استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

استایل های خاص پسرانه

استایل های خاص پسرانه

استایل های خاص پسرانه

در این مقاله قرار است با استایل های خاص پسرانه آشنا شویم یکی از ویژگی‌های متمایز مدل‌های پوشاک پسرانه، تصمیم‌های جسورانه، ترکیب‌های غیر معمول و ترکیب‌های عجیب رنگ ها است.

جوانان علاقه‌ی عجیبی به متفاوت بودن دارند، همچنین می‌خواهند که بیشتر از همه جلب توجه کنند و به‌طور کامل و خاص بنظر برسند، این دوره اولین باری است که جوانان بر شخصیت خود تکیه می‌کنند اما مد لباس‌های پسران نوجوان با تمام آشفتگی‌هایش دارای روند خاص خود است.

1- لباس‌های کلاسیک و به سبک بزرگسالان مناسب نوجوانان نیستند

برای داشتن استایلی پسرانه باید یک سری قواعد را رعایت کرد. باید بدانید که پوشیدن شلوارهای غیرمنتظره و ژاکت‌های کشی با رنگ‌های تیره شما را سبک کلاسیک و به مد لباس بزرگسالان نزدیک می‌کند. ما در حال بررسی روند اصلی لباس‌های نوجوانان هستیم.

استایل های خاص پسرانه

استایل های خاص پسرانه

2-پسران نوجوان معمولا شلوارهای جین و کتان می‌پوشند

شلوارهای جین و یا کتان معمول‌ترین شلواری است که نوجوانان می‌پوشند. بهتر است قد و سایز شلوار را دقت کنید، قد شلوار نباید بلند باشد.

هیچ لزومی ندارد که پایین شلوار روی کفش شما شکسته شود! داشتن کت و شلوار کاملا اسپرت پسرانه در کمد لباس تان توصیه می‌شود.

می‌توانید کت اسپرت را با شلوار سفید بپوشید، این که چگونه کت و شلوار خود را بپوشید بستگی به خلاقیت خودتان دارد.

نکته: مهم است که طول مناسب برای شورت‌ها نباید بیش از 5 سانتی متر از زانو باشد. سبک شورت می‌تواند بسیار متنوع باشد. می‌توانید ست تیشرت شلوار پسرانه، ست بلوز شلوار پسرانه جین و یا شلوارک را می‌توان با یک پیراهن یا تی‌شرت ست کرد.

استایل خاص پسرانه,استایل مردان جوان,شلوار جین مردانه,استایل مردانه

استایل های خاص پسرانه

3-ترکیب رنگی و رنگ‌های محبوب لباس پسرانه

مدتی است که بین ترکیب رنگ لباس‌های پسرانه و دخترانه هیچ مفهومی روشن نیست، مثلا دیگر کسی رنگ صورتی را مختص دختر خانم‌ها نمی‌داند. لباس رنگ صورتی ملایم و یا سبز روشن در اوج محبوبیت برای مد لباس پسر نوجوان خواهد بود. رنگ‌های دلپذیر را می‌توان با رنگ‌های دیگر ترکیب کرد.

استایل خاص پسرانه

استایل‌های خاص پسرانه

4- سبک‌های خیابانی پسرانه

پسران جوان معمولا با استایل‌های رسمی و یا کلاسیک به راحتی کنار نمی‌آیند، اما با استایل ورزشی و سبک‌های خیابانی و معمولی بهتر کنار می‌آیند. به‌عنوان مثال به جای پوشیدن یک ژاکت کشی ترجیح می‌دهند سویشرت پسرانه اسپرت بپوشند و با لباس‌های چاپ دار نیز خیلی خوب ارتباط برقرار می‌کنند.

ست لباس نوجوان ، استایل های خاص پسرانه

استایل های خاص پسرانه

5- استفاده از اکسسورهای جالب

سعی کنید متناسب با لباسی که انتخاب کرده‌اید لوازم جانبی هم استفاده کنید. استفاده از کراوات در نوجوانان برای مراسم‌های رسمی است. می‌توانید از شالگردن‌های فانتزی، ساعت های اسپرت، انواع دستبند و… استفاده کنید.

نکته‌ی آخر این است که دوره‌ی خوش نوجوانی هم روزی خواهد گذشت و شما باید سراغ سبک‌های کلاسیک و مردانه بروید. چیزی که در اینجا اهمیت دارد این است که از روزهای خوش نوجوانی لذت ببرید و زیبا لباس بپوشید.

نکات مهم برای ایجاد استایل پسرانه

بهتر است بدانید برای جذابیت لازم نیست لباس‌های گرانبها خرید کنید بلکه با معمولی‌ترین لباس‌های خود یک ست لباس مردانه و یا پسرانه خوب و جذاب بسازید. همیشه لباس خوبی بپوشید حتی یک روز معمولی که قرار نیست هیچ کس را در آن روز ملاقات کنید. برای کاری که می‌خواهید انجام دهید لباسی متناسب با آن کار بپوشید و از روزتان لذت ببرید.

پسران جوان به اقتضای سنشان دنبال متفاوت‌ترین لباس‌ها می‌روند و عموما دوست دارند خیلی خاص و متفاوت دیده شوند اما پوشیدن هر لباسی قوانین خاص خود را دارد ما در این مطلب روش‌های ساده و کاربردی را بیان کرده‌ایم.

1- برای خرید با یک دوست خوب بروید

برای ما سخت است که خودمان تشخیص دهیم چه لباسی به ما می آید اما یک دوست خوب میتواند در هنگام خرید لباس نظر بدهد و هنگام پرو لباس قسمت هایی که در آینه نمی‌بینید را به شما بگوید.

2-لباس‌های مناسب بپوشید

همیشه دنبال این باشید لباس‌هایی را که مناسب است بپوشید، ممکن است شما یک لباس گران قیمت ببینید و اصلا به شما نیاید در حالی که یک لباس با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید که به شما جذابیت خاصی ببخشد. قبل از خرید از دوستتان بخواهید که با شما صادق باشد و درباره‌ی نظر دادن درمورد لباس جدی باشد.

همچنین سعی کنید لباستان سایزتان باشد و از لباس‌های خیلی تنگ و خیلی گشاد دوری کنید.

اگر می‌خواهید جذاب‌تر باشید هنگام خرید لباس پسرانه به نکات زیر دقت کنید:

  1. پایین شلوار باید کفش را لمس کند، اگر دنبال ست لباس پسرانه خاص هستید به تناسب کفش و شلوار دقت کنید.
  2. درمورد پیراهن نباید آستین از مچ پایین‌تر یا بالا تر قرار بگیرد و یا پایین پیراهن از باسن پایین‌تر قرار بگیرد.
  3. همه چیز زیبا بودن لباس نیست، پس وقتی در یک فروشگاه از چیزی خوشتان آمد به فروشگاه های دیگر نیز سر بزنید.
  4. لباس های آنلاین را خریداری نکنید – یا حداقل اگر به برند آن وفادار هستید خریداری کنید – عموما جنس لباس هایی که اینترنتی میخرید و برند خاصی را معرفی نمیکنند، زیاد خوب نیست و آن شفافیت که در عکس ها دیده اید را ندارند.
  5. آیا شما خیلی چاق و یا لاغر هستید؟ اصلا سعی نکنید بدن خود را پنهان کنید. اگر بیش از حد چاق یا خیلی لاغر هستید خجالت نکشید، سعی کنید بگونه ای لباس بپوشید که با مزه و جذاب بشوید، اما نباید لباستان از آن چیزی که هستید شما را لاغر تر یا چاق تر نشان دهد.
  6. اگر نمیتوانید سایز خودتان را پیدا کنید، یک لباس شیک را پیدا کنید. سپس از خیاط بخواهید آن را برایتان سایز کند، هرگز سعی نکنید بخاطر اینکه سایزتان پیدا نمیشود لباس های نامناسب انتخاب کنید.
  7. لباس هایی که چند سال از آن ها استفاده کرده اید دیگر طراوت و شادابی خود را از دست داده اند، میتوانید یک جایگزین خوب برای آن ها پیدا کنید.

3-ویژگی های مثبت اندامتان را برجسته کنید

آیا می دانید چگونه بهترین ویژگی های خود را برجسته کنید. یک قاعده کلی برای لباس پوشیدن اینست که: رنگ های روشن دید بهتری دارند و رنگ های تاریک مبهم تر هستند، به عنوان مثال، اگر دوست دارید شانه های خود را برجسته کنید تیشرت مردانه رنگ روشن بپوشید، و پوشیدن یک شلوار تیره میتواند سبب شود تا پا های شما کمتر به چشم بیاید.

4- دانش استفاده از رنگ ها

از کدام رنگ ها استفاده می کنید؟ بهتر است بدانید رنگ های مناسب پوست شما را بسیار جذاب تر می کند، در حالی که یک انتخاب اشتباه می تواند شانس خوب دیده شدن را از شما بگیرد. باز هم از یک دوست مشاوره بگیرید.

دانش رنگ شناسی را در این مطلب بخوانید .

5- سعی کنید همیشه تمیز و مرتب باشید

لباس ها را به طور مرتب شستوشو دهید، نشسته بودن لباس ها سبب خواهد شد تا دیگران اصلا حس خوبی نسبت به شما نداشته باشند، یک برنامه ی منظم برای شستوشوی لباس هایتان داشته باشید .لباس ها را اطو بزنید و از عطر خوب استفاده کنید.

تولیدی و عمده فروشی پوشاک مردانه و زنانه اندیشه، بزرگترین تولید کننده ی لباس ست مردانه و زنانه، لباس ورزشی مردانه و زنانه، لباس خواب مردانه، لباس راحتی مردانه و انواع لباس دخترانه و پسرانه

مطالب مرتبط