مقالات

انتخاب لباس تمرین

انتخاب لباس تمرین

انتخاب لباس تمرین

برای انتخاب لباس تمرین ،هیچ وقت به برچسب های فانتزی یا آخرین مد ها توجه نکنید: بهترین لباس های تمرین طوری طراحی شده اند که راحت ترین کار را انجام دهند. به همین دلیل انتخاب لباس تمرین از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.
پوشیدن لباس های مناسب تمرین می تواند به شما در حین ورزش ، راحتی و آسایش ببخشد .

انتخاب لباس تمرین

کلیه محصولات راحتی ، به دلیل پتانسیل آنها برای الهام بخشیدن و فعال کردن سلامتی شما انتخاب می شوند.

بعد از یک تمرین سخت ، احساس خستگی و درد ، خارق العاده خواهید کرد – و به خاطر فعالیت احتمالاً عرق کنید. باور داشته باشید یا نه تحرک سبب تعریق می شود ، لباسی که برای تمرین می پوشید می تواند در احساس شما بعد از ورزش تفاوت ایجاد کند.

پارچه ی مناسب برای لباس تمرین

عوامل مختلفی می توانند بر میزان راحتی لباس های تمرین شما تأثیر بگذارند ، از جمله پارچه ای که از آن لباس خریداری کرده اید و اینکه آیا مناسب نوع ورزشی که توسط شما انجام خواهند شد است یا نه.

برخی پارچه ها به گونه ای طراحی شده اند که عرق بدن را در حین ورزش جذب می کنند . وقتی صحبت از لباس تمرین است ، برخی از گزینه ها بهتر از سایرین هستند.

فکر می کنم بسیاری از پارچه های مصنوعی قابل تنفس وجود دارد که عرق را از پوست شما دور می کند و به شما کمک می کند تا به سرعت تبخیر شود و بدن را خنک نگه دارد.

لباس های ساخته شده از پارچه های حاوی پلی پروپیلن ، انتخاب مناسبی برای ورزش و فعالیت های دیگر است اگر احتمالاً زیاد عرق می کنید ، این امکان را می دهد که عرق از پوست تبخیر شود و خیس نشوید.
پارچه ی پنبه را در نظر بگیرید. عرق را جذب می کند و آن را از پوست دور نمی کند و نمی تواند به تبخیر سریع آن کمکی کند. به همین دلیل لباس تمرینی پنبه ای ، هنگام ورزش احساس سنگینی و مرطوب بودن می کند.
از پوشیدن لباس های ورزشی که جلوی تنفس پوست را می گیرند خودداری کنید. هرگز از لباس های ساخته شده از مواد پلاستیکی استفاده نکنید که از تبخیر عرق جلوگیری کرده و دمای بدن را در حین تمرین بیش از حد نگه دارید.

پارچه ی مناسب برای لباس تمرین,لباس تمرین ورزشی زنانه

لباس متناسب با تمرین

برای اطمینان از اینکه لباس تمرین شما متناسب با بدن شما و تمرینی که برنامه ریزی کرده اید ، این نکات را در نظر بگیرید:

شما باید لباس هایی بپوشید که گشاد و راحت باشد. اما اگر در حال دویدن یا دوچرخه‌سواری هستید، از پوشیدن شلوارهای ساق بلند یا گشادی که در پدال یا پاهای شما می‌پیچد خودداری کنید.
برای فعالیت هایی مانند یوگا یا پیلاتس ، پارچه های کششی و متناسب که عرق را از بین می برد انتخاب خوبی است.

لباس تمرین متناسب با فصل

اگر در فضای باز ورزش می کنید یا ورزش های فصلی را انجام می دهید ، ممکن است آنچه که می پوشید با با تغییر فصل ، تغییر کند. هنگام استفاده از لباس برای ورزش در فضای باز این نکات را در نظر داشته باشید:

آب و هوای گرم

در طول ماه های گرم تابستان ، پارچه هایی را انتخاب کنید که به پوست شما اجازه تنفس می دهد. لباس هایی راحت بپوشید که به شما امکان حرکت آزادانه را می دهد.

هوای سرد

هنگامی که در بیرون و در هوای بسیار سرد تمرین انجام می دهید، باید لباس گرم بپوشید ، اما به خاطر داشته باشید که ورزش می کنید و ضربان قلب و دمای بدن را تقویت می کنید. نابراین چند لایه بپوشید که به محض احساس گرما بتوانید لایه ی اضافه را در بیاورید.

هوای مرطوب یا بادی

هیچ چیز نمی تواند به اندازه ی انجام یک تمرین در فضای بازی که همراه با باد یا باران است شما را اذیت کند بنابراین در هوای نامناسب ، یک لایه بیرونی بپوشید که از پوست شما در برابر عناصر محافظت می کند.

محصولات ورزشی شرکت پوشاک اندیشه

  • تیشرت شلوار ورزشی زنانه
  • انواع تیشرت شلوار ورزشی مردانه
  • نیم تنه و شورت ورزشی زنانه
  • ست ورزشی لگ با تاپ زنانه
  • شلوار ورزشی زنانه
  • انواع شلوار ورزشی مردانه
  • بلوز شلوار مردانه ورزشی
  • بلوز شلوار زنانه ورزشی
  • انواع سوئیشرت شلوار ورزشی زنانه
  • ست سوئیشرت شلوار ورزشی مردانه
  • انواع ست سوئیشرت شلوار ورزشی بچگانه

مطالب مرتبط