استایل ، مد ، فشن ، ترند

استایل کلاسیک زنانه

استایل کلاسیک زنانه,چگونه استایل کلاسیک زنانه داشته باشیم,تیپ کلاسیک زنانه

استایل کلاسیک زنانه

به نظر شما استایل کلاسیک زنانه چیست و چه مشخصه‌هایی دارد؟در مقالات گذشته راجع به انواع استایل‌ها در دنیای مد و فشن صحبت کردیم و در این پست قرار است برای شما از استایل کلاسیک و خاصه استایل کلاسیک زنانه صحبت کنیم.

استایل کلاسیک زنانه چیست, استایل کلاسیک,استایل کلاسیک زنانه, اکسسوری کلاسیک زنانه, لباس مناسب استایل کلاسیک,مشخصات استایل کلاسیک زنانه

سبک کلاسیک چیست؟

قبل از اینکه از بگوییم استایل کلاسیک زنانه چیست و درباره آن بگوییم باید بگوییم که استایل کلاسیک و به طور کلی هرچیزی که به آن اسم کلاسیک را می‌دهیم ماندگار است و برای تمام زمان‌ها قابل استفاده است. از فیلم و کتاب کلاسیک تا لباس و مد کلاسیک همگی برای تمام فصول قابل استفاده هستند.

راز استایل کلاسیک در سادگی و شیک بودن آن است. استایل کلاسیک، استایلی خاص و شیک و منحصر به فرد است. شاید بتوان گفت این استایل در عین سادگی استایلی بی‌نقص و فاخر است.

مشخصات استایل کلاسیک

سایه‌های تمیز، برش‌های متناسب‌، لبه‌های شسته و رفته‌، رنگ‌های خنثی، راه راه‌های ساده یا جزئیات خیلی کم. اغلب خیاطی عالی جزئیاتی است که چشم را به خود جلب می کند. جواهرات ست و هماهنگ، سادگی پارچه هوشمند و ساختاریافته. کیفیت نفیس و شاید یک چاشنی رژ لب قرمز اینها مشخصات استایل کلاسیک و خاصه استایل کلاسیک زنانه است.

زنان کلاسیک، برای جلب توجه دیگران لباس های پر زرق و برق و لخت نمی‌پوشند. ظاهر ساده، اعتماد به نفس و عزت نفس بالای آن‌ها، آن چیزی است که موجب می‌شود توجه لایق شایستگان‌شان را کسب نمایند. افراد با این مدل لباس، حسی که به دیگران القا می‌کنند این است که این افراد، افراد قدرتمند و قابل اعتمادی هستند.

سبک کلاسیک فقط سبک نیست. این زنان اعتماد به نفس ساکت و آرام خود را احساس می‌کنند و دیگر نیازی به اعلام آشکار آمدن خود با روندهای پر زرق و برق مد ندارند.

برای زن کلاسیک ارزش لباس و اکسسوری نیز فوق العاده مهم است؛ زیرا اشیا برای مدت طولانی نگهداری می شوند. سبک کلاسیک در بهترین حالت لباس پوشیدن است و یک زن کلاسیک نمی‌ترسد که در ابتدا برای لباس های کمد لباس خود پول خرج کند و بداند که بارها و بارها به آنها دسترسی خواهد داشت و سالها دوام خواهد داشت.

چیزهایی که سبک کلاسیک نیستند

در استایل کلاسیک طرح های شلوغ رنگارنگ و متنوع جایی ندارند. لباس کلاسیک، باید لباس راحتی باشد بنابرین داشتن یک استایل کلاسیک نیازمند صرف هزینه زیادی برای خرید کیف، کفش، مانتو، پالتو است. زیرا این ها علاوه بر راحتی به لباس شما جلوه می‌بخشد و باعث می‌شود حتی لباس‌های ارزان قیمت نیز گران و ارزشمند به نظر برسند.

ویژگی استایل کلاسیک

اگر به دنبال این هستید که استایل کلاسیک منحصر به فردی داشته باشید توصیه‌های زیر را دنبال کنید:

در ددوخت لباس‌های کلاسیک از پارچه‌های لطیف و نرم مثل ابریشم، مخمل و ترمه استفاده می‌کنند. در این استایل پارچه‌های چسبان و تنگ چندان مورد استقبال نیستند و استفاده نمی‌شوند.

طرح چاپی، لباس‌های گلدار و چاپ روی پارچه در این سبک بسیار بسیار کم دیده می‌شود و اگر هم استفاده شود بسیار کم و محدود است. در صورت وجود طرح، طرح‌ها بسیار خیلی ملایم و طبیعی است.

در طرح کلاسیک طرح‌های چین دار و موج‌دار اصولا خیلی خیلی استفاده می‌شود و اصل همان سادگی است.

رنگ‌های جیغ و تند و شلوغ را فراموش کنید. این استایل طرفدار رنگ‌های ملایم و طبیعی و آرام است چراکه قرار است استایلی فاخر به شما ببخشد. تنها رنگ جیغ شاید همان رژ قرمز شما باشد که استفاده کرده‌اید البته در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

به طور کلی بهتر است بگوییم در لباس، اکسسوری و جواهرات خود سعی نکنید زیاد برجسته باشید. ریتم استایل کلاسیک یک استایل ملایم است و همین سادگی است که توجه همه را به سمت شما جلب می‌کند.

استایل کلاسیک زنانه چیست, استایل کلاسیک,استایل کلاسیک زنانه, اکسسوری کلاسیک زنانه, لباس مناسب استایل کلاسیک,مشخصات استایل کلاسیک زنانه, ویژگی استایل زنانه,پیراهن ساده مشکی

رنگ‌های استایل کلاسیک

در استایل کلاسیک و کلاسیک زنانه بیشتر از رنگ‌هایی استفاده می‌شود که به نوعی بیانگر یک نوع اصالت و فاخر بودن است؛ رنگهایی مثل مشکی، سرمه‌ای، یشمی، زرشکی، سفید و رنگ‌های خنثی مانند طوسی، سفید. رنگ‌های نود هم در این استایل شیک و قابل استفاده هستند مانند: قهوه‌ای، کرم و بژ.

استایل کلاسیک زنانه چیست, استایل کلاسیک,استایل کلاسیک زنانه, اکسسوری کلاسیک زنانه, لباس مناسب استایل کلاسیک,مشخصات استایل کلاسیک زنانه, رنگهای استایل کلاسیک زنانه

اکسسوری استایل کلاسیک

یکی از ضرورت‌های هر استایل و سبکی اکسسوری‌های آن است. اکسسوری‌های استایل کلاسیک زنانه و حتی مردانه خیلی پر زرق و برق نیستند و ساده هستند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم: حلقه‌های کوچک و زنجیرهای ظریف، بند ساعت‌های سیلکونی و انگشترهایی با حلقه ساده، عینک‌های آفتابی مخصوص استایل کلاسیک و…

زیورآلات استایل کلاسیک ساده و مینمال هستند. رنجیر گردنبندها ظریف و از جنس طلا یا نقره است. ساعت‌های این استایل ظریف و ساده است.

استایل کلاسیک زنانه چیست, استایل کلاسیک,استایل کلاسیک زنانه, اکسسوری کلاسیک زنانه, لباس مناسب استایل کلاسیک,مشخصات استایل کلاسیک زنانه

کفش‌های استایل کلاسیک

یکی از مهم‌تری اجزاء هر استایلی کفش‌های آن است. در اینجا به طور اجمالی اشاره‌ای به انواع کفش‌های استایل کلاسیک خواهیم داشت.

در چند سال اخیر کفش‌های صاف و بدون پاشنه طرفدار زیادی پیدا کرده است و صندل‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند. نکته اصلی در انتخاب کفش‌ها این است که باید راحتی شما را تضمین کند و آسیبی به کمر و زانو شما نزند. به طور کلی اسنیکر، کفش‌های موکازین و چکمه‌ها در این این استایل استفاده می‌شوند

استایل کلاسیک زنانه چیست, استایل کلاسیک,استایل کلاسیک زنانه, اکسسوری کلاسیک زنانه, لباس مناسب استایل کلاسیک,مشخصات استایل کلاسیک زنانه, کفش استایل کلاسیک

چگونه یک استایل کلاسیک داشته باشیم؟

  • کت بلیزر! کت بلیزر یک کت کلاسیک زیباست که تیپ زیبا و شیک به شما می‌بخشد. این کت برای شما یک سرمایه است که می‌توانید با لباس‌های متفاوتی ست کنید. به طور مثال با یک شومیز ساده سفید و یک شلوار جین و این کت استایل کلاسیک زیبایی خواهید داشت.
  • شومیز سفید در بسیاری از استایل‌ها استفاده می‌شود مانند استایل کژوال. به هر حال شومیز سفید خیلی کاربرد دارد و در استایل کلاسیک هم بسیار به کار می‌آید.
  • برای شرکت در یک مهمانی اگر اهل استایل کلاسیک هستید پیشنهادی که برند کوکو شنل معرفی کرده است یک پیراه ساده مشکی و کوتاه است که جذابیت خاصی به شما می‌بخشد. البته لازم نیست که حتما از رنگ مشکی استفاده کنید بلکه می‌توانید از رنگهای دیگری که متناسب با استایل کلاسیک هستند نیز استفاده کرده و پیراهن خود را با یک کمربند ظریف زیباتر کنید.
  • وقتی نوبت به لباس کار می رسد، بلیزرها و شلوارهای متناسب را در نظر بگیرید. شما می‌توانید برای محل کار خود یک کت بلیزر را با یک شومیز ساده، ژاکت کش باف پشمی و یا به تنهایی بپوشید.

به یاد داشته باشید در تمامی استایل‌ها شما می‌توانید سبک و مدل شخصی خودتان را داشته باشید و تمام قوانین گفته شده تنها برای آسان‌تر کردن کار شماست. شما می‌توانید استایل کلاسیک مختص خود را داشته باشید و همچنان هم زیبا و منحصر به فرد به نظر برسید.

نکته پایانی

تولیدی پوشاک اندیشه یک برند ایرانی و معتبر با 25 سال سابقه است. این تولیدی افتخار این را دارد که یکی از تولیدکنندگان به نام در زمینه تولید پوشاک راحتی و اسپرت زنانه و مردانه است. در این تولیدی انواع لباس راحتی از تیشرت و شلوار زنانه و مردانه تا لباس‌های اسپرت و ورزشی تماما در داخل ایران تولید شده و از حیث کیفیت با همتاهای خارجی خود رقابت می‌کند.
برای خرید محصولات اندیشه می‌توانید به سایت فروشگاهی اندیشه مراجعه کرده و یا جهت خرید عمده با دفاتر فروش تولیدی پوشاک اندیشه تماس بگیرید.
در اینجا برخی از انواع محصولات تولیدی پوشاک اندیشه را برای شما معرفی می‌کنیم:

  • ست تیشرت و شلوار مردانه
  • تیشرت و شلوارک مردانه
  • تیشرت و ساق زنانه
  • ست تیشرت و شلوار زنانه
  • ست تیشرت و شلوارک زنانه
  • ست نیم تنه و ساق زنانه
  • لباس اسپرت زنانه
  • لباس اسپرت مردانه
  • تیشرت جودون مردانه
  • تیشرت جودون مردانه
  • هودی مردانه
  • هودی زنانه
  • ست هودی زنانه مردانه
  • شلوار اسپرت زنانه
  • شلوار دمپاکش زنانه
    و بسیار محصولات دیگر که براساس به روزترین متودهای روز و با بهترین کیفیت تولید می‌شود.

مطالب مرتبط