پوشاک, مقالات

حساسیت به پارچه و لباس

حساسیت به پارچه و لباس,راهکارهایی برای از بین بردن حساسیت به پارچه و لباس

حساسیت به پارچه و لباس

محصولات تولیدی ما دارای کیفیت بالایی در طراحی و دوخت میباشد و ما بسیارتلاش می کنیم که لباس ما به عنوان لباس های خالص و عاری از آلرژی باشند اما بعلت اینکه بسیاری از مشتریان ما دارای حساسیت های شیمیایی هستند و نیاز به دانستن جزئیات در مورد پوشاک و پارچه های ما دارند، در این مطلب اطلاعات آلرژی محصولات تولیدی پوشاک اندیشه را بیان میکنیم.

حساسیت به پارچه و لباس,استفاده از الیاف طبیعی

علائم حساسیت به پارچه و لباس چیست؟

شايعترين  علائم حساسیت لباس چیست ؟ علائم درماتيت شامل تماس پوستي، خارش، قرمزي و پوسته پوسته شدن بدن است. این علائم معمولا در عرض چند ساعت پس از تماس با آلرژن ظاهر می شود. با این حال، مواردی نیز وجود دارد که در آن علائم پس از چند روز ظاهر می شود.

مناطقی از بدن که معمولا تحت تاثیر درماتیت قرار می گیرند، عبارتند از شکم، پاپیتیال (پشت زانو)، باسن، زیر بغل، ناحیه کشاله ران، بازو ها، پشت و مناطقی که در تماس نزدیک با لباس هستند. موارد کمی نیز وجود دارد که شامل عفونت و قارچ میشود.

چرا زنان بیشتر از مردان دچار حساسیت میشوند؟

این نوع تحریک پوستی در زنان در مقایسه با مردان بیشتر است. چند دلیل وجود دارد که چرا این شرایط معمولا زنان را تحت تاثیر قرار می دهد، یکی از آنها انتخاب لباس است، زیرا بیشتر لباس خانم ها از الیاف مصنوعی تهیه شده است.

همچنین پوست خانم ها حساس است و بیشتر سبب درماتیت میشود. بهترین راه برای تعیین اینکه آیا دچار درماتیت هستید این است که از طریق آزمایش آلرژی به آن پی ببرید.

درمان حساسیت و آلرژی به پارچه و لباس

 اگر اولین نشانه های درماتیت تماس پوستی را مشاهده کردید، بهتر است لباس خود را خارج کنید، همچنین ممکن است نیاز به خرید داروهای درمانی مانند پماد و کرم هایی حاوی استروئید موضعی ملایم مانند هیدروکورتیزون 0.5 تا 2.5٪ داشته باشید.

این کرم ها و پماد ها می تواند سبب تسکین موقت شود و همچنین می تواند به کنترل قرمزی، خارش و تورم کمک کند. در مواردی که شدیدتر باشد، آنتی بیوتیک های خوراکی یا کرم استروئید تجویز می شوند.

پیشگیری از آلرژی لباس

بهترین روش برای جلوگیری از درماتیت لباس، بررسی برچسب ها قبل از خرید آن است، به سراغ لباس های پارچه ای و طبیعی بروید.

اگر شما با انواع پارچه ها آشنا نیستید، زمانی را صرف تحقیق در اینترنت کنید یا فقط از فروشنده لباس کمک بگیرید. راه دیگری برای جلوگیری از درماتیت لباس، پوشیدن لباس های طبیعی با کمی رنگ و یا رنگ طبیعی است.

شما هم همیشه باید لباس مناسب و لباس های شسته و رفته را بپوشید، مخصوصا وقتی که در محیط های مرطوب یا گرم زندگی می کنید. در نهایت، لباس های خود را به طور مناسب شستشو می دهند تا از بقایای صابون یا مواد شوینده جلوگیری شود.

میزان احتمالی آلرژی پوشاک برند اندیشه

تولیدی پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک راحتی مردانه و زنانه میباشد، تولیدی اندیشه بزرگترین تولید کننده ی لباس ست مردانه و زنانه، لباس راحتی مردانه، لباس ورزشی مردانه، انواع پوشاک زنانه شامل، تیشرت شلوار، بلوز شلوار زنانه و… میباشد.

اطلاعات پارچه های بکار رفته در تولیدی اندیشه که کمترین میزان حساسیت را دارند

1- پارچه ی پنبه ای:

پارچه الیاف طبیعی مورد استفاده ما برای تولید انواع لباس ها، پنبه میباشد. پنبه در مراحل تولید به هیچ ماده ی شیمایی آغشته نشده است، و هرگز حساسیت زا نیست مگر در مواردی که فرد به خود پنبه حساسیت داشته باشد که بسیار نادر است.

خرید تیشرت شلوار مردانه پنبه

2-حساسیت به پارچه و لباس ترکیبی پنبه پلی استر:

از ترکیب پنبه و پلی استر بسیار محدود استفاده کرده ایم، در موارد نادر که از این پارچه استفاده شده نیز درصد بالایی پنبه دارد، اگر شما به پلی استر حساسیت دارید بهتر است از لباس های کاملا پنبه ای این شرکت استفاده کنید. (پارچه های ملانژ شامل ترکیب پنبه و پلی استر هستند که عموما 60 یا 70 درصد پنبه و 30تا40 درصد پلی استر استفاده میشود)

خرید عمده تیشرت شلوارک مردانه پنبه ترویرا

3- در ترکیب لاکرا و پنبه از لاکرای حساسیت زا استفاده نشده است:

برخی از پوشاک مردانه و زنانه برای خوش ایست بودن و قابلیت الاستیک بودن آن با لاکرا ترکیب میشود، میزان لاکرا بسیار کم می باشد و هیچ گاه از لاکرای حاوی لاتکس که آلرژی زا است استفاده نشده است.

4- از پارچه ی لاتکس که بیشترین میزان حساسیت را دارد استفاده نمیکنیم:

هیچ یک از تولیدات و پارچه های ما حاوی لاتکس نیستند.

5-رنگ های حساسیت زا را حذف کرده ایم:

ما از رنگ های کم اثر و غیر سمی استفاده می کنیم و نیازی به مشتقات یون های سنگین نیست.

در موارد دیگر نیز از ویسکوز، اسپان اسلپ و… استفاده شده است که عموما بسیار منعطف هستند و سبب آلرژی نمی شوند.

با توجه به آنچه گفته شد، تولید پوشاک اندیشه یکی از بهترین تولیدکنندگان پوشاک راحتی و اسپرت میباشد که در سلامت مشتریان برایش در اولویت است، شما با خیال راحت میتوانید انواع لباس ورزشی مردانه و زنانه و لباس راحتی مردانه و زنانه را خریداری کنید.

برای خرید لباس ورزشی مردانه، خرید لباس ورزشی زنانه، خرید ست لباس مردانه و زنانه، خرید لباس راحتی مردانه و زنانه و  همچنین خرید دیگر پوشاک با کمترین میزان آلرژی اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر درباره ی آلرژی لباس ها:

دلیل درماتیت و حساسیت پوست با لباس چیست
آلرژی پنبه
آیا میدانید مواد شوینده سبب آسم میشود  
آلرژی لاکرا اسپندکس حاوی لاتکس
علائم آلرژی لباس و درمان آن

مطالب مرتبط