اخبار و فناوری های روز, مقالات

اسطوره ی طراحی لباس ورزشی

اسطوره ی طراحی لباس ورزشی,رالف رولن

اسطوره ی طراحی لباس ورزشی

اسطوره ی طراحی لباس ورزشی: رالف لورن ، با علاقه و قریحه ی منحصر بفرد خود در رشته ی تجارت مشغول به تحصیل شد و تصمیم گرفت دانشگاه نرود او بلافاصله پس از پایان تحصیلاتش به خرده فروشی و سپس تولید انواع لباس مردانه پرداخت. لورن با طراحی و تولید انواع لباس ورزشی به عنوان اسطوره ی طراحی لباس ورزشی شناخته می شود.

اسطوره طراحی لباس ورزشی,رالف رولن

رالف لورن طراح مشهور لباس ورزشی

لورن اهل نیویورک و در سال 1939 به دنیا آمد. او در یک خانواده ی 6 نفری بزرگ شد .
شغل پدر او نقاشی بود. رالف از زمانی که به مدرسه می رفت برای خرید لباس های مورد علاقه اش کار می کرد به خرید لباس بسیار علاقه مند بود و برای این که بتواند لباس های مورد علاقه اش را تهیه کند، پس از مدرسه سرکار می رفت.
رالف پس از پایان دوره تحصیلی اش به دستفروشی و فروختن کراوات پرداخت و تصمیم گرفت دانشگاه نرود او در چند کلاس معمولی کسب و کار شرکت کرد و اولین فعالیت خود را با تولید و عرضه کراوات آغاز کرد.
او با خلاقیت و علاقه، کراوات های رنگارنگ و پهن تولید کرد که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. به دلیل طراحی های متمایز و خاصی که وی انجام می داد، از همان سنین نوجوانی مورد توجه قرار گرفت.

رالف لورن طراح مشهور لباس ورزشی

برند پولو (polo ) نام تجاری شرکت رالف لورن

رالف ابتدا کراوات های طراحی شده را با نام تجاری پولو وارد بازار کرد و پس از آن با اخذ وام سیصد هزار دلاری خط تولید خود را گسترش داد اما این بار با تولید لباس مردانه و تلاش های فراوانش موفق به کسب جایزه ی کوتی شد.

برند پولو (polo ) نام تجاری شرکت رالف لورن

 

تیشرت های شرکت پولو

در سال ۱۹۷۲ رالف تیشرت های نخی آستین کوتاه مردانه بسیار جذابی با ۲۴ رنگ متفاوت به بازار عرضه کرد.
این تیشرت ها با لوگوی برند مشهور پولو که تصویر یک بازیکن ورزش چوگان بود، طراحی و تولید شد.
پس از عرضه این تیشرت ها، و موفقیت های روز افزون این لوگو به امضای تجاری رالف لورن تبدیل شد.

Buy U.S. Polo Assn. Men's Polo at Amazon.in

معرفی منبع:

 عمده فروشی پوشاک مشهد ، بزرگترین تولید کننده ی لباس راحتی مردانه و زنانه ، تیشرت و شلوار پنبه ای مردانه و زنانه ، تاپ شلوارک مردانه و زنانه ، بلوز شلوار مردانه ، انواع ست های خانوادگی ، لباس خواب مردانه ، لباس ورزشی مردانه و زنانه ، شلوارک کتان مردانه ، ساق ، مانتو ،  بلوز ، تونیک و … مطلب فوق را با عنوان اسطوره ی طراحی لباس ورزشی ترجمه نموده است.

مطالب مرتبط