول هایی بدست می آید.

کارور پشت, مقالات شرکت اندیشه

کارور پیش

این اندازه گیری همانند کارور پشت انجام می شود و باید بازهم تقریباً مابین شانه تا خط سینه را، این بار در قسمت جلو، اندازه بگیرید.

فاصله سینه

برای بدست آوردن فاصله سینه باید فاصله بین دو قسمت برآمدگی سینه را اندازه گیری کنید.

بلندی سینه

متر را در محل تقاطع حلقه گردن و سرشانه قرار دهید و تا برآمده ترین قسمت سینه (سرسینه) اندازه گیری کنید. این اندازه بلندی سینه است. برای اندازه گیری اندام بانوان در قسمت بالاتنه این اندازه، از اندازه های مهم و حساس است و دوباره لباس زیر تأثیر به سزایی در این اندازه گیری دارد.

بلندی سینه,

بلندی بالاتنه جلو

متر را در محل تقاطع حلقه گردن و سرشانه تا خط کمر در قسمت جلو به گونه ای قرار دهید تا متر از برجسته ترین قسمت سینه بگذرد.

 قد بالاتنه جلو, سایز بندی در شرکت اندیشه

اندازه گیری قد بالاتنه جلو

بلندی بالاتنه پشت

بلندی بالاتنه پشت هم معمولا به نسبت متد تغییر می کند اما در بسیاری از متدها این اندازه گیری از برآمدگی استخوان پشت گردن تا کمر اندازه گیری می شود. ولی در برخی دیگر از متدها این اندازه از تقاطع سرشانه و گردن تا خط کمر اندازه گیری می شود.

سرشانه

از گوشه گردن تا برآمدگی استخوان دست، قسمت سرشانه است.

شرکت تولید پوشاک اندیشه, اندازه گیری سرشانه

دور حلقه گردن

متر را دور تا دور حلقه گردن بگیرید، و در قسمت جلو کمی به سمت پایین آورید. این اندازه، اندازه دور گردن شماست.

اندازه های مربوط به آستین

دور بازو

بازوی شما دقیقاً جایی است که دست شما به بالاتنه متصل می شود و لازم نیست آن را با آزادی اندازه گیری کنید.

اندازه گیری بالاتنه, دور بازو

دور مچ

دور مچ خود را می توانید به نسبت آزادی که می خواهید به آستین خود دهید اندازه بگیرید. در صورتی که پارچه لباس شما اصلا کش نمی آید و قرار نیست هیچ چاکی در لبه آستین داشته باشید، برای بدست آوردن تنگ ترین حالت مچ، باید دور مشت بسته خود را اندازه گیری کنید.

دور مچ, شرکت تولید پوشاک اندیشه

برای دیدن این اندازه گیری ها به صورت ویدئو، به این لینک مراجعه کنید.

شرکت تولید پوشاک اندیشه

مقاله «اندازه گیری اندام (بالاتنه بانوان)» توسط شرکت تولید پوشاک اندیشه گردآوری شده است. این شرکت با درک اهمیت سایز بندی دقیق لباس ها در تلاش است که راحت ترین و بی دغدغه ترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند به طوری که شما اگر اندازه های خود را دقیق اندازه گیری کنید دیگر نیازی نیست که نگران سایز لباس خود باشید و با راهنمای سایزی که سایت در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

در ادامه برخی از تولیدات زنانه این شرکت را به شما معرفی می کنیم:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *