استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

استایل های باحجاب دخترانه

انواع استاایل باحجاب دخترانه, استایل با حجاب دخترانه,دختران محجبه چگونه استایلی داشته باشند

استایل های باحجاب دخترانه

عمده فروشی پوشاک مشهد، بزرگترین تولیدکننده‌ی لباس راحتی و اسپورت، و ارائه دهنده‌ی انواع تیشرت شلوار مردانه و زنانه، تاپ شلوارک مردانه و زنانه، بلوز شلوار بچگانه، لباس خواب مردانه، لباس ورزشی مردانه و زنانه و… در مقاله ای با عنوان ” استایل های باحجاب دخترانه ” مروری در مورد استایل های رایجی که بیشتر مورد استفاده‌ی دختران جوان می‌‍باشد پرداخته است.

استایل‌های با حجاب دخترانه, انواع استایل دخترانه

استایل‌های با حجاب دخترانه

در این مقاله سبک‌های دخترانه‌ی پر کاربردی مانند: استایل‌های مد روز، استایل قدیمی، کژوال، اگزوتیک، رترو، ویبرانت و دانشجویی را معرفی نموده و این مطلب به بررسی سایر استایل‌های دخترانه می‌پردازد.

دختران محجبه چگونه با استایل‌های رایج همگام می‌شوند؟

استایل‌های دخترانه بسیار پر کابرد و محبوب هستند به همین دلیل می‌توان آنها را به عنوان سبک‌های رایج معرفی کرد. همه می‌دانیم اکثر لباس‌های دختران جوان با تور و گیپورهای سفید و صورتی‌، طرح‌های فانتزی گل و قلب، رنگ‌های ملایم و ملیح و… همراه است.

در بین استایل‌هایی که معرفی شد هر کدام‌شان ویژگی‌های خاص خود را داشته و به طریقی محبوب واقع شده است. برای معرفی سایر سبک‌های دخترانه با ما همراه باشید.

استایل های باحجاب دخترانه رایج

استایل الگانت باحجاب

این سبک دائما با عناصر پر زرق و برق و جزئیات ظریف همراه می‌باشد، طرفداران این استایل بیشتر دختران جوان هستند که در مهمانی‌ها و مجالس، با زیورآلات مجلل، با شکوه و خیره کننده حاضر می‌شوند.

استایل الگانت خیابانی باحجاب

استایل کاوگرل باحجاب

کاوگرل نوع دخترانه‌ی کابوی است که با آیتم‌هایی مانند: کلاه کابوی واقعی قهوه‌ای رنگ، شلوار جین آبی با کمربند جرم قهوه‌ای، ژاکت جیر یا چرم، یک جفت چکمه‌ی گاوچرانی و چند تی‌شرت سفید یا طرح جین ضروری است. دختری با این استایل از زیورآلات چرم و کیف چرم برای تکمیل استایل خود استفاده می‌کند.

استایل بوهیما باحجاب

استایل بوهیما از هیپی‌ها و کولی‌ها الهام گرفته شده و اغلب دارای الگوهای وحشی، پیچیده و دارای بافت‌های عجیب و غریب است. و علاوه بر موارد ذکر شده اشکال هندسی، زنجیر، حاشیه و سایر طرح‌های جذاب همراه این سبک هستند  لباس‌های گشاد و شلوغ رنگارنگ و طرح‌دار و گل گلی بیشتر از همه در این سبک خودنمایی می کند.

استایل دختر همسایه باحجاب

این استایل سبک عجیب و غریبی نیست از امتیازات ویژه‌ی آن می‌توان به راحتی و سادگی لباس‌هایش اشاره کرد. این سبک ساده و معمولی دخترانه می‌تواند شامل یک بلوز راه راه، شلوارک کوتاه و یک کفش تنیس باشد.

استایل پانک با حجاب

طرفداران این سبک از رنگ های مشکی و قرمز به طرز اغراق آمیزی استفاده کرده و تولیدکنندگان از پارچه‌های چرم و کشی اسپندکس برای تهیه‌ی لباس‌هایی برای این سبک استفاده می‌کنند. از آیتم‌های موجود در استایل پانک تیشرت‌هایی با چاپ حیوانات وحشی، چکمه‌های بلند، زیورآلات دور مچ و گردن و… می‌باشند.

استایل هنری محجبه

برخی از دختران برای بیان احساسات ذوق و روحیه ی خود از لباس های هنری استفاده می‌کنند این افراد سبک‌های سنتی رایج در دنیای مد را کمتر پسندیده و سعی می کنند از آن دوری کنند.

افراد علاقمند به سبک‌های هنری خودشان خالق سبک‌های فوق العاده هنری می‌باشند و آیتم‌هایی مانند بلوز، تیشرت، کت، کلاه و… را خود طراحی می‌کنند.

پس افراد براساس ذوق و استعداد هنری خود خالق سبک‌هایی جالب و غیر معمول شده که به سبک به وجود آمده استایل هنری می‌گویند.

استایل کاری محجبه

دختران شاغلی که در جامعه فعالیت و بیزینس داشته و بدین واسطه دارای موقعیت اجتماعی هستند آنها تمایل دارند علاوه بر انجام رفتارهایی پسندیده مورد احترام دیگران قرار گرفته و در واقع موقعیت اجتماعی خود را ارتقاء ببخشند.

از آیتم‌های مطرح شده در این استایل نیز می‌توان به دامن‌های نسبتا بلند، کیف و کیف دستی مستطیلی شکل، کفش پاشنه بلند، زیورآلات ساده و رسمی ، ساعت و … اشاره کرد که در بین دختران طرفداران زیادی دارند.

استایل تام بوی محجبه

استایل تام‌بوی سبکی ساده، بی درد سر، جذاب و جدید و فوق العاده جالب می‌باشد که بسیاری از دختران طرفدار این استایل در آن احساس راحتی دارند.

استایل تام‌بوی چیست؟

لباس پوشیدن به سبک پسران جوان را تام بوی می‌گویند در این سبک باید بین استایل مردانه و زنانه تعادل برقرار شود تا استایل زنانه از بین نرود.

آیتم های این سبک عبارتند از: شلوار جین یا کتان، پیراهن‌های دکمه‌دار و کفش راحت با کفی صاف.

استایل‌های اسلامی دخترانه: استایل گوتیک با حجاب اسلامی

استایل گوتیک را با رنگ مشکی می‌شناسند. در این سبک ترکیب رنگ مشکی و سفید حرف اول را زده و آیتم‌ها و اکسسوری‌های موجود در این استایل همه به رنگ سفید و مشکی می‌باشند. حتی آرایش مو و صورت نیز تحت تاثیر این دو رنگ صورت می‌گیرد.

استایل های باحجاب دخترانه ، استایل لباس مشکی اسلامی ، استایل محجبه دخترانه

استایل های اسلامی دخترانه

استایل راکر باحجاب

استایل راکر با تنوع بسیار زیاد خود به افراد علاقمند به موسیقی راک اختصاص یافته و به صورت کلی دارای آیتم‌هایی مانند: شلوار جین زاپ دار ( پاره )، تیشرت‌های قدیمی، کت و شلوار چرمی، چکمه و نیم بوت و… است.

رنگ پر کاربرد این استایل مشکی و اکسسوری که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند انواع مهره‌های تزئینی می‌باشند.

استایل دهه هفتادی

استایل هیپی به دهه هفتادی‌ها برمی‌گردد که ویژگی‌های آن عبارتند از:

  1. دختران طرفدار این سبک موی خود را بلند نگه می‌دارند.
  2. از شلوارهای کلاسیک و دم پا گشاد استفاده می‌کنند.
  3. کراوات‌های رنگی می‌پوشند.
  4. برای برخورداری از ظاهری ساده و معمولی با آرایش ملایم و خیلی کم ظاهر می‌شوند.

استایل ورزشی اسلامی

همانطور که از نام این استایل مشخص است این سبک به دختران ورزشکار و افراد علاقمند به ورزش اختصاص یافته و آیتم های آن عبارتند از: بلوز شلوار ورزشی، لگ‌های ورزشی، مایو، کوله یا ساک ورزشی، کفش‌های کتانی و…

از مارک های مشهور و مطرح ورزشی می‌توان به لباس‌های ورزشی آدیداس و نایک اشاره کرد.

مانتو اسپرت دخترانه,استایل اسپرت دخترانه,استایل با حجاب دخترانه

عمده فروشی پوشاک مشهد، بزرگترین تولیدکننده‌ی لباس راحتی و اسپرت و ارائه دهنده‌ی انواع تیشرت شلوار مردانه و زنانه، تاپ شلوارک مردانه و زنانه، بلوز شلوار بچگانه، لباس خواب مردانه و… با تولید انواع لباس ورزشی مردانه و زنانه، راهنمای مناسبی برای انتخاب این نوع لباس برای همه ی اقشار علی الخصوص دختران جوان می‌باشد.

 مطالب مرتبط:

استایل مینیمال

استایل ماکسیمال

استایل ویمسیکال

مطالب مرتبط